1183 YAŞINDAKİ PORSUK AĞACI NERENİZE BATTI?
ÜLKEMİZ İNSANINI NE HALE GETİRDİLER
’’Asımın neslini yetiştireceğiz!’’ diyenler...
1183 yaşındaki porsuk ağacını kestiler!
Hangi ülkede katlettiler bu ağacı?
Hangi ülkenin beyinsiz firmaları doğayı katlediyor?
Tarihi değerler hangi ülkece ayaklar altına alınıyor, yağmalanıyor?
Hangi ülke MAFYA devleti haline getirildi?
Hangi ülkede arkadaşını, anasını, babasını, evladını akrabasını katlediyor?
Daha sayayım mı???
O kadar çok merak etmeyin!
Maalesef insanlıktan çıkarılan, dinden, imandan uzaklaştırılan ülkemiz,
Türkiye..
1183 yaşındaki Porsuk ağacını da Türkiye’de kestiler!
Başka hangi ülke olabilirdi ki?
Ne diyeyim?
Yazıklar olsun!..
Vatanına, devletine sahip çıkmaz isen; bunlar bizi
de kesecekler
Haberin olsun ey Türk!
Zafer Direniş
...
YORUMLAR
Bu cehaletle bu ülke fazla yaşamaz ormansız topraksız kalmak uzereyiz .
beton yığınlarının arasına sıkışıp apartman önlerine dikilen asma ağaçlarıyla mutlu mesut bir ülkeyiz ne yazık
Tarihi kesmişler
Duyarlı yüreğinize sağlık hocam ne diyelim bu rezalete hangi küfür yeterli olur bilemedim
841 yılında ne oldu?
Şarlmayn'ın varisleri arasında Fontenoy savaşı oldu. Bunun sonucunda Kel Şarl'ın toprakları Şarlmayn imparatorluğundan ayrılıp bugünkü Fransa'yı oluşturdu. Bir sene sonra yapılacak Strasbourg Antlaşması da Fransız dilinin ilk yazılı metnidir. Bu ağaç bunları gördü. 200 yaşına yaklaştığında ilk Müslüman Türk devleti Selçukluların doğuşuna tanık oldu. Alpaslan Malazgirt'teyken 230 yaşındaydı. 458 ci yaşını kutlarken Osmanlı Beyliği de kuruluyordu. Mimar Sinan Süleymaniye'yi yaptığında 716 (Yedi yüz on altı) yaşındaydı. Böyle bir anıt büyük olasılıkla "Lan Ahmet, senin için şöyle böyle diyorlar" tarzı sululuklar arasında yokoldu, gitti. Saygılarımla.