- 135 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ZORLUKLARIMIZLA YÜZLEŞMEK
Zorluklar ve olumsuz deneyimler aslında insanı olgunlaştıran ve güzelleştiren unsurlardır.
insanların kötü olarak tanımladığı deneyimler aslında onları şekillendiren, törpüleyen ve olgunlaştıran deneyimlerdir
Bu, hayatta karşılaşılan zorluklar ve acılar kişisel gelişim için oldukça önemlidir.
İnsan, zorluklarla yüzleştikçe ve bu zorluklarla mücadele ettikçe kendini bulur ve gerçek kimliğine kavuşur. Bu süreç, kişinin ’kendi’ olma yolculuğunda vazgeçilmez bir adımdır.
Kaya metaforunu duymuşsunuzdur. Yıllar boyunca rüzgar ve suyun aşındırmasıyla en pürüzsüz ve parlak haline ulaşan bir kayayı betimler. Bu, kişinin zorluklar karşısında nasıl olgunlaşıp güzelleşebileceğini simgeler. Kaya, bu süreçte adeta bir ayna gibi pürüzsüzleşir ve karşısındakini yansıtır. Bu da, kişinin olgunlaştıkça çevresine daha net ve doğru bir yansıma sunduğunu ifade eder.
Kaya gibi olmak, hayatta karşılaşılan her türlü deneyimi kabul etmek ve bu deneyimlerle olgunlaşmak anlamına gelir. Gelen her şeyi kabul etmek, kişinin esneklik, sabır ve dayanıklılık geliştirmesini sağlar.
Zorluklar ve olumsuzluklar aslında insanı geliştiren ve güzelleştiren unsurlardır
Bu süreçte kişi kendini bulur ve olgunlaşır. Kaya metaforu üzerinden verdiğim bu örnek hayatın zorluklarına karşı güçlü ve esnek olmanın önemini vurgulamak içindir.
Aile danışmanı
Selda İyiekmekci (Erdoğan)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.