- 275 Okunma
- 1 Yorum
- 5 Beğeni
Ah Affet Beni Kalbim( Senaryom) İngilizce olarak şu an Amerika’da pazarlanıyor.
NOTLAR:
KAN ÇOCUKLARININ GÖRÜNÜMLERİ: Kürtaj sırasında ceninler alınırlarken parçalanan ilk kısımları kan kırmızısı koyu renktedir. Ve o yok olan kısımda ise kırmızı koyu renklerde irili ufaklı kuşlar vardır. O organların ya da uzuvların görevlerini yapmakla görevlidirler.
Julianın alt bedenin kürtaj koltuğunun detayları: Simsiyahtır. Oturacak her kadına ayrı ayrı cehennem yaşatacağı için değişiklik gösterecektir. Değişiklikler sahneler gelince açıklanacaktır.
2019
Senaryo İsmi: Ah Affet Beni Kalbim
Öykü ve senaryo: Tülay Aslan
Tür: Fantastik Dram Korku
+18
İçerik Açıklaması. Kürtajla alınan her bir ceninin hissettikleri ve dünyanın bu yüzden sürekli salgınlara kötülüklere maruz kaldığının ana gerçeği olduğu. Hiçbir canlının yaşama hakkı elinden alınamaz.
SİNOPSİS
Londra’nın arka sokak ve caddelerinde akıl kıyametini kimse engelleyemeyecektir. Kalplerinizin kefenlerini çıkarıp Londra’nın merkezinde devasa büyüklükte açılan çukurun ağzına bırakacağınızı söylesem!
Bölüm 1:
Jenerik: Londra’nın gecelerinde siyah saçlı beyaz tenli julianın hiçlik içindeki istemeyerek aldırdığı çocuklarına yas tutma salise saniye dakika saatlerle günlerle haftalarla aylarla yıllarla kendini tükenmiş bitmiş tanımaz halleri ve o gecede ki her şeyin cehenneme dönüşeceği gerçeği
Sahne 1:
Dış mekan gece yağmurlu hava sonbahardan kışa geçiş sokaklar caddeler. Julianın çıplak ayaklarıyla Londra’nın caddelerinde ve sokaklarında yürürken insanların ona dönüp baktıklarında başını öne eğip eğmeme içsel kavgasındayken, ansızın gökyüzünden düşen bir yıldız kütlesinin kalbine akması.
JULİAN
Ah Kalbimim affet beni
Ara Sahne 2:
Kelebeğin sol taraftan beyaz büyüleyicisi kanatlarıyla çıkışı.
Julianın sol tarafından kalbinden bir kelebek çıkar. Kalbin sözlerini ifade edecektir. Su sesinde can alıcıdır kelebeğin ses tonu
KALP
Ayakların soğuğu çekip beni hasta edecekler
JULİAN
Bunu düşünecek hali çoktan geçmiş bir beyin çığlığında kendimi idam ettim
KALP
Hayat kavgasında çok yıprandın bunu anlamadığımı sanıyorsun? Üstelik kendinle beni de ateşlere atarak parçalamak doğru mu ?
JULİAN
Sen benim kalbim misin ?
KALP
Evet julian. Neden beni defalarca öldürüp öldürüp diriltiyorsun dediğinde,
Kelebek ışık hızında julianın kalbine yıldız parçalarına bölünerek giriş yapar.
Sahne 3: Aynı Gün Gece Dış mekan
Yağmur durmak üzereyken Julianın kalbi üzerinden giriş yapan yıldız parçacıklarıyla devasa büyüklükte bir yeşil ışık etrafı alabildiğince parlatır ve o Işık’tan 9 yaşlarında bir erkek çocuk çıkar. Julianın tam tersidir sarı saçlı buğday tenli ela gözlü oldukça yakışıklıdır. Üstünde sadece dizlerine kadar gelen siyah bir tişört vardır. Ayakları çıplak gözleri tıpkı önünde duran julianın gibi derin ve hüzün barındırıyordur
JULİAN
Sen kimsin?
ÇOCUK
Ben mi ?
JULİAN
Elbette sen. Etrafta senden ve benden başka kimse yok
ÇOCUK
Yanılıyorsun. Etrafımızda bir sürü nefes alanlar var. Gözlerini ve kulaklarını iyice şu anki yaşam saniyesine odakla. İnsanlar mı var sanıyorsun bir tek yaşam ortamında
JULIAN
Ne demek istiyorsun hiçbir şey anlamıyorum. Beni korkutma derdinde misin? Sen kimsin ?
