- 198 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Derin Bağların Değeri: Kısa Süreli Dostluklar mı, Yoksa Kalıcı İlişkiler mi?
"Hayatta, kısa vadeli ve geçici dostluklar ile ilişkiler yerine, sizinle birlikte büyüyen ve sizi büyüten insanlarla bağınızı güçlendirmek kişi açısından her zaman daha iyi bir alternatif olduğunu düşünüyorum. Sırf sözde o çok sevdiğiniz kişi ve sözde o eğlendiğiniz insanlar, günün sonunda gidecektir. Onlara dünyadaki en kıymetli hazineniz olan zamanı bol keseden dağıttığınız takdirde, sizi her koşulda sevecek insanlara cimrilik yapmış olursunuz ve zaman dediğimiz hazine tekrar yerine koyulabilecek bir şey değildir. O çok sevdiğiniz sevgiliniz bir gün gittiğinde veya o çok eğlendiğiniz insanlar sizi dışladığında farkına varacaksınız. Ancak -bence en kötü yanı da bu- elden hiç bir şey gelmeyecek ve şu hayatta hissedebileceğiniz daha kötü bir şey var mı bilmiyorum. Düşünsenize size değer veren koruyup kollayan sahip çıkan insanların en mutlu en güzel anılarında yer almak varken, sırf sizinle bir süre beraber olacak insanla beraber oldunuz. Sizinle büyüyen ve büyüten insanlar hayatta sevdikleri ile bir daha geri gelmeyecek hatıraları aklına kazırken, siz o çok sevdiğiniz(!) arkadaşlarınız çoktan yerinize başkasını buldu yada bulmaya yaklaştı. Burada pişman olacak tek kişi sizsiniz. Onlar değer verdikleri onları bırakmayacak insanlarla kısacık ömrünü güzel bir şekilde paylaşarak geçirdi ama siz beş günlük dünyada üç günlük insanlar için bu mahvettiniz. Naçizane tavsiyem şudur ki, arkadaşlar gelir gider sevdalar gelir gider eğlenceler gelip gider ama zaman? Zaman gider ama gelmez bir çözümü yoktur. O an gitmiştir ve sen o anda o insanlarla beraber olamadın ve bu telafisi olan bir şey de değildir burada tek üzülecek kişi sensin bir tekrar tekrar söylüyorum bunu, kişiye veya bir duruma bağlanma onlarda gelip geçici en azından şu kısa ömürde seni seven insanlarla mutlu anılar biriktirmek olsun amacın onların mutluluğu senin senin mutluluğun onların olsun bir tek onlar kalacak seninle daha iyi birini yada daha zengin birini bulunca gitmeyecek o insanlar ama sen o insanları elinin tersiyle itiyorsun çok yazık"
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.