- 145 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
HEPİMİZ İNSAN NESLİYİZ
Tarihte iz bırakan büyük isimlerin hepsi, insanlık neslinin birer evladıdır ve her biri kendi özgün yollarıyla dünyaya katkıda bulunmuşlardır. Spartaküs, Mevlana, Habeş-i Bilal, Jan Dark, Wilhelm Tell ve Mustafa Kemal Atatürk gibi isimler, cesaretleri, bilgeliği, adaleti ve liderlikleriyle hatırlanır. Her biri sıradan birer insan olarak doğmuş, ancak olağanüstü çabaları ve inançlarıyla büyük işler başarmışlardır.
Biz de insan neslinin birer parçası olarak, her birimizin içinde bu potansiyel mevcuttur. Herkes kendi benzersizliğiyle ve kişiliğiyle farklı bir katkı sunar. Ancak, sevmek, bilmek ve yaşamak gibi temel insani değerler üzerinde düşünmek ve bunları doğru bir şekilde uygulamak önemlidir.
Sevmek, doğru bir şekilde yapılmadığında bile, insanın içinde var olan bir değerdir. Ancak sevginin sağlıklı ve yapıcı bir şekilde ifade edilmesi, öğrenilmesi ve geliştirilmesi gerekir. Bu, bazen kişinin kendi içsel sorunlarını çözmesi ve kendini tedavi etmesiyle mümkündür.
Sonuçta, sevmek, bilmek ve yaşamak, her bireyin kendi içinde çözmesi gereken sorunlardır. Herkes bu dünyada bir iz bırakma potansiyeline sahiptir ve bu iz, sevgi, bilgi ve yaşam yoluyla şekillenir. Bu anlayışla, daha iyi bireyler ve daha iyi bir toplum oluşturabiliriz.
Selda iyiekmekci ( ERDOĞAN)
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.