- 149 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Amacın cihad olsun
Amacın cihad olsun
Amacın cihad olsun İslamı doğru anlarsın...
Amacın cihadsa ölmez kalbin dünyaya dalsan da
Amacın cihad olsun Faiz de helal olur sana çünkü ene içindir haramlar...Ene rakip olmasın Allaha diye...Irkın rakip olmasın Allaha diyedir o haramlar...dvan Allahsa eneye haram olanlar helallleşirler...
Amacın cihad olsun İslamı düşmanlarını iyi tanırsın...doğru anlarsın...
İsraili iyi tanı FAİZ almak-vermek siyonizm davası içinse helaldir...Ebus-suud da cihad içinse faiz helal demiş.şükür bir alim var
İsraili iyi tanı..din bile ırkın menfaatlerine uygun tefsir edilir ancak.Siyonizm davasına ters din yorumuna izin verilmez...
Amacın cihadsa ölmez kalbin dünyaya dalsan da şirk ehliyle ticaret etsen de askeri birlik kursan da Natoda olsan da...
İsraili iyi tanı ipin ucu siyonizm davasının elinde olmalıdır.demeokrasiye laikliğe izin verilmez..seçilme hakkı da verilmez
Doğal gaz uğruna İsraille de buzları erittik...Rusyaya rakibiz doğalgaz konusunda .AB-rusya düşmanlığı bu neticeyi verdi.
Davası "soğan patetes"olanın secdesi Allaha mı midesine mi.Kendisine mi çıkarına mı...midesi çıkarı ilahıdır önceliklerimiz ilahımız olur...Amacın cihadsa ölmez kalbin dünyaya dalsan da...
Amacın cihadsa ölmez kalbin dünyaya dalsan da...Esmaya asi olmamaktır mü’min olmak...Arab benim kardeşim değil...yani.
Esmaya si olanlara kardeş demezsin davan esma olursa...cihadın esma için olunca...
Depreme tetbir almayan "Kentsel dönüşüme "karşı çıkan asi midir. el-Hafız sıfatına asidir...Nükler üretmemek de.Asinin namazı eksiktir.
Esmaya sığınmayan mürteddir şeytandır müşriktir.Şeytan TEVVABA sığınmadı.her hangi bir esmaya sığınmaya gerek duymayan mürteddir.
Amacın cihadsa ölmez kalbin dünyaya dalsan da...amacın ezanın susmaması olsun...
En büyük sayıyı bile sıfırla çarpsan sonuç sıfırdır.Müslüman ülkelerin insanları sıfır.en ekmel dine inansalar da faydasızdır...Fakir ve eksik insanlar onlar dava zenginlerin elinde galibiyete erişir...İlimle teknikle uğraşanların elinde...Patatesci -soğancı mideci o insnalar...
Eksik izinlidir...Emir ekmeldir...Allah ekmeldir dini de ekmeldir. eksiklere izin verir ama ekmeli emreder.Zekat kaldırılse hırsızlık artar.Zekatını ver.İslam ekmel haldir
Haksızlık karşısında susan dilsiz şeytandır...yani mürteddir.Hak sıfanına asidir.Hak sıfatına kulluğa dönmedikçe mürteddir.Alim sıfatının da Rahman sıfatının da mürtedi vardır Zalimler mürteddir mürtedlik asililik zalimlerin halidir.öldürülmesi huzurdur.terörristtir mürted.esma düşmanıdır...asker kaçağıdır...dava hainidir...
Amacın cihadsa ölmez kalbin dünyaya dalsan da...amacın ezanın susmaması olsun...teknolojiye önem vermek dava adamının halidir...200 yıldır teknoloji ile bir silah üretince üzerimizde denediler müşrikler...
Amacın cihadsa ölmez kalbin dünyaya dalsan da...amacın ezanın susmaması olsun...dünyaya ölçülü dalarsın çünkü.Patetes de soğan da ihtiyaç ama ezan öncelikli yaşamalısın kalp kıymetli...de.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.