- 137 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Silah üretmek için
Silah üretmek için
Silah üretmek 200 yıldır önceliğimizdir.Kimyasal silahlarımız olsaydı müşrik dünya çanakkaleye gelemezdi bile...geldiler savaştılar geçilmez oldu çanakkale ama bir kaç yıl ancak...
Silahın yoksa askerin çokluğu önemli değil bir silah bin askere bedel çinkü Nükler binlerce askere bedel işte...Ümmet olsan neye yarar...Silah gücü para gücüü belirler oldu savaşları...
LİDER En dinsiz işler yap ama esmaya kulluksa...Neshet Kur’an ayetlerini ama esmaya kulluksa.açlık çektir ama silah üretmek için
Her öncelik bir çok ayetin neshini gerektirir..."ne şiş yansın ne kebeb"diyemezsin...adamın biri eşeği satmış ramazan iyi geçsin demiş Ramazanda sofra güzel olmuş ama yaz gelmiş eşek lazım..."öf"demiş...ehven-i şer böyle bir şey.Demokrasilerde oy veren halkı beslemen gerekir...eskiden yeni çeriler beslenirmiş...ama en öncelik ne "Oy" veren halk ne de "yeniçeri"...önceliğimiz ümmet bile değil NÜKLER üretmektir...
Evet...ehvni şer bir formüldür...matemeatiksel hesap gereklidir...matematiksel bir mantık aşılamalıyız "OY"verenlere...yeniçeri ayaklanmaları yaşanmasın diye...
Yeniçeri ayaklanmalarının nedenleri belli: Yeniçerilerin maaşlarının düşük ayarlı paralarla verilmesi ya da zamanında ödenmemesi. Cülus bahşişi almak için kapıkulu askerlerinin sık sık padişah değişikliği istemeleri. Kapıkulu Ocağı’na usulsüz ve gereğinden fazla asker alınması, bazı devlet adamları tarafından yeniçerilerin kışkırtılması...
Emekli aylıkları konu edilerek "OY verenler etkilendi...ehven-i şer yani öncelikli amaç ertelendi...ve Osmanlı yıkıldı...Kimyasal üretmei öncelemeliydi Osmanlı...Müşrikten geride kalmak mağlubiyet getirir...silahta ve parada müşrikten geride kalmak mağlubiyet getirir budur sünnetullah.Habil bile olsan taş kaptırırsan müşrike ölümünü bekle...devletinin yıkılmasını bekle..Beklenen oldu "HASTA ADAM"öldü...müşrikten geride kalmak HABİL olmaktır GAZZELİ olmaktır ve ölmektir yıkılmaktır...Taşı kaptıran hakkeder ölümü der sünnetullah...kendi yaptığını çekti Habil...ama darlıkla imtihan edilen hz İbrahmin işlediği suç yoktu.ateşi söndürüldü...sinek Nemrudu yendi...şu mesaj var bu kıssada biz...hastalık üret düşmana bulaştır o hastalığı bu biyolojik silaha sahib ol ey ibrahim...veya İbrahim gibi nüfusu az olan secdeli muvahhid...değilse müşrik toplum sana galib gelir İlme teknik ilme biyolojiye kimyaya sarıl ...ve ateşin sönmesi için kimyasal üret ...Kimya ilmine sarıl.ccahil cesur olur ama başarılı olmaz.
İnsan vefat edince mirasçılar ne bıraktı diye, melekler de ahirete ne gönderdi diye bakar.Nükler gibi silahlara malını aklını hibe edenlerden eyle yarabbi...Ehven-i şerri bilmeyenini neslide şerlerden kurtulamaz ki...ahirete gönderilecek en öncelikli sevab belli...Namazı herkes kılıyor namazı da kıl paranı mirasını ehven-i şer olan silah üretimine sadaka et...evlenene yardım etsen ne olur Gazzede çocukler ölüyor gördün...
(Nur/15)iftira işini hafife aldık.Nükler üretme işini hafife almak çok daha büyük zararmış anladık.Osmanlısız kaldık işte.ehven şerri seçmeyen büyük şerlere çarpılır...HABİL taşı müşrike kaptırdı ve canını yitirdi...bedeli bu oldu...
ehven-i şer bir formuldür ayetlerin neshi gerekir öncelikli hedef uğruna sabır da budur zaten düşmana sabır bu amaçla seçilir ancak...ehven-i şer de bu amaçla seçilir zaten...SABIRDIR eehven-i şer ehven şerre sabret...patetsci olma yani...
Puta tapan adam namaz kılana ibadet gizli yapılır diyor.içtiği içkiyi paylaşan oruç tutana kızıyor bu toplum hain dolu...yeniçeriler gibiler var...bu topluma ehven-i şer sabrı çektiremeyiz.Sabrın karşılığıdır dünya cenneti...şehitlik karşılığıydı eski çağlarda HABİL öldü diye iyileşme de olmadı...Taş Kabilin elindeydi...hz Adem de kıyas yapmadı...Kanı yerde kaldı HABİLİN...
Bizim sabrımızdı "Ali ata bak ...gömdük kuma başımızı deve kuşu olduk...ama Ali ata bakacağına"Kur’ân-ı Kerime baksaydı". toplum bu kadar bozulmazdı. Yeniçerilerden beri bu toplum düzelmedi...ehveni şer sabrına sarılmadı...
