- 163 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
İsmailağada Rabıta konusu
İsmailağada Rabıta konusu
Hz Ademden beri tarikatler ve mezhebler var.Kabilcilik bir mezhebtir Habilcilik bir zıt mezhebtir...
Cüz’i irade varsa fırkalar kaçınılmazdır tarikatler kaçınılmazdır...
Reenkarnasyonculuk da bir fikirdir...Zıtlıklar ölmez şeklinde sınırlansa hak bir fikirdir derdik..."Şehitler ölmez"şehitlik görevi ölmez şeklinde algılanmalı ki esma ölçüsüne asi olmasın...Tecelli eden hep esma olduğundan aynı tecelliler ufak farklarla tekrarlanmakta hz Ademden beri...Fravun ölür ama firavunluk ve Musacılık ölmez...reenkarnasyon var ama sınırlı.Firavunluk Kabillik her çağda ayrı isimlerle ortadadır...zıtlar yok olmuyor çünkü gece -gündüz gibi hz Ademin zamanında da vardı gece-gündüz günümüzde de var..."Kadını yarattın şeytanı niye yarattın"denilmiş çağ olmuş feminiz şeytanın askeri olmuş...çünkü.Zıt ruhlar zıt görevler her çağda var darlıkla- bollukla imtihan edildiğimiz bir yerdir çünkü dünya.
Dün de imtihan yeriydi dünya bü gün de görevi değişmez sünnetullahtır bu...tekrar eden sünnetullahtır.aynı mantık aynı kuraldır tekrarlanan kuşun gölgesi bazen denize bazen taşa bazen toprağa düşer değişen bu ama kuşun gölgesi var bu değişmeyen yanıdır olayın...Reenkarnasyon değişmeyenler var demeli ki esmaya asiliklerden arınsın.günümüzdeki reenkarnasyon esmaya uyumlu değil yani hak değil bir yalan bir hile ile yaşatılıyor...hortlatılıyor...
İsmailağada Rabıta konusu
İsmailağa’da"Rabıtanın" son halkası Mahmut efendi...bu çok güzel bir karar değilse mehdiye bağlanmak hayal olurdu...Güzellik dalı bitti ...demesini de bilelim...ağacın her dalı aynı yükü taşıyamaz...çünkü.aynı güzellik altın bir silsile ile geldi ve bitti demesini bilmeliydik
Kur’an ilimdir ilim ezeli-ebedi...değişmezlerdendir...Hz Ademe de hz Muhammede de verildi...varislerine de...Kimyasının gereğini yaptı islam gün oldu hz musa eliyle firavunun öldürmesinden erkek çocuklar kurtuldu.hz Muhammed eliyle kumlara gömülen kız çocukları...Bu çözümler esmaya uyumlu bir peygamber erkek diğer peygamber kız çocuklarını kurtarmış değişmeyen bir şey zulümle kavgadır burda tekrar eden şey zulümle şirkle kavgadır...reenkarnasyondan kasırt değişmeyeni tesbitse doğru tesbit bu esma tekrar ediyor yaratılan değil çünkü yaratma sıfatına sınır koymak olur reenkarnasyona yaratılanlar tekrar tekrar gelir dersek...ne sebeble yaratılanlar tekrar gelsin ki yenisini yaratmaktan aciz mi Allah...değişmeyen ezeli-ebedi olan yaratılan değil...de.esmadır esmanın tecellisidir değişmeyenler...yaratılan cezasını çekmek için cehnnemde bakiliği tadacak cennette ödülünü yaşamak için cennette bakiliği tadacak zaten başka bir yola ihtiyacı yok hikmetsizidr tekrar tekrar dünyaya gelmesi...zaten ahirette Bakileşecek yaratılan.hayvanlar toprak olacak...Kaderin hafızasında onlar da Bakileşecekler...de"EL-Hakim"esmasına asi düşünmemek istiyorsan ve el-ADl ve diğer esmalara asi düşünmek istemiyorsan...Yaratma sıfatına acizlik vermektir yaratılanın dünyaya tekrar tekrar gelmesi veya maymundan türemek...İtira ederiz kabul edemeyiz...
Rabıtanı esmaya yap ezeli ve ebedi olana yap fanilere değil.faniler esmayı doğru yorumlamanı sağlasın yeter hak tefsire ermek için fanileri örnek al...ama rabıtan esmaya olsun...Rabıtanı esma ile yap ölçü o mürşit o.insan dört dörtlük ölçü olamaz.peygamberlerin de zelleri var ama esmaya secdeliyi sev...
