AKLINI KULLAN
AKLINI KULLAN
Sorarsan Müslümandır. Müslüman olmayı gerektiren İslam dinini bilmez. Bildiği sadece Tanrı’dan istemeyi bilir. Hiç bir zaman düşünmez. Yargılama ve sorgulama aklından bile geçmez. İşi gücü hep Tanrıdan talep eder. Başı dara geldiğinde tanrıya yalvarıp yakarırken cehaletle savaşmayı, tembelliği bırakmayı bilmez ama hep Müslüman geçinir.
Tanrı’nın ona verdiği nimeti yani aklını kendisi kullanmaz başkalarına kiraya verir. Kiraya verdikleri de onlara din ticareti yoluyla çıkar sağlarlar. Ve aklını kullanamayıp kiraya verenler sayesinde sömürü tezgâhı ile zenginleşirler. Bilime uzak durur. Tarikat ve dinci Cemaat efendileri ne diyorlarsa onlara uyar. Farkına bile varmadan indirilen dine değil uydurulan dine inanır. Böylece yobaz takımına kulluk ve kölelik yapar. İşte aklını kullanarak benim yaşamım Tanrı’nın dinine uygun mu diye düşünmez.
Bu durumlara düşen birisi zaten acaba ben gerçek bir Müslüman mıyım zahmetine bile katlanmaz. Sadece başı sıkışınca Tanrı aklına gelir ve ona yalvarıp yakarır. Öyle bedavadan inanç ve iman yerine getirilmez. Ben Atalarımdan böyle gördüm öğrendim ile din yaşanmaz. Ataların da uydurulan bir inancı yaşamışlarsa ne olacak. Sende mi yanlış din inancına devam mı edeceksin.
Geçmişten günümüze Osmanlıdan zamanımıza her zaman dinci veya din baz çıkar çevreleri hep din elden gidiyor, Allah’ın ipine daha sıkı sarılmalıyız palavraları ile insanları kışkırtıp aldatmışlardır. İnsanlar üzerinde dini yönden inanç ve iman baskısı yapılarak sözde elden giden din kurtarılmaya çalışılır. Aslında ortada giden bir din falanda yoktur. Uydurulan dinin taraftarlarının saçmalıklarıdır.
Tarikat ve dinci cemaatlerin dindar gözüken ortaçağ kafalı, ilkellik düşünceli, din adına yaldızlı ve afili laflar eden sözde felsefe ve din adamlığı kılıklı ilahiyatçılar müsveddeleri nedense serbestçe insanları televizyon kanallarından buraların müdavimleri zehirlemeye devam ediyorlar. Bu bozguncu din bezirgânlarına nedense hiç dur diyen yok.
Uydurulan din anlayışını yaratanların dini gerçekliklerden uzaklaştırılarak soygunculuğun, gasp etmenin, zenginliği hedef edinenlerin, yalanı, seksi, kadın, cinsellik, çok eşlilik peşinden koşanların adamı olmak din değildir. Küçük kız çocukları ile evlenilir diyenlerin kadınların başlarına türban denilen uyduruk icatlarla sözde dine saygı yaratıldığı düşünülenlerin peşine takıldın.
Bu dünyada kendini kadın düşkünlüğünden kurtaramadın. Dört kadınla evlenme şartlanmasını dini emir zannettin. Bu dünyada yaşamadığın seksi öbür dünyada yaşayacağını zannederek Huri kapma hastalığına kapılıp gittin. Birde bu dünyanın icadı alkollü içkilere fazla ulaşamadığını da unutarak altından nefis şarap ırmakları akan cennete girmek için din dışı ritüelleri, tarikat ve dinci cemaat müridi olmayı seçtin. Zor bulursun orada söylenen şarap akan nehirleri.
Sen bir kulsun ve bu dünyada inanç ve imanını hakkıyla yaşaman gerekirken ekonomiyi, üretimi,, çalışmayı, helalından kazanmayı, alın teri dökmeyi neden unuttun. İnandığın dinin kitabı olan Kuran biat ettiğin dinciler için mi var edildi. Onların dini ve kitabı kendilerine çıkar malzemesi yaptıklarını Allah ile müritlerini kandırıp sömürdüklerini neden anlamıyorsun. Aklını kullan ve köleliğe ve sömürülmeye dur demesini bil.
Devlet baskısının ve şirketlerin egemen olduğu yerde insan olarak birer sürü muamelesi görürüsün. Sizler onlar için birer köleleştirilmiş kendilerine biat ettirilmiş, açlığa, fakirliğe mecbur bırakılmış sırtlarının din kullanarak aldatıp sıvazlatırlar. Melek görünümüne bürünerek kendilerini sana kutsallaştırırlar. Yönetimi elinde bulunduranlar usulsüz ve asılsız yalanları ile vaatler uydurarak sömürürlerken sessizleştirip yağmalanırsın.
Yönetime getirdiklerin kendilerini dindarlaştırarak kutsallaştırarak kendilerini sayende ilahlaştırırlar. Ne derdi Osmanlı sultanları halkına hitap ederken ey benim kullarım derlerdi. Kul olmak ancak Allah’ aittir. İşte aklını kullan ve kendileri de kul olanları ilahlaştırıp tapınma.
Durmuş Karabağlı
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.