- 165 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Anneye -babaya en kıymet veren din İslamdır...
Anneye -babaya kıymettte önde olmaktır İslam...
Anneye-babaya kıymette önde olmaktır İslam.esmaya kullukta önde olmaktır İslam.Teknolojide de değilse sömürücü ırkçı Nükler üretir
Fatih zamanında iki papazı İslama aşık eden bir olay şu.Bir adam birine tarla satmış alan altın küp bulmuş tarlada satana demişki bu senin hakkın satan demişki senin hakkın kadı da demişki sen kızınla bu adamın kızını evlendir bu altınlar onların olsun.Bu adil çözüme şahit olmuşlar papazlar İslam adalette önde olmaktır.ırkçının adaleti bu güzelliğe erişemez...
Eserden müessire giden dindir İslam
"Düşünüyorum o halde varım"dedi KANT.sonuçtan sebebe gide gide Allahı buldu.Sebeb BAKİdir.Ezelidir.Esması da.teceliler zahir
Günümün müslümanı ölüye Kur’an okuyor...düğün yapana çalgı...
Cennette eşler beraber olacak diyor Kur’an günümde eşler dünyada ayrılır oldu...
Güç birliktedir der mantık ama günüme ümmet olmak yok güçlü olmak için teknolojik silahlar üretmek yok "Fakirlik kutsal"der olduk.mürted miyiz müslüman mıyız ...Fakir sahabeler zengin sahabelere imrenirdi...Sahabeye taban tabana zıt bir hayatın içindeyiz...
İslamın küllerini görenler bile günümde müslüman oluyor...
İyilikte yarışan bir nesil vardı İstanbul fethedilirken...
Allaha kulluk "YOBAZLIK"sayılır Nüklerde önde olmazsa İslamım diyen ülkeler...Parada da...cihad galibiyet zafer para ve silahla kazanılır der secdeli mantık ve Kur’an...
Allah benden razı mı diyen yok...güzellikte iyilikde önde ol... Parada silahda da...değilse "YOBAZ"olursun.Darlıkla da imtihan olsan şehit ol HABİL gibi veya Ateşe atılan İbrahim gibi ol...değilse razı olmaz senden Allah.
Adam nükler atmış büyük zarar vermiş bu büyük suça cehenemden başka hangi ceza yeterlidir ki...Felsefe dinleri yetmerli bir ceza bulamamıştır bu suça...ve benzeri kısası mümkün olmayan suçlara...
Tekdirden anlamayanın hakkı kötektir...
Kıyamet kopmadan kıyameti yaşattılar bize...
ABD nüklerliydi Irak kimyasal silahlı yıktı döktü ama işgal edemedi.Gitmeye mahkum.Gazzeli de İsrailliyi kovacak bir gün... insanın ödülü de cezası da sınırlı ...ama Allahın ödülü de cezası da sınırsıdır...adaleti de diğer esmaları da sınırsız hazineler taşır...
İlahın esmasını bilmeden ilahi din bilinmez ADİLSE Allah ceza ve ödül olmalı der mantık Nükler atana cehennem yeter ancak
Eskiden dizilerde aile olmayı öğretirlerdi Şimdi Aile nasıl yıkılır onu öğretiyorlar.Parada ve nüklerde önde olsaydık bunları yapamazlardı asimileye zorlanıyoruz...
Bölgemize dışardan sokulmak isteyenler var ama bölge insanı ders verecek onlara kaçacaklar...Irkçılığı terk edelim artık bölgemize sahib çıkmakta birlik olalım...ümmet olmayı beceremedik bari bunu becerelim...
İslam masumların erişeceği nimettir ancak...
İşte...İstihare fal gibidir.masum değilsen yapma.İstihare sandığın faldır.İstişare de fal gibidir masum olanlarla yap.Faldır
İslam sadece masumların hayatıdır...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.