Rabıtanı İslama yap...Dünyayı cennet yapan esmaya kulluktur.ahireti de KIYMETLENDİRMEK ancak esmaya emekle mümküm çünkü.Bu yarışta ins-cin.İslamda yarış var.Mürşitler bir tefsir peygamberler bir tefsir çünkü fani değişken.İslam ilim değişmeyen yani...Şartlar değişir değişmeyenleri ölçü seç...Esmayı...Zinanın haram olduğunu söyleyen devletin zina dediğine zina dersen dinin İslam değil beşeri bir din bir felsefedir ancak...Esmaya göre tarif et zinayı...Şiaya göre muta bile kutsal ama kutsal zian de ona sen...
Bir çağda...Kadınlar diri diri toprağa gömülürken O’nu oradan çıkarıp ayaklarının altına cenneti seren dinin adıdır İSLAM...de
Bu çağada asa ile Firavunluğu yok eden dinin adı olsun İslam istiyorsan Nükler üret sustur Firavunları sömürücüleri adl safatına asileri Allahın adaletine asileri...Allahın adaletine asker olmanın adıdır İslam ...de
Adam nükler mi patetes mi desen patetes der.Şeytana cennet versen secdeliye düşman olmaktan vazgeçmez ama yarış böyle kazanılmaz..
Dört halife hem kardeşti hem yarış rakibi.esma ölçü oldu ilk halife hz Ebu bekir oldu.Ekip bozulmaz esma ölçü olsa.Ümmet oluşturmakta da ölçü bu.dört halife zamanında ölçü vardı ümmet vardı.Muaviye ile Arab ırkçılığa döndü ümmet öldü...Ne farsla ne suudla ümmet olmak mümkün değil onlarla beraber olursak cizye almalıyız müşrik çünkü onlar da...ırkçı müşriktir çünkü...
Batı ihtilal yapmak ister mi bölmek iseter mi.cezalandırmazsan"Dur"demezsen durmaz ister.Dur dersen durur çok muhtaç Türkiyeye...Çok güçlü silahlarımız var çünkü...Fatih güçlü silahlar üretti İstanbul alındı.Yavuz vardı ürezlerine Osmanlıya bağladı her şehadetli ülkeyi...yol bu başka yol yok.
Toprağa bağlılıktır İslam ağaç için.sebe-sonuç kuralı böyle der..İslam çınarsa esmadan beslendiği kadar çınar olacaktır...Teknoloji ilimdir ilim esmadandır adalete ve diğer esmaya hizmeti kadar çınar olduk tarihte.Hz Ebubekirdir türkler dört halife örneğini ölçü alırsak...silahta ilerdeyiz parada da olsak Ümmetin imamı olmayı hakkederiz...
Şeytana denilse ki ademe secdeliye düşman olma cenneti vereyim.İstemem der.Farsa Suuda desek ki Türke düşman olma...Bir türk mürşidin fars mürüdi yoksa suudlu müridi yoksa"RABITAYI"hakketmiyor o.çünkü hz Ebubekirlik yok onda...Ümmetin başı İmamı olmayı hakketmek için silahta parada nüfusta önde olmak esmaya emekte ilerde olmak şerttır.der ADL sıfatı Allahın.
Helallerin haramların şartları olmasaydı esbabı nüzul olmazdı."Faiz her şartta haramdır diyen HAKTA değil tahrifçidir.Kafirdir.Kördür...de
İslam zinayı önler deme şia zinaya kutsallık verdi...Tarikatler fakirliğe kutsallık verdi.Nükler kutsal Musa asası diyen yok...de.
ÜMMETÇİLİK GÜNÜMDE NE Mİ FARS IRKÇILIĞI VE SUUD IRKÇILIĞI...Bu sebebten esma etrafında esmaya kullukta cem olalım derim
İsmailağada Rabıta konusu
Rabıta...Ebubekirlik imamlık hakkedenin hakkıdır de...esma ise ölçün esmaya emek verenin hakkıdır...de.Irkımın hakkıdır dersen ırkçı olursun esmaya emeği önde olanın hakkıdır demeliyiz.Mehdiye mehdinin zaferine katkımız kadardır dünya ve ahirtteki kıymetimiz...Her mürşidin rabıtaya hakkı yok.yaşayan Kur’anadır rabıta ancak esmayadır ilmedir marifetedir rabıta aslında...
Faiz de ümmetçilik de.bütün farzlar da...ehven-i şerse seç değilse HAK ve takva değildir hainliktir hasetliktir asiliktir esmaya.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.