ÇOCUK
Bilmem herkes her şey olabilirim.
JULİAN
Cevap verecek misin ?
ÇOCUK
Cevabını bildiğin olayı bana niye soruyorsun? Sen benim kim olduğunu biliyorsun. Böyle dağınık yitirmişliğinin sebebi benim julian benim.
Ara sessiz sahne 4: Gece sahnesine devam ve Ertesi Gün Dış Mekan
Sabah çok erken saat hava sislidir.
Julian baka kalır çocuğun sözleri karşısında. Aralarında derin bir sessizlik olur. Sanki yağan yağmur damlaları gökyüzünde asılı kalmışlardı. Gece zifiri karanlığını hem julianın hem de çocuğun kalbine zincirlerle bağlamış ikiside ne bir adım öne ne bir adım geriye gidemiyorlardır. İkisinin gözlerinden de ufaklı büyüklü yağmur kuşları çıkıyor gökyüzüne doğru uçup etraflarında çığlık atarak dönüp julianın gözlerinden çıkanlar çocuğun kalbine giriyor, çocuğunun gözlerinden çıkanlar julianın rahmine giriyordu. Dakikalar saatleri saatler ise geceyi sisli sabaha döndürür.
Yorgun düşen julian dizleri üzerine yığılır. Başı öne düşmüş hıçkıra hıçkıra ağlamaktadır.
JULİAN
Ah kalbim beni affet. Beni affet affettttt ( hıçkırıklarla karışık ağlama ve bağırma vardır)
Ara Sessiz Sahneye Devam 5: Dış Mekan aynı gün.
Sabah çok erken saat hava sislidir.Julianın ağlama sesi, yağmurun kesilip şiddetli kara dönüşmesi ve havanın grimsi tona bürünmesi, insanların şaşkın bakışları hüzünleri kalplerinin titremesi ( dört kanatlı meleklerin üzerlerinde ki çocuklarının birisin başının yarısı yoktur diğerinin bir bacağı yoktur bir diğerinin gözleri yoktur ilk sırada giren çocuğun kalbi yoktur ), yağmur sularının julianın etrafına toplanıp hızlıca diz çökmüş bacaklarının altından caddelerin altından gelen çocuk ağlamalarına akması.
Julianın hıçkırıklarla karışık ağlama sesi etrafı inletiyor bu sesi duyan herkes dışarı çıkıyordu. İnsanlar merak içinde hem Juliana hem de çocuğa bakıyorlardır. Sabah iyice aydınlandığında yağmur durmuş caddeler ve sokaklar sulardan geçilmiyordur. Çocuk ayakta dikiliyor Juliana kilitlediği gözlerini bir saniye olsa bile ayırmıyordur.
Çocuğun yanına beş altı yaşlarında ikiz kız çocukları yanaşır. Kızlardan biri sarı diğeri kumral saçlıdır. ve muhteşem ötesi büyülü tenleri gözleri vardır. Gözlerinde hüzün acı vardır.
ÇOCUK
Siz kimsiniz ?
İKİZLER (Sarı saçlı olan konuşur)
Biz kan çocuklarıyız
Ara Sessiz Sahneye Devam 6: Dış Mekan aynı gün.
Konuşma bittiğinde çocuk şaşkınlığını bitiremeden ikiz kızlar çocuğun ellerinden tutar. Tutuşma anında gökyüzünden şiddetli kar taneleri yağmaya başlar. O anda gökyüzünden dört kanatlı melekler gelip üçünün etrafını çevirirler. Kanatlardan oluşmuş bembeyaz devasa büyüklükte bir kalp görünümü şeklinde duvar yaparlar. Gökyüzü, karlı olan yeryüzünün hiçbir şekilde ışık yansımamasına maruz kalmaması için, güneşin ışığını kestiğinde kendisini üçe ayrır. Üç ayrılan gök yarığından, hınca hınç dört kanatlı melekler çıkıyor ve herbirinin üstünde kan çocuklarıyla ile yeryüzüne giriş yapıyorlardır.