Sabırlıları "Kursallaştır" Kahramanlaştır..."Sıçan adam kutsaldır" heykeli bile yapıldı...işte toplum bu.Bilinçsiz...önde olmaya aşık değil.müşrikten arkadan geldi ta o yeniçerilerden bu güne...iyiki şehirlik o devirde nükler gibi işe yarıyordu şehitlik mantar tabancası kadar caydırmıyor müşriki artık ...işgal etmeye saldırmaya devam ediyor işte...nüklerin varsa ancak o şartta şehitlik caydırır müşriki ...Çanakkaleyi de geçememişti ama bir kaç yıl sonra geçti.nüklersize tekrar tekrar saldırır müşrik...ümitsizliğe de kaptırmaz kendinin...
Bin bir çeşit tarikat olmuşuz...İslam nesh edilircesine budanmıştır...işte.Ta eski tarihlerden beri...Her hizip kendinde olanla mutludur.(30/32).Şia selçuklu hükümdarlarını şehit etti.Ali soyundan değiller diye ama Ölçü esma. Esmadan başka ölçüleri olanlar..."Hak Ali"diye iinsanı hak sayanlar vardı dün...ölçün esma olsun esmaya kulluk için yaratıldık...çünkü.
"Tüfek icat oldu mertlik bozuldu nükler icat edildi(Tevbe/14)nesh edildi.Çoğumuzun Kur’anında bu ayet yok.Elimiz yok çünkü.el silahla ve parayla güçlü eldir...ebulehebte silah ve para asrımda işte...
Düşmüş,yıkılmış,dışlanmış, hor görülmüş insanların sorumlusu kim sanıyorsunuz..Okuduğunu sanan cahillerin yetiştirdikleri...
Yatay yapılan evler"ER-Razzaka asiliktir"nüfus artıyor ülkemizde.Tarla ve bahçeye ihtiyaç var.Razzak tarlayı sebeb kıldı RIZKA... Okuduğunu sanan cahiller Esmaya kulluğu okumamışlar cahilliği okumuşlardır...Şeyhin her sözünü delil saydı bunlar...esmayı ölçü kılmadı bunlar...Hz Adem in zellesi var dedi Kur’an duymak istemedi bunlar...
Hz Adem bolukla imtihan oldu cennetteydi...Allah emreder öğretir öğütler zorlamaz ama adl sıfatlıdır bedel ödetir.Şeytan cehnnemde
Nemrut güçlüyse İbrahim ateşe atılır.Bu anafikri bu sebeb-sonucu bu sünnetullahı öğretir Kur’an Hz İbrahim darlıkla imtihan oldu ve darlıkla imtihan olanlara ip ucu verildi...hz İbrahim örneği ile...yani biyolojiye yönel biyolojik silah üret kimyaya yönel kimyasal silah üret...Müşrikten önde ol bu ilimlerde taştır bu ilimler taşı kaptırma Kabile suç bu Habil gibi canınla ödersin...
"Bence"deme Hz Habil "öldürmem"dedi.bu adl sıfatına asiliktir."Allaha kuluksa öldürürüm"demedi.de"Ölçü esmaya kul olmak"
Allahın sebeb ve sonuç diye iki hali var.Gizli hazineydi.sebeb hali bu.Somutluk yok hükmündedir irci’emriyle somut yok olur. ancak KADER kitabında hatıra gibi kalır somutluk hali "sanki gül açılır ve solar"fani haldir somutluk.yok hükmndedir "La mevcude İllalalh"
inanç incelenir ya tasdiklenir ya da reddedlir.inancın kafiri ve mü’mini vardır."la mevcude illallah"dedim.mü’miniyim bu inancın
Hz Adem de hakketmediğini yaşamadı düşmanının olduğunu bilsin diye cennetten atıldı...Dünyan cehennem olur düşmanım var de
"La mevcude illallah"de SAMET demiş olursun muhtaç olmayan tek o demiş olursun Yaratan tek o demiş olursun esmanın sahibi O...demiş olursun
"Ot kendini derde şifa sanmasın çare de Allah hekim de Allah her şeyin ilk sebebi ilk sahibi Allah çünkü...
(Hucurat/13)Allahtan korkan tarlayı eve çevirmez Razzaka asilik bu.derenin içine ev yapmak israftır.depreme dayanıksız ev de
Allah katında en kıymetliniz ondan çok korkup sakınanınızdır(Hucurat 13)esmaya kullukta önde olanınızdır...Habildeki eksik ilmi Kabildeki ilim tamamladı değilse zıtları yaratmazdı Allah gündüzde olmayan faydaları gece tamamladı...zıtlar eksiktir ilimde merhamette bütün esma pay edilmiş zıtlar arasında...zıtlar elzemdir...şeytana benzeme...batılıya benzeme...
Yılbaşında" noel baba"karşıtı olduk ama 1960 tan sonra cocaköla reklamlarıyla tanıdığımız reel olmayan bir şahıstı noel baba.Kötülüğün sembolü değildi ama tearruza geçtik. oysa ölçümüz esma olsaydı bu gülünçlüğe düşmazdik..."çocuklara hediyeler vermek kötü bir iş değildi ki...sahiplenmeliydik kötü olmayan bu işi."Anneler günü"de saldırımız altında ama kötümü hayır...eksikliğini eleştirmeliydik işte müşrikle İslamın farkı İslam anneler günü saydı her günü diyerek önde tutmalıydık İslamı.esmaya kulluğu VAFİYE sarılalım demeliydik...
Allah yolunda mücadele etmiyorsan,Allah’ın rızasını kazanma tutkusuna sahip değilsen, çaban zayıf
veya hiç yoksa acilen kendini hesaba Çek…Önceliğimiz nükler silahıdır ve paradır...Allah yolunda mücadelenin ölçüsü esmaya kulluktur...Namaz yeter deme Gazzeliye sor...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.