BOZKURT ALİ DAĞHAN
Ali Dağhan,
Adı ve soyadı gibi güçlü dev ülkücü dava adamıydı O
Gençlik yıllarında Akşehirspor’un vazgeçilmez golcü sporcuydu.
Liseye devam ederken katıldığı ülkücü harekete üniversite yıllarında da devam etti mücadelesine yiğitce, korkusuzca.
Öğretmen olduktan da öğrencilerine, çevresine ülkücülük fikrini anlattı.
Emekli olunca davasının yürüyüşünde hız kesmedi. Şanlı ülkü sancağını taşıdı, ona leke sürdürmedi kasıtlı kasıtlı "" sen Kürt’sün"" diyen hainlere inat bir adım bile geri adım atmadı.
Daha bi sarıldı davasına ihanetçilere karşı!
Davası için verdiği mücade kıymetini anlayabamayn MHP’nin yerine arkadaşları onu İYİ Parti’nin Akşehir ilçe başkanlığına getirmişlerdi. Ahde vefası olanlar seviyordu onu. Tecrübesinden İYİ partili ülküdaşları yararlanmak ve şehre taze bir milli şuur gelesini arzulamışlardı,
Hatta; Akşehir Belediye başkanlığına dürüstlüğünden ve en samimi ülkücü olmasından dolayı aday göstermelerine eşinin rahatsızlığından dolayı teklifi geri çevirmişti.
O denli sevilen yürekli bir ülkücüydü.
Akraba bağımında olduğu Ali Dağhan, aniden yakalandığı baş ağrısı ile mücadele ederken ağrılarının fazlalaşması üzerine Konya Selçuk Üniversitesinin hastahanesine kaldırılmıştı.
Bir hafta tedavi altında tutulan bozkurt yüreklimiz Pazar günü aniden fenalaşarak kurtarılamamış ve çok sevdiği ailesinden, dava arkadaşlarından Tanrı dağlarına uçmağa vardı...
Hangi partili olursa olsun, o benim gözümde başbuğun yetiştirdiği ülkücülerdendi.
Hakkını helal et ülküdaşım
Ruhu şad, mekanın cennet olsun...
Mezarında kırmızı beyaz güller açsın...
Gökyüzünde karabulutlar
Başı önde ülkü yürekler
Bir yiğide dökülen yaşlar
Ülkü devi göçtü Akşehir’den 🙁
Zafer Direniş
...