- 161 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
MEHMET SAİT KAYA YAZAR
KÜRT EDEBİYATININ EFSANE HALK ŞAİRİNİN EFSANESİ MEHMET SAİT KAYA SANATI VE BAŞARI HİKAYESİ VE DERS VE İBRETLER
Mehmet Sait KAYA 1Ağustos 2002 yılında Manisa Salihli ilçesinde haclıaliler köyünde doğdu. İlk Eğitim öğrenimini Batman bağlar ilköğretim okulunda 2008 yılında okudu. 2009 yılları arasında Yedi Kardelen Rehabilitasyon merkezi’nde okudu. 2010 yılında Batman özel Eğitim Uygulama Merkezi ’nde okudu. 23 .06.2022 yılında mezun olarak Diplomasını aldı. Mehmet Sait KAYA Halkın efsanesi olarak bilinen genç bir müzisyen Yazar şair Senarist ve herkesin dillerinde bir BAŞKAN dır . Oyuncu , Senarist,Yönetmen ,Yazar,Şair ,Müzisyen En çok okuyanlar ödülünde 57. Kütüphane haftası etkinlikleri kapsamında düzenlenen Sıra dışı okurlar ödülünü cumhurbaşlıktan aldı. 1225 kitap okuyup en iyi belgesel oyunculuğu ile ödül aldı. Atletizm Federasyonu şampiyonu Özel olimpiyatlar uzun atlama şampiyonu Masa tenisi şampiyonu basketbol şampiyonası birincisi Halk şairi Bağlama çalan Sait,Şiir yazmanın yanı sıra bağlama çalması resim yapması kitap okuması ve eserleriyle yazması en büyük başarısıdır Yazar Mehmet Sait KAYA ’nın ilk eseri Gönülden gelen dostluk şiir kitabı son eseri ise öykü kitabı olan Gönül Yağmurudur. Efsane yaşadığını ifade ederek okumak Bana insanlığı kazandırdı. Ve Diyarbakır caddesinde En iyi SOKAK SANATÇISI ’dır Yazar Mehmet Sait KAYA nın diyer yazıları çeşitli dergi ve gazetede yayımlandı. Genç yazar dünya gündeminde başarılarıyla adından söz ettirmeye devam ediyor.
ESERLERİ Gönülden Gelen Dostluk ŞİİR KİTABI 2021/ Gönül yağmuru ÖYKÜ KİTABI 2022 / ŞİİRLERİ ANTOLOJİ/ VE EDEBİYAT KÖŞESİNDE GAZETECİ
Ders ve ibretler
1. Batman’nın tanınan efsane yaşadığını ifade ederken hangi duygularını gençler için seslendirdi.
_OKUMAK BANA İNSANLIĞI KAZANDIRDI EN BÜYÜK DOSTLUĞU KAZANDIRDI BEN İNSANLIĞIMI SEVGİMLE ANLATTIM SAYGIMLA ANDIM.
2. GENÇ OKUR Sait Kaya En çok okuyanlar ödülünde hangi ödülle layık görüldü ve kaç kitap okudu. 1225 kitap okuyarak Sıra dışı okurlar ödülünü aldı.
3. Şair Mehmet Sait KAYA ’nın efsane şiiri hangisidir.
Dünya kötüye gidiyor diyorlar
4. Mehmet Sait KAYA Sporculuk dalları hangisidir?
Atletizm, Basketbol Masa tenisi dallarıdır.
5. Mehmet Sait KAYA şairine ayit olan Kitap
Mehmet Sait KAYA tarafından muhteşem kaleme alınan Gönülden gelen dostluk 500.000 bin okuyucu beğenisine sunan bir kitaptır.
6 . Mehmet Sait KAYA ’nın gençlere örnek olduğu bir efsane sözleri hangisidir.
GENÇLER OKUMAK İÇİN HER ZAMAN MUTLU GÜNLER YAŞAMALIDIR İMKAN VEREBİLİYORSA OKUMAKTAN ZEVK ALACAKLARINA EMİNİM. MEHMET SAİT KAYA
7. Mehmet Sait KAYA şairinin şiir yarışması sonucunda hangi ödülle layık görüldü.
Yılın Genç yazar ödülü yılın şairi ödülü.
8. Müzisyenlik alanında en çok herkesi şaşırttan hangi enstrüman ilgi odağı oldu. Bağlama sanatında çalındı. Ve herkes keyifle onu dinliyorlar.
9. Mehmet Sait KAYA ’nın bilgisayar ödülü kim tarafından verildi. Hulusi Şahin Eski Batman valisi olarak efsane olarak verildi.
10. Mehmet Sait KAYA ’nın Çalar Saatte gündem olan,Gazettesi küçükkayanın Fox TV de yayınlanan sözleri hangi alanda başarı gösterirdi.
"Batmanlı Otizmli Mehmet Sait, Bakanlığın ’Sıra Dışı Okuyanlar ödülüne layık görüldü. Kitap okumanın yanı Sıra şiir yazan Bağlama çalan Sait Atletizmdeki başarısıyla da adından söz ettiriyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.