- 336 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
Anne söyle onlara uyutmasinlar bizi
ANNE SOYLE ONLARA UYUTMASINLAR BIZI
Anne, bizi de mi uyutacaklar? Biz dünya denilen yere yeni geldik, daha yeni havlamayı öğrendik, yeni yeni yürümeye başladık. Anne, amcalar bizi niye istemiyor? Biz onlara ne yaptık? Seni bizden ayırıyorlar. Mama yemesek, sütümüzü içmesek büyüyemeyiz ki. Anne, ben çok merak ediyorum kuşları, ağaçları, insan yavrularını... Neden bizi sevmiyorlar? Yanlışlıkla patimi mi verdim oynarken, ısırdımmı? Özür dilesem affederler mi bizi? Ölüm ne demek bilmiyorum ki, hem ben sevdiğimden yaptım, neşelendim de ilk defa sevildim. Söz, bir daha yapmayacağım, ne olur uyutmasınlar bizi. Biz sensiz zaten yapamayız ki. Rabbime şikayet edeceğim sizi, biz sadece sevgi istiyoruz, sığdıramadınız bizi.
Gökçe Sözücetin
YORUMLAR
Bir fıkra anlatmak istiyorum Kızım...
İkinci Dünya Savaşı sırasında cephelerden haberler Afrika'nın yamyam kabilelerine kadar ulaşıyormuş.
"Büyük savaşta günle 100 binlerce insan ölüyormuş"
"Vay be, bu kadar insanı nasıl yiyorlar?"
"Medeni insanlar insan eti yemezler ki!"
"O zaman bu ne vahşet! Yemeyeceklerse neden öldürüyorlar?"
İşte böyle kızım, bu medeni insanlar değil hayvanlardan, yamyamlardan bile daha vahşiler...
Çok anlamlı bir paylaşım kızım.
Kutluyorum...