- 140 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
HEDEF ONLARDAN OLMAYAN HERKES
Hangi kelime anlatır bu vahşeti bilmiyorum. Harfler saklanıyor bir araya gelmemek için bu utancı taşımak istemiyor hiç bir kelime.
Avaz avaz bağırmak çözmüyor hiçbir şeyi. Harekete geçmeden oturduğumuz yerden kahrolsun demekle kahrolmuyor bu iğrenç yaratıklar. İnsanlığın azılı düşmanlarına kafa tutacak herkes sırt dönmüş durumda. Gözleri kör, kulakları sağır, vicdanları yok olmuş. Aylardır süren bu soykırıma karşı bir olmayan umursamaz müslüman alemi nasıl verir bunun hesabını ya da verebilecek mi? Gözler önünde bombalar yağdırıp, insanları diri diri yakan cani bir t*r*r*st topluluğuna nasıl müdahale edeceğiz. Hedef sadece FİLİSTİN değil onlardan olmayan herkes. Şimdi görmezden geldiğiniz bu vahşet bir gün sizin kapınıza dayandığında ne yapacaksınız, ne yüzle yardım isteyeceksiniz. Sözden öteye geçmeyen hatta söze bile dökülmeyen bu soykırımı fiili bir duruş olmadan nasıl durdurmayı düşünüyorsunuz müslümanlığı da geçtim hepinize sesleniyorum ey bütün dünya ülke yöneticileri hâlâ izlemeye devam mı edeceksiniz? Bu gemide hepimiz varız. Bir ateş varsa ortada bunun çıngısı hepimize sıçrar haberiniz olsun. Görmezden geldiğiniz her şey bir gün sizin sınavınız olur. Birlik olmak için daha ne olması lazım. Neyi bekliyorsunuz?
Yeterince dağılıp yok olmadık mı?
EY İNSANLIK toplanın BİR OLMANIN BERABER OLMANIN ZAMANI. İNSALIĞA SAVAŞ AÇMIŞ BU SAPKINLARA GÜNLERİN GÖSTERME ZAMANI.
DİLİ, DİNİ, IRKI, MEZHEBİ NE OLURSA OLSUN YÜREĞİNDE MERHAMET BULUNAN BÜTÜN MİLLETLERİN AYAKLANMASI LAZIM. BU KABUL EDİLİR BİR ŞEY DEĞİL VE GÖZ YUMULMAYACAK KADAR KORKUNÇ. ARTIK UYANIŞA GEÇME ZAMANI GELMEDİ Mİ?YETERİNCE UYUMADIK MI?
Ayten Demirel
#RafahOnFire
YORUMLAR
Korkunç şeyler yaşıyoruz gerçekten insanlık olarak. Dünya yavaş yavaş İslam'a doğru yol alıyor. Belki de böyle şeylerden, şerlerden hayırlar doğacak. Dualarımız var Yaradan'a... Onlar kendilerinden başka hiç bir milleti sevmezler, o pisliklerinin içinde boğulacaklar...
Ahmet Zeytinci tarafından 27.5.2024 15:40:21 zamanında düzenlenmiştir.