- 198 Okunma
- 3 Yorum
- 3 Beğeni
İYİ İNSAN VE İYİ BAYRAM
Biz insan olmanın ne demek olduğunu unuttuk. En çok da herhangi bir insanın başına gelebilecek herşeyin bizim başımıza da gelebileceğini...Karşımızdakini anlayabilmeyi, hak vermeyi, sevmeyi unuttuk. Fesat ve anlayışsız olmaktan, vazgeçmedik.Kıskanmaktan, hor görmekten, yalandan, küçük düşürmekten,alay etmekten geri durmadık. Biz insan olmayı unuttuk.
Bizlere birliğimizi hatırlatan Ramazan ayının sonuna geldik. Dinimizin gereği iyi insan olma çabamız bir kat daha artıyor bu ayda.Bence çocuklara ilk öğretmemiz gereken,iyi insan olmak. Zaten iyi bireyler çocuklarımız. Onlara iyi insanlar olmayı unutturmamalıyız. Ben küçükken camiye Kuran Kursuna giderdim ve hocamızın bizi çok korkuttuğunu hatırlıyorum. O kadar korkardım ki yanacağım diye şimdi bile o acımı hissedebiliyorum. Bunu yazmaktaki sebebim ailede, dini eğitimde, okulda öncelik iyi insan olmayı öğrenmekte ki iyi işler başarabilelim.
İnsan olmaktan başlamışken sonucu sevgiyle kapatmak istiyorum. Çünkü insan olmanın en güzel yanı herşeyi sevmek,öğrenmek,düşünmek, geleneklerimizi unutmamaktan geçmekte.
Önümüz bayram insan olmaktan,kendimize ve çevremizdeki insanlara,doğaya,hayvanlara sevgi göstermekten vazgeçmeyeceğimiz nice bayramlar ve ömür bizim olsun.
ÇİĞDEM KARAİSMAİLOĞLU
YORUMLAR
İnsan doğduk hepimiz ama insan kalamayanlar da oldu...insan doğup insan kalmak gayemiz🌹
Çiğdem Karaismailoğlu
Önümüz bayram insan olmaktan,kendimize ve çevremizdeki insanlara,doğaya,hayvanlara sevgi göstermekten vazgeçmeyeceğimiz nice bayramlar ve ömür bizim olsun.
Değerli Şairim;
Ramazan