- 170 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
İYİLER
İYİLER
İyi anne babalar vardır; evladını yetiştirirken, saygıyı, sadakati, güveni öğreten!
İyi kardeşler vardır; Düştüğünde elinden tutan, anne rahimini paylastığı gibi, ekmeğini bölüşen!
İyi çocukluk arkadaşı vardır; dayak yememen için, bütün günahları üslenen!
İyi öğretmenler vardır; kanaatini kullanarak, bu ögrenci nasılsa dersine çalışır. Ben onlara hayatı, sasyal yaşamın kurallarını oğretmeliyim diyen!
İyi okul arkadasları vardır; ders calışmaya evet deyip, kopya vermeyi reddeden!
İyi komutanlar vardır; vatan aşkını iliklerinize kadar işletirken, savaş tekniklerini de öğreten!
İyi askerlik arkadaşları vardır; çarşı izinlerinde harclığını bölüşen!
İyi iş arkadaşları vardır; yıllar sonra bile, düşündüğünüz. Yaşamsal kazanç sağlarken, size işin nasıl yapılacağını öğreten!
İyi sevgililer vardır. (Kadın-erkek); Evcilik oyununu kuralına göre oynayıp, kazanmış olsa bile, o kazancı sevgilisine mal eden!
İyi eşler vardır. (Kadın-erkek); Ölünceye kadar birbirlerine mutluluğun sırrını öğreten!
İyi evlatlar vardır; Anne babasını baştacı yapıp, başüstünde tutarak, huzurevine teslim etmeyen!
İyi torunlar vardır; dedeeem, neneeem diye sıcacık ve tertemiz sevgileriyle boyunlarına sarılıp, kucaklarından inmeyen!
İyi dedeler, iyi neneler vardır; Tanrım, sürünmüş olsam bile, torunlarımın mürüvvetini bana göster diyen. Ama ömrü yetmeyen!
İyi Tanrılar vardır; İnsanlık adına edilen güzel dilek ve duaları anında duyan!
Veeeee Nihai sonuçta, iyi Cennet vardır; bütün bunlar mükafat olarak Tanrı tarafından sunan!
Efkan ÖTGÜN
İyilerle karşılaşmanız dileğiyle GÜNAYDIN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.