- 159 Okunma
- 2 Yorum
- 2 Beğeni
ZAYIF NOKTAM (2)
21 Eylül 2021 günü hayatımdan unutamayacağım bir telefonu aldığım gün oldu.İlk defa o gün bu telefonda bir yanlışlık olsun diye dua ettim kendi kendime.. Hastaneye gidip onu morgda öyle cansız görmek.O gün ALLAH affetsin çok isyan ettim ve hep dedim NEDEN diye?
Hastane duvarını kaç defa yumrukladım hatırlamıyorum bile..İsyandan nefret eden ben o gün gözlerimden akan her damlada isyan ettim.İçimde bir ateş vardı ve bu ateş beni inanılmaz derecede yakıyordu...Evet en zayıf noktam dediğim,o üzülmesin diye tahammül edilmeyecek insanlara karşı sabır ettiğim değerlimi kaybetmiştim.O benim annem değildi sadece sırdaşım dostumdu.Eylüller yine yaptı yapacağını ve benden yine bir hazine çaldı.Eylüllerin açtığı yaralar öyle derin ki hiçbir tabip açılan yaraya dikiş atamıyor.Rüzgar vurdukça sızlıyor,biri değdikçe kanıyor...
İkindi namazına müteakip kılmıştık namazını.Ve son defa uğruna çileler çektiği evimize getirip yeni evine doğru yol aldık.Onu toprağa vermek bana nasip oldu.Kabire bırakırken toprağa onu incitme,zaten yukarıda yeteri kadar kırıldı bi de sen kırma diyordum..İlk toprağı ben attım ve her kürekte aynı sözleri söylüyordum...
Yürekteki yangınlar toprağa verdikten sonra devam ediyordu... Herkes normalleşmeye başlamıştı.Nefes alırken yanında durmayanlardan,kimlikte kalabalık yapanlara kadar...Ateş düştüğü yeri yakarmış derler hakkaten öyle idi.Birileri yanarken,birileri de keyfinde sefasındaydı...
Zayıf noktam dediğim insanın birgün beni bırakıp gideceğine asla inanmıyordum.Zamansız gidişlerde bile beni asla yanlız bırakmayan moral veren değerlim artık yoktu.İçimde bir yangın var ve bu yangın üç yıldır halen sönmedi durmadan yanıyor.Birileri her ne kadar umursama da hatta onun yokluğunu fırsata çevirip farklı dünyalar yaşasalar da ben onun yokluğuna halen alışamadım.
En değerlime saygı ve rahmetle...
#MehmetYETEK
YORUMLAR
Rabbim sizlere sabır ve metanet versin, evet insan hayatında annenin yeri bir başkadır. Annesi erken yaşlarda kaybetmiş biri olarak onu çok iyi biliyor ve sizi çok iyi anlıyorum. Evet ailede baba da önemli ama o otorite ve gücün timsali olduğundan anne ile çocuklar arasında daha duygusal bir bağ kuruluyor. Bu da anneleri (elbette istisnalar hariç) her hal şartta sığınılacak liman konumuna getiriyor. Bu nedenle çocuklar için annelerin kaybı da bir başka oluyor. Annenize de rahmet diliyor mekanı cennet olsun diyorum. Duygusal bir paylaşımdı. Ruhu şad olsun.