- 140 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
KİŞİSEL GELİŞİM VE ÖĞRETMEN
KİŞİSEL GELİŞİM VE İÇ HUZURUMUZ
Kendisiyle barışık bir öğretmen, kendini sürekli yenileyen bir eğitimci, yaşamın kutsallığını selamlayarak, pozitif düşünce gücüne sahip bir öğretici, daha mutlu ve daha huzurlu olabilir. Elbette eğitimin, öğretimin ve öğretmenliğin ve eğitimciliğin bir çok sorunu zorluğu ve engeli var.
Ancak her şeye rağmen, sevgide ağır, muhabbette yüce ve bakışta pozitif olmak lazım diye düşünüyorum. Sorun aradıkca bitmez. Negatif akılların, kaotik bakış açılarının, bir iyiliğe güzelliğe ve gelişim ve değişime engel olduğunu düşünüyorum. Saygıdeğer bir insan olmak, mutlu ve huzurlu olmak bizim elimizde. İhtişamlı yaşamın, özüne erişmenin yolunu izlemektir esas olan.
🌺 🌺 🌺
Ramazan ÇETİN’in belirttiği gibi, bir öğretmenin veya eğitimcinin kendisiyle barışık olması, kendini sürekli yenilemesi ve yaşamın kutsallığını selamlaması, onun daha mutlu ve huzurlu olmasını sağlar. Ancak, eğitim ve öğretim sürecinde birçok zorluk ve engel bulunmaktadır.
Sevgi, muhabbet ve pozitif bakış açısı, bu zorlukların üstesinden gelmekte önemli bir rol oynar. Sorunları aramak yerine, çözümleri bulmak ve iyiliği, güzelliği, gelişimi ve değişimi teşvik etmek önemlidir. Negatif düşünceler ve kaotik bakış açıları, bu olumlu değişimlere engel olabilir.
Saygıdeğer bir insan olmak, mutlu ve huzurlu olmak bizim elimizdedir. İhtişamlı yaşamın özüne erişmek için, kendimizi sürekli geliştirmeli ve olumlu bir bakış açısıyla hayata bakmalıyız.
Öğretmenler ve eğitimciler, öğrencilerine bilgi ve beceri aktarmanın yanı sıra, onlara yaşamın değerini ve kutsallığını da öğretirler. Bu, öğrencilerin hayata karşı daha pozitif bir tutum geliştirmelerine yardımcı olur.
Öğretmenler ve eğitimciler ayrıca, öğrencilerin kişisel ve akademik gelişimlerini desteklemek için sürekli olarak kendilerini yenilerler. Bu, yeni öğretim yöntemleri ve stratejileri öğrenmek, pedagojik becerilerini geliştirmek ve öğrencilerin değişen ihtiyaçlarına yanıt vermek anlamına gelir.
Sonuç olarak, öğretmenler ve eğitimciler, kendileriyle barışık olmak, kendilerini sürekli yenilemek ve yaşamın kutsallığını selamlamak suretiyle, hem kendilerini hem de öğrencilerini daha mutlu ve huzurlu kılarlar. 🌺 🌺 🌺
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.