ASİL KAN HAREKETE GEÇMELİ
Tek düşüncem,
Milletimizin, devletimizin, memleketimizin geleceği.
Bu üçü olmaz ise; varlığının hiç bir değeri yoktur!
Ülkemiz uçurumun kenarına getirildi.
Ana Medya dedikleri küresel güçlerin ajanları memlekette hiç bir şey yokmuş gibi davranarak etrafımızı çevreleyen şeytani güçleri görmezlikten geliyor.
Yunanistan sınırlarında kalan Dedeağaç topraklarımıza Amerika gizli silahlar, nükleer başlıklar yerleştirdiğinden neden bahsetmiyor satılmış Ana Medya?
Devleti yönetenlerimizi kışkırtmak, sebep yaratmak için Suriye’de Amerika ajanları, onlardan kurdukları çapulcu, katiller ordusuna seçip yaptırmak istiyor.
Sebep nedir biliyor musunuz?
Irak’ı hallettikleri gibi, Suriye’de de genişletilmiş İsrail topraklarına hazırlı için bölecekler orayı da...
Sonra?
Sıra bizim topraklarımıza gelecek.
Diğer taraftan, Iğdır, Kars ve çevresi hayallerindeki büyütülmüş ermeni topraklarına katacaklar.
Bitmedi!
Eğe bölgemizi ve özellikle İstanbul’umuz işgal edilerek topraklarımızın elimizden çıkması sağlanacak!
Kanal İstanbul’u neden yapıyorlar, yaptırmak istiyorlar?
Orası tamamen Vatikan modeli ortadoksların ekümenlik devleti yapılacak.
Büyük şaşalarla açtırılan Ayasofya yeniden kiliseye dönüştürülecek. Zaten göstermelik açılarak insanlarımızı seçim uyutması değil miydi? Şimdi 50 yıllık restorasyon proğramına (!) aldılar.
Uyumaya devam!
Yemeğine kanser ilacı bırakılarak katledilen Aytunç hocamızın (mekanı cennet olsun) bir sözünü hiç bir zaman unutmadım.
Demişti ki;
’’O kişi Adolf Hitler’den daha tehlikeli!’’
Şimdi taşlar yerli yerince oturmaya başlandı.
Daha bitmedi!
Pontuscu’lar avrdı bir de.
Onların en gizli adamı İstanbul’u kim yönetiyorsa, ta kendisidir.
Neden onu geleceğe hazırladıklarını, bolca reklamı yapıldığını anladınız mı?
Artık saflığa yatmayınız!
Uykudan uyanınız!
Türk milleti kendine gelmeli
Tüm belaları başından def etmeli...
Güçlü Türk Devletleri Birliği acilen kurulmalı.
Sözde değil, özde kurulmalı.
Her türlü anlaşmalara yapılarak Turan paktı kurmalıyız.
Mazlum milletleri umudu,
Tanrı’nın kılıcı Türklerdir!
Umutları boşa çıkarmayalım.
Yoksa bizlerde cehennemin dibine boylarız!
Zafer Direniş
...
Bir garip Türk
YORUMLAR
Değerli yazar, harika bir konu ve harika tespitler. Ülkemiz üzerindeki oyunlar yeni değil ki. Savaşı kaybeden yedi düvel, kaybettiklerini sevr anlaşmasını sinsice uygulatarak almanın gayretinde. Ancak milletimiz her ne hikmetse uyumaya bayılıyor. Bu uyku haliyle küresel çetelerin projelerine biat ediyor! Çok yazık. Kalemine yüreğine sağlık
ne çok doğru şeyler yazmışsın saygı değer direniş şairim...
ve bu olanlara da ortaklık eden de milliyetçilik ülkücülük denilince
mangalda kül bırakmayan kendi çıkarlarını her şeyin üstünde tutan bir gürüuh
maalesef üstadım... Aklı selim yazınızı ve kaleminizi canı gönülden kutluyorum