- 167 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
Ağlamana Değmez Dünya
İşlerim nedeni ile sürekli şehir dışındayım ..
Bunun bir çok zorluğu var en zoru da çocukların yanında olamayışım tabi..rutin günlük whatsap görüşmelerimiz hiç aksamıyor olsa da,ev ve evlat kokusu almıyor burnum...
Fakat hayat diyoruz,hayatın bize biçtiği rol bu deyip,devam ediyoruz dünyadaki yolculuğumuza..
Dün akşam yine watsap tan görüşürken Eşref agah ağlayarak; "bugün maça yedek çıkardı hoca ,ve diğer tüm yedekler maçın belirli bölümlerinde oyuna dahil olmasına rağmen sadece ben soyunmadım"dedi..ben de ;sen kaleci yedeğisin evladım dedim,demek ki kalede ihtiyaç olmadı ve diğer kaleci iyi performans gösterdi,hocan gereksiz iken seni kaleye alsa idi ve sen maçın son dakikalarında bir veya birkaç gol yiyerek takımının kaybetmesine sebep olsa idin daha mı iyi olurdu ?..
önemli olan sonuç...
hem takım olarak da galip gelmişsiniz..
sen buruk da olsa bunun keyfini çıkarmaya bak dedim"kendi mantiğimca..
sonra da şunu ilave ederek havayı yumuşatmaya çalıştım;
"Bak evladım sen bu maçta yedek kaldın diye ağlıyorsun ,baban tam 48 yıldır yedek kulübesinde oturuyor bu hayatın,ama hiç ağlamadı"))))
Gülüştük evet ..
Ve fakat oğluma diyemediğim bir gerçek de şu ki;
Biz "hayır" diyemiyenler kulübündeniz..belki de ondandır hep kaybediyor oluşumuz..bu dünya gerçekten "hayır" diyenlerin ve diye bilenlerin oyun sahası...
Ah oğlum bilsen baban "hayır" diyememenin ne ağır bedellerini ödedi ve ödemeye de devam ediyor .
Ağlama oğlum,
Baban onuru ve gururuyla yaşadı ve yaşıyor,sadece o değerler uğruna ağladı ağlaması gerektiğin de...,
onun dışında babanın gözüne yaş değmedi ..
Burası dünya oğlum..
Burası dünya.
Ağlama
Değmez..
Emin çelikli
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.