- 121 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Deneye de vahye de güven eksiksen kendine güvenme
Deneye de vahye de güven eksiksen kendine güvenme
Vahiy deneyle de sabit olan ilmin hediyesidir.Deneye güvenmeyen vahye de güvenmesin eksiksen yanılırsın...
Deney de vahiy de eksiksen seni yanıltır.Sünnetullahları göremezsin.sebeb-sonuçları da.asi muvahhit de olsa cezalanır de.Hz Ademi Allah"Yasak meyveye meyledince"asi olunca cennetten çıkardı tevbe ile cennetin yolu tekrar öğretildi...ceza kalkmadı.200 yıldır nüklersizliğin bedelini ödüyoruz.nüklerle bu gidiş değişecektir ancak.duayla değil...
İranlı Reisinin helikopterini BÜYÜYLE düşürdüler...bizimkiler dua ile müşrik liderlerin uçağını düşüremiyor...ve nüklerleri de var
Deneye de vahye de güven
Kur’an müşriklerin aralarında ayrılıklar var...der sen"Küfür bir mllet"diyorsun nüklerimiz olsun bin parça olurlar korkudan.deneysiz tefsir etme KUR’anı.esmanın tecell,lerini sadece deneyin gözü görür...keşke denemek mümkün olsa ve Kafirlerin aralarındaki tefrikaları görsek Gazze savaşı müşrik dünyayı ikiye böldü bu ikli savaşacaklar bir gün ve gazze bu savaşta kurtulacak.1.cihan harbinde almanlardan yana olduk.küfür ikiye parçalanınca ehven tarafa tarafğir olmalıyız.Hiristiyan dünya ikiye ayrılacak.rusya ABD ayrı iki kutup.bunlar savaşacaklar...
Kiliseye rağmen hiristiyan dünya bölünecek ve birbirine düşecektir...Kabil ademe rağmen Habili öldürdü.çünkü taş kimdeyse o öldürür.Günümüzde o taş nükler...öğren esmanın tecellilerini
İslam dünyası nüzullü.paran ve nüklerin yoksa hasta adamsın.Kıyam yapma düşer kafanı kırarsın.Dilin var konuş sorumluluğun bu
Evet...hiristiyan dünya birbirine düşecektir çok yakında tarafını doğru seçmelisin o şartlarda...
(fussilet/46)adl sıfatlı zulmetmez.Müşrik kendisine muvahhide zarar verir.çünkü ADL sıfatlı affetmez.Neden muvahhide zarar verdin...der. ama günümüz hocaları Allah affeder ...diyor...bu ilim değil zandır...dene affetmiyor.Alimin affı ilimden bağımsız değildir Rahmanın affı rahmetten bağımsız değildir...sen gazzeye zulmet Allah affetmez...esmasını esmasıyla sınırladı çünkü.kendini esmasıyla sınırladı .yani "deveyi iğne deliğinden geçirmez"...Sihirbaz değil Allah.esmalarıyla kendine sınır koymuştur...
"Paraya kaka"deme deneyi sana kötülediler şimdi yalanları uyduruyorlae vahyin de dayanağı deneydir .Allahın deneye ihtiyacı yok çünkü alim ama vahyi deneysiz yorumlama...senin deneye ihtiyacın var...deneysiz inanma...Kumar sonu belirsiz bilgiye dayandığı için haramdır unutma...Kumarbaz beyni muvahhidi yanıltır...hz Ademi yanılttı.şeytan deneme yapmasını önerdi Vahyi değil tefsirini dene.tefsiri beşere ait çünkü...vahiy Alime ait...deneysiz kabul et...Yanıltmaz.
"Paraya kaka"deme der hz Ebu bekrin sireti.Hz Ebubekir de zengindi paraya kaka deme.Paran yoksa devleti de ayakta tutamazsın.yeniçeri ayaklanmaları patetes-soğan ayakları...uyar mıyor mu seni...
Evet...Sabır bilincin derecesine işaret eder...inanç ve bilincedir ödülü Allahın...sabırlıyım diyen bilinçsizse asimile oldum desin...sabır bilincin ürünü çünkü...Adl sıfatlı gencin ibadetinden daha çok razı olur gencin sabrından da...zinadan kaçışından da.Bilinçli gençden de.darlığa sabır
Darlığa sabır gazze içinse Allah daha çok razı olur.tembellik içinse öfkelenir.Darlığa güzel bir ülkü için sabret.Faiz de ganimet olur Gazzeliyi kurtarmak içinse...çünkü ehven-i şer bir kaç ayetin neshi ile gerçekleşir...
Deney yol.Sünnetullah ilimdir.Kur’an ilim çünkü sünnetullahları öğretiyor esmayı Allahı öğretiyor.Vahiyle hediye edilmiş bu ilim.
Dünya hediye hayat hediye ilim hediye "dünyaya kaka"deme..."hayta da"...sen kaka olmasaydın onlar temiz kalacaktı.Müşrike kaptırdık nükleri...Kabile kaptırdık taşı...suçu dünyaya atma...7 uyurlar gibi ol bir mağara bul...suçumuzu gizlemek için"dünyaya kaka "dememiz de...
Eksiğe güven me vahiy ekmel deney ekmel İnsan eksik
Denenmiştir İslam.Caferi tayyarın habeşiştan valisine söyledikleri de bir delilidir bunun.Arab İslamla kıyam etti...sor tarihe...Tarih de bir deneydir...sünnetullahlara aynadır tarih de çoğrafya da...gece-gündüz olacak şekilde yaratılmıştır dünya ve gezegenler...esma tecelli edince zıtların oluşması kaderdir...adl sıfatı sudur edince kaderdir zıtların oluşması.Gazzede bedelini ödeyince kurtulacaktır...zıtlardan sonra zıttı gelir...barışla -savaş kardeştir denilmiş...Deneye de vahye de güven eksiksen kendine güvenme
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.