- 140 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Terörün sebebi
Terörün sebebi
Türkiyedeki terörün sebebi.zenginliklerimizdir...İrana da arablara da zenginleşmemizi istemeyen her ülkeye"DUR"demeliyiz
Şeytan-adem kavgası Kabil-Habil kavgası...Allahın esmasından o hazinelerden çok yararlanmaktır...
Yusufun kardeşleri arasında ki kavga da amaç yönüyle niyet yönüyle aynıdır.Allahın esmasında o hazinelerden çok yararlanmak...az yararlanan asi olur...şeytan asilikte aradı adem secdede tevbe de aradı bunu...seçimleri farklı amaçları aynı...Haset asidir çelme takarak yarışı kazanmak ister...Kuyuya atarak yarışı kazanmayı denedi Yusufun kardeşleri de şeytan da Kabil de firavun da Karun da...
"Aldatan bizden değildir"bu mantık ile değerlendirisek İran da Arablar da kardeşimiz değil hatta hasedimiz .çelmeci yani...Şehadet yetmez ki kardeşliğe...bu hadisin mantığına göre Ümmet olmayı öncelemeyen ırkçı iran ırkçı arab..."aldatan" sınıfındalar...Batı Türkiyeye muhtaç olduğu için menfaatleri örtüştüğü için "Aldatan olmamaya"mecbur...
Ekonomi anadır...Türkiye yusufsa batı ülkeleri bünyamindir...arablar -Fars şunlardan biri Rabil, Şem’un, Lâvî, Yehûda, İsâhar, Zablun, Dân, Neftâli, Câd ve Âşir.
İran da suud da petrol zengini olmamızı istemez ama batı ister...Güneş batıdan doğacak ve Türk başaracak bunu...Din kardeşi iddiaları laf...ekonomi annedir..."Batıya dinini dayatma"dediğimiz gün değişecekler ve kabul edecekler...
Dünya hazineleri nimetleri ahiret nimetleri esmaya kullukla kazanılır ...Kur’anda ki mantık bu...şehadet ihlas habilde de vardı ama Kabil öldürebildi onu dünyada da başarı esmaya kulluk kadardır...nüklerli galib gelir...Galib olanın sünneti bu.asa verdi musayı galib getirdi gemi verdi Nuhu galib getirdi...Asa vermezse Gemi vermezse habil gibi ölürsün...Gazzeli gibi öürsün...Kur’anın öğrettiği mantık ve ilahi sünnet bu...
İran ve suud petrol zengini olacağız diye bize hasetlik hep yaptı hep yapacaktır...İran arab petrollerini de hep bombaladı...çelmeci...
Allahın hazinelerini miras malı gibi düşünün...miras kavgası var aramızda ve hep olacak adı mezhep kavgası gibi de görülse hazine bölüşme ve miras bölüşme kavgasıdır aslında...hasetliktir aslında adil olamamk şeytan Allahın adaletine razı olmadı hz Ademi imam seçip ümmet oluşturmadılar...asilik yolunu seçti şeytan mirastan payını artırmak için...ama Adil Allah...
Şehadetlilerin ümmet olabilmesi için adil olan Allaha razı olmaları yani ya ırk ya ümmet...demeleri gerekiyor...ırklar miras kavgası yapan kardeşlere benziyor işte...ekonomi annedir...yusufla -bünyamin gibiyiz NATO ülkeleriyle...dün üzerimize geldiler ama aynı ekonominin çocuklarıyız.Kabille Habil toprak ananın iki çocuğu ama biri diğerini öldürüdü fikir ayrıydı.günümde fikir ayrılığı konu bile edilmez.ekonomi öncelikli.ve silahlar yok edici...Sömürü defteri kapandı...
Kandil’e itler saldılar petrole dokunmayalım diye itleri sarı torbaya petrolü varile koyduk Elhâmdülillah...
