- 125 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Davaya asilik ne mi...
Davaya asilik ne mi...
Davaya asilik ne mi...Esmaya asiliklerdir...Tevbe gerektirir...
Ümmetin paraya ihtiyacı varken paraya tembellik GANİye Allaha tembelliktir asiliktir.Davaya asiliktir.cennete asiliktir...
Arab Osmanlıdan koptu...nükler mi yaptı...Osmanlı zulmetmeliydi onlara ama hediyeler gönderdi...Allah cehennemi hazırlıyor onlar için her ırk nefsi için koptu Osmanlıdan ama felakete kopuşları İsrail de dahil İngilizin esiri oldular...
Ümmetin nüklere ihtiyacı varken teknolojiye tembellik Alime Allaha asiliktir.Osmanlının yıkılışına sebeb oldu.Alime asi Allaha asi
Beyni eksik aklı eksik vicdanı eksik fıtratı eksik yani eksik insanlar deccalin askeridir...Kur’ana inandım desede secde etse de...dava diye dertleri yoksa...para diye silah diye bir dertleri yoksa...İnsanın ümmet diye bir derdi olmalı bak avrupa birliği var...Lavrensleri bol İslam ülkelerinin birleşmeleri de sakıncalı...esmaya kulluğu seçmedikçe birleşmesinler...Osmanlının da nükler teknoloji diye bir derdi yoktu Çanakkale sonu oldu...Savaşmak için faize muhtaç oldular...mesleklerinde uzman olmayan bir halka sahiptiler çünkü...
Evliya ilan etmişiz adam Allahı yaratıcı görmüyor...gülüncüz.Tevvablığını reddetti şeytan Allahın şeytan sayıldı.Esmayı eksilten evliya olamaz...mürteddir...esmadan mürted...esmaya kulluktan mürted...Davaya asilik ne mi...Esmaya asiliklerdir...Tevbe gerektirir...İlme asiden zenginliğe asiden Allah razı olmaz...Allah şafidir hastahanelerden razı olur alimdir okullardan razı olur kabe de okulların padişahı...güneşi...ilmin.esmaya kulluğun okuludur...
Allah eksiğe izin verir.ekmeli emreder...sünnetullah bu.Müşrikin adaleti budamaktır adaleti ilmi de budamaktır ilmi...nükler üretir ama Allahın değil ırkının emrine verir bu ilmi budamaktır...para kazanır ama ırkına ve nefsine harcar...Allahtır veren demez şükrü eksiktir...şeytan da Adem de cennete şükretmedi şükürsüz hakkettiği belayı bulur...
Faiz haramdır diyen mensuh eder..Müşrike şedid ol ayetini çünkü .paran yoksa nükler üretemezsin faizle de olsa al...yani .Boşanma caizdir diyen de zina haram ayetini mensuheder.boşanma artınca Zina artar çünkü
Boşanmaları zorlaştıralım...Nükler için Osmanlı faiz alırdı.Nükler içinse davanın galibiyeti amacıylaysa faiz bile alalım...gazzeli soy kırımdan kurtulur...
Davaya asilik ne mi...
Esmaya kul ol...en azından ırkçıyı geç.mesleklerde uzman ol en azından müşriki ırkçıyı geç önde ol...Kullukta tembellik asiliktir..."eş-şekura "şükrü eksikti şeytanın da Ademin de zıtları olmayı hakkediyor şükrü eksik olan kulluğu eksik olan...
Davaya asisin ey fakirliğe razı olan...Teknoloji ilmine sarılmayan terımda da savaşta da ticarette de ikinci sıraya düşersin çünkü...Barajların olsun...su hayattır...su petrol gibi de büyük nimettir...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.