Hiçlik
Ruhumdan ruhuna bir rüzgar esiyor yine.Hayallerim ısıtmaya yetmiyor yüreğimi.Sensiz geçen günlere yazık.Her gün seni görmek güzel ancak az sonra gideceğini bilmek yaralıyor beni.İki yıl oldu.Sana her gün kavuşmanın verdiği sevinci ve her gün senden ayrılmanın verdiği hüznü yaşayan kalbim ne yapsın?Yaşıyorum her şeye rağmen,hayat devam ediyor bir şekilde.Olsan da olmasan da ...Yokluğuna da şükür varlığına da... Çektiğimiz acıya,kavuşma ümidimize,aşkımıza ,yaşama selam olsun sevgili.Elimi uzatıp elini tutacak kadar yakın olup da sana dokunadığım anlara da Selamlar...Yaz geldi bak çiçekler açtı ancak bize değil,başka yüreklere açtı kırmızı güller.Bizim güllerimiz henüz toprakta doğacağı günü bekliyor.Günlük suluyorum onları,sen merak etme.Yer altından bir ses fısıltısı geliyor kulağıma;bekle ,diyor bekle!!!Ben bekliyorum ya sen sen de bekliyor musun bilmiyorum? Duruşunda bazen ümit bazen keder görüyorum.Boynunda belirsizlik zinciri mi var senin de?
Aynı şartlarda ,aynı çaresizlikte ve aynı pencereden bakıyorken birbirimize sanki aynı anda kıracakmışız gibi zincirleri.Bir rüyadan uyanır gibi her şey geçecek aniden,yanımda belireceksin ve gün batımını karşılayacağız birlikte.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.