- 152 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
ÜÇ GÜNLÜK BİR ŞEY İŞTE..
3 GÜNLÜK BİR ŞEY İŞTE..
Bir kaç gün olmuş tanışalı örneğin. Seni(sizi) seviyorum, iyi ki yaşantımda varsın, canlarımm, iyi ki seni tanımışım gibi aşırı duygu içeren sözcükler. Aşkım, balım, bebeğim…
Yahu tanışıklık süren ne kadar? ne zaman güvendin de hayatında olmasına şükrediyorsun?
Oysa ufacık bir çıkarda yok olup gideceksin. Çabucak seçilen ve anlamı büyük olan gösterişli ama içi boş kelimeler, fast friend ilşkiler içerisinde kirlice kurban ediliyor ve aslında hiç olmayan sevgilerin sadece sahte kelimelerle inşa edildiği sanıliyor. Çoğu kez yalnizlıktan.
Ama gerçek dostluk aslında bu sözlerin çok önemi olmadığı, hayata duruş ve davranışlarda gizli. Adeta çay gibi demlendikçe lezzetlenir dostluk. Öyle 3 günde iyi ki yaşantında olan, iyi ki tanıdığın, sözüm ona çok sevdiğin tipler, insanın kendini bilinçli kandırmasıdır olsa olsa.
Ufacık testler ele verir koca koca insanları. Rekabet örnegin, aninda katleder bu müthiş sevgileri. Senin yapmak istedigini var say ki ki o da istedi tesadüf bu ya.. Hadi bakalim, daha az önce iyi ki onu tanıdım dediğin insan, bir anda "nerden tanidım bu deliyi" diyecegin bir konuma getirir. O çıkar çatışması günü gelene dek, sadece süslü maskelerdir sözcükler, kelimeler.
Ya da dostluk sandığınız şeyi sınavda yolda bırakacak minicik bir fedakarlık.Ya da, ya da bir çok etken.
Ha inanç eğer evrene sevgi enerjisi vs fırlatmaksa, o da iyi niyet ama o da ancak bu farkindalikta olanlara.
O zamana dek, plastik pırlantalarla kaplı bir maskedir bu acınası dostluklar. Her an pıtır pıtır kopup düşecek kıvamda uygun anı beklerler parçalanmak için.
Sözün özü bu hayatta ne sevgiiler gördük ki aslında hiç yoktular.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.