Ara Sessiz Sahneye Devam 7: Dış Mekan Aynı Gün Griye dönen yeryüzü
Kan çocuklarının tüm kıtalara dağılıp kendilerini harcayan anne ve babalarını bulmaları. Kürtaj koltukları üzerlerinde anne ve babalarını getirmeleri
Ara Sesli Sahneye Devam 8: Dış Mekan Aynı Gün Griye dönen yeryüzü
Gökyüzünden kan çocukların hınca hınç çığlıklarıyla dört kanatlı meleklerin kanatları üzerinde yer küreye dağılma sahnesine devam edilirken julianın ayağa kalmak istediği o anda ki cehennemi yaşaması
Yağmur sularının julianın etrafına toplanıp hızlıca diz çökmüş bacaklarının altından caddelerin altından gelen çocuk ağlamalarına akması. julian kalbinin içinde parçalandığını hissettiğinde bedenin yarısı karla kaplanmıştı.
Julian kara gömülen bedenin yarısını kurtarmak için avuçlarıyla karları temizlerken bedenin aşağısı kürtaj koltuğuna dönüştüğünü görür. Julian ağlamalar ve hıçkırıklar içinde karları temizlerken kalp içinde korumaya alınan çocuk ve ikiz kızlar meleklerin kanatları arasından Juliana hüzün ve acı içinde bakmaktalardır.
JULİAN
Ben istemedim çocuklarımın katili olmak. Bunu bilmiyor musun Tanrım ? Kalbimin parçalarını her gün sana iletip diz çökmedin mi ?Ben ne ikizlerimi nede bir gece yatak odama gelen oğlumu öldürmek istemedim istemedim tanrım
Büyük bir boşluk oluşur herşey siyaha döner kimse kimseyi göremiyor duymuyordur. Ertesi güne kadar sürer bu süreç.
Sahne 9: Dış Mekan Ertesi Gün Griye Dönen Yeryüzü
O anda çocuk ikiz kızların kardeşleri olduğunu anlar. Dört kanatlı meleklerin üzerlerinde anne ve babalarını katletmeye giden çocuklar kürtaj koktuğu üzeri de almaya gittikleri ebeveynlerini o yerde gökyüzünde bekleyen siyah kanatlılara teslim ederek hızlıca çocuğun ve julianın bulunduğu bölgeye uçarlar ve Julianın başının üstünde çığlıklarıyla dönerler. Yer gök kızıla bulanır.
Çocuk kanatların arasından sıyrılıp çıktığına göğsünün orta yerinde çok büyük bir acı hisseder ve başıyla eğilip bakar göğüsünün sızladığı sol tarafına
ÇOCUK
Benim kalbim yokmuş anne
Sessizlik oluşur. Herşey susmuştur. Julian bakamıyorduk oğlunun gözlerine ağlama hıçkırık sesi vardır tüm her yerde.
ÇOCUK
Anne!
Julian sağ elini kürtaj koltuğuna uzattığında simsiyah gözleri olan Azrail melekleri gelir. Etrafını çevirdiklerinde Julianın simsiyah bir kütle içine alırlar Julianı. Hiçbir şey görülmüyordur. içerde ne olduğuna dair
ÇOCUK ( Bağırma ağlama vardır )
Anneee!
Julian o simsiyah kütlenin içinden kolunu uzatıp avuçunu açtığında
JULİAN
Kalbim senindir benim gülücük kuşum
Dediğinde çocuk diz çöker ağlar ve annesinin uzattığı kalbi red edip
ÇOCUK
Anne kalbin olmazsa beni ve kardeşlerimi koklayıp sarmalayıp sevemezsin. İstemiyorum Tanrım. Annem bizi seviyor lütfen onu cezalandırma
Sessizlik bozulur kızıla dönmüş olan yer gök her şey herkes birbirlerinin içlerine karışıyorlardır.
JULİAN
Cehenemin giriş kapısı insanoğlunun ta kendisiymiş Tanrım. Geçte olsa anladım. Lütfen bikez oğlumu ve ikizlerimi öpüp koklamama izin ver Tanrım izin ver
Sessiz Ara Sahne Devam 9: Dış Mekan Aynı Gün Kızıldan Koyu Kan Kırmızına Dönen Yeryüzü
Çocuğun yanına ikiz kızlar geldiklerinde kumral saçlı olanın bedenin yarısı yoktur. Julian o simsiyah kürenin içinde kızına baktığında havaya yükselir ve kendini kızına sunar
Şimdi ne olacaktır Juliana ve Azrail meleklerine teslim edilen kürtaj koltuğu üzerinde bekleyen ebeveynlere!