Kavga Allahın hazinelerini bölüşmeyle alakalı...Habil ihlasda aradı başarıyı Kabil çelme takmada...asilikte...Arabla-Farsla fikir birliğimiz de yok aynı kitap birliğimizde yok sanki öyle düşmanlar bize...bu miras kavgası bu taht kavgası Hz Aliyle -hz Muaviyeyi de kavga ettirmişti...dünya hazinesi iki şehadetliyi iki hazreti iki alimi iki ihlaslıyı kavga ettirmişti hz Ademle meleklerin hocası olan şeytanı da kavga ettirmişti...kıymetsiz deme dünyaya .şükrü hakkden nimettir dünya da...de...
Kavgada da hikmetler var...iki imam kavga ediyor bir camide...İlahi nimetleri paylaşmak zordur...kıymeti sınırsız çünkü o nimetlerin aldanma kıymetsiz diyene...
Cennetin anahtarıdır dünya sev dünyayı...değilse yaratılmazdı.cennetin anahtarı her yaratılan ,seçimin doğruysa...
Şeytan olup cehenneme gideceğime ...deme cehennem de nimettir...hayvanlar o nimetten mahrum kalacaklar...ama kıtmir cennete ebedilik mekanına girecek cehennem de en azından ebedilik mekanıdır cezanın ebediliği bile toprak olmaktan üstün...Hazinedir yani cehennem bile hele cennet...Allahın hazineleri kıymetsiz deme şükrü hakketmeyen hazinesi yok.toprak olmaktan cehennemlik olmak üstünlük BAKİLİK açısından bari üstün...toprak olmak bilinçsizliğin karşılığı...Küfür bile ilimliliktir...hayvandan ilimli kafir...işte
Besmele çekilip,dua edilerek kazanılan vatan topraklarının evlendirme dairesinde..Sana dua ettirilmiyorsa..
Sen bağımsız değil, işgal altındasın demektir
Hiristiyan batı kafasına uygun kişileri bile Türkiyenin başına getirseler sömürü defteri kapandı...sömüremeyince Türkiyeyi İslama taze kan olacaktır batının nesli yani güneş batıdan doğacaktır...NATO dan kopma...Allahtan da kopma böyle bir tercihe artık zorlanmayacaksın...Batı ekonomik çıkarları gereği mide kardeşi olacak bizimle...ve gönül kardeşliği gelecek peşinden inşaallah...
İranın şeriati de Suudun şeriati de ırkçı felsefeci tefsirci mezhepçi... şeriatdir esma >Allah şeriatine asilikleri var.Ümmet şeriati yok olmuş.Ya ırkçısın ya ümmetçi ne fars ne Arab ümmetçi olabilir...ekonomik analarımız farklı Türkiyeye çelme takarlar hep sanma kardeşce ümmetçe duygu beslerler...Tarih ve mantığa ters ümmetçilik artık...Hasret duysak da birbirini çelmeleyenler ne kadar kardeş olabilir...ermeniye karşı iran Azeriyi desteklemedi bunu kısası İranı değil batıyı desteklememktir...Filistin dediğin filistin doğu türkistan türklerini terörist ilan etti biz onları terörist ilan etmedik...Kısastan vaz geçtik bazı hikmetlere bina en...Irkçıların ümmetçiliği ancak böyle olur...hem ekonomik anneler farklı hem ırklar farklı şeriatlerinin sadece adı güzel...esmaya asiliklerle dolu şeriatleri var mı ırkçılık şeriatte...Allahta esmada kardeşlik gibisi var mı...
Cennetin kapısını açmayacak hiçbir şey yaratılmadı Kabili öldür anahtarıdır cennet kapısının.Nükler üret müşriki sustur...der Kur’anın mantığı ...Habil Kabil müşrik öldürmem Allahım senin için bile olsa demişti sanki ölüm hak oldu ona...Allah için kardeş olamadıklarımız var...İran...suud...hiristiyan dünyası...hepsi ırkçı ama Türkiye adil ve büyük çatıya davet ediyor insanlığı...adil dünyayı Arab da iran da hiristiyan da bozma derdindeler...farkları şehadet...ve kitab birliği...eğer kitap birse bu ırkçılık ne...kimi Ali kimi muaviye olmuş kavmiyet hortlamış niye...Kitabımız bir mi...annemiz ilim mi...bilinç mi...Allahın ilmi adaleti annemi bize...amaç mı bize...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.