GÜCEL SESLENİŞ
Yaşamı kolaylaştıran herşey asla hayallerinden vaz geçmeyen çocukların eseridir. Çeşitli yol ve yöntemlerle dar kafalarıyla, çocuklarımızın hayallerinin önüne set çeken aymazları kınıyorum. Ne mutlu bana ki Türk çocuklarının onlara rağmen Atatürk’ümüzün tertemiz fikirleri etrafında toplanarak, onun açtığı yoldan gösterdiği hedefe sesini değil sözünü yükselterek emin adımlarla ilerlediğini görebiliyorum. Savruk zihniyetlerin her türlü yobazlığın sonu yakındır, daha dün gibi başladığımız uğrunda gözümüzü budaktan sakınmadığımız medeniyet aşkımız yüreğimizde yaşamaktadır. Halkımızı yumuşak dokularından hançerleme alışkanlığından vaz geçemeyen saltanat heveslilerinin sonu gelmiştir. Onlar iskambil kağıdından kuleler kurup, promter’den oluşturdukları naylon sutrelerin ardından anlamsız cehalet fışkıran sözler söyleye dursunlar, büyük Türk milleti’miz deli gömleğini çoktan parçalamıştır. Nesiller arası bilgi aktarımı önündeki saçma setler bir bir parçalanmaktadır. Nobran, savruk, avara kasnak, boş teneke olarak tanımladığım bazı aymazlara geçmiş olsun diyorum. O çok güvendiğiniz örüklü medyanızın başınızda paralandığnı göremeyecek kadar kör oluşunuz, sizin sorununuzdur. Eminim ki anayasamızın kilit taşı 66. maddesini kaldırmaya kalkacak kadar, akıldan izandan yoksun olduğunuzu herkes en az benim kadar görecektir.
Saçma karşı devrim süreciniz son bulmuştur. Andımız okullarımızda okutulacaktır.
Yine, yeniden istişare sofraları kurup Atatürk’ümüzden öğrendiğimiz asla vazgeçmemeye dayalı medeniyet aşkımızı, yaşattık ve yaşatmaya devam edeceğiz.
Etnik, inançsal, moral, değer sömürüsü etrafında dönen ucuz siyaset anlayışını reddediyoruz. Türk’lük yorganına tekme atan, Türk’lük şemsiyesinin altına sığamayanları asla muhatap alacak değiliz. Türkiye Cumhuriyeti devletine vatandaşlık bağıyla bağı herkes Türk’tür. farkllılıklarımız, bahçemizin koparmadan koklayacağımız anlamlı birer çiçeğidir diyor, bizi teba olmaktan kurtaran büyük dahimizi özlemle yad ediyor Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız KUTLU OLSUN diyorum.
23/04/2003
SAMSUN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.