Ceza mı ölüm mü ?
Bölüm 2
Jenerik: Londra’nın ana merkezinde Julianın yarı insan yarı kürtaj koltuğu bedeniyle devasa büyüklükte çukurun açılması.
Tüm dünya kıtalarına uçan çocukların kürtaj koltukları üzerlerinde anne babaların alınış sahneleri, alınış sırasında sûr’un üflenmesi baş Melek Mikail tarafından. Her bir çocuk anne ve babalarının kürtaj sırasında ilk neresi koptu ise orayı katlederek anne ve babalarını kürtaj koltuğuna oturtup Londra’nın ana kalbine devasa büyüklükte açılan çukurun ağzına götürmeleri.
Not: Gerçek hikayeden esinlenerek yazılmıştır.
Julian’dan izin alınarak.Ana Karakterler:Julian ve Kan Çocukları
Ah Affet Beni Kalbim( Senaryom) İngilizce olarak şu an Amerika’da pazarlanıyor. Yazısına Yorum Yap
"Ah Affet Beni Kalbim( Senaryom) İngilizce olarak şu an Amerika’da pazarlanıyor." başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
6 Mayıs 2024 Pazartesi 14:41:07
Kudretli kaleminizden çok daha iyisi yazılacaktır eminim
takılma derim değerli şair
saygılarımla
Believe_TülAySLAN
@believe-t-layslan
New yorkta çekimlerini yeni bitiren bir yönetmen
''Senaryon elime 1 sene önce geçseydi kendi senaryomu yırtar hiç düşünmeden senin senaryonu çekerdim Tülay'' dedi. Mevzu çocuklar olunca elimin kalbini sınırsızca kullanıyorum. Orasını burasını hiç değiştirmeden. Ve bir canadali yönetmen yapımcı da muhteşem olduğunu belirtti. Tabi ingilizce olarak çokta iyi. Ve kök Amerika ağzı ile çeviri yaptı çevirmen. Çevirmen bir hafta eve kapattı kendisini. Bunalıma soktuk ama neyse çıktı çok şükür. Yarışmaya yolladık aynı yönetmen'' Bunu benim önüme koysalar diğerlerini yırtıp atardım. Ve Tülay umarım ki Türk olduğun için elemezler'' demişti.
Bir başka çok ünlü bir yönetmen dünyanın en üst sırasında olan film şirketine atmamı istedi yazdıklarımı. Tabi menjerim avukatımla attılar. Bu güne kadar anlaşma olmadıysa orasını burasını çıkarmlarına değişikliklere izin vermediğim için. Bekliyorum ve Rabbim tüm bunları bana yazdıran. Elbet vakti zamanı da o Yüceler Yücesi Canım Kalbim Allahımda.
Eyvallah Müslüm Bey
Teşekkür ediyorum çokça
Saygı ve sevgi ile,
''Senaryon elime 1 sene önce geçseydi kendi senaryomu yırtar hiç düşünmeden senin senaryonu çekerdim Tülay'' dedi. Mevzu çocuklar olunca elimin kalbini sınırsızca kullanıyorum. Orasını burasını hiç değiştirmeden. Ve bir canadali yönetmen yapımcı da muhteşem olduğunu belirtti. Tabi ingilizce olarak çokta iyi. Ve kök Amerika ağzı ile çeviri yaptı çevirmen. Çevirmen bir hafta eve kapattı kendisini. Bunalıma soktuk ama neyse çıktı çok şükür. Yarışmaya yolladık aynı yönetmen'' Bunu benim önüme koysalar diğerlerini yırtıp atardım. Ve Tülay umarım ki Türk olduğun için elemezler'' demişti.
Bir başka çok ünlü bir yönetmen dünyanın en üst sırasında olan film şirketine atmamı istedi yazdıklarımı. Tabi menjerim avukatımla attılar. Bu güne kadar anlaşma olmadıysa orasını burasını çıkarmlarına değişikliklere izin vermediğim için. Bekliyorum ve Rabbim tüm bunları bana yazdıran. Elbet vakti zamanı da o Yüceler Yücesi Canım Kalbim Allahımda.
Eyvallah Müslüm Bey
Teşekkür ediyorum çokça
Saygı ve sevgi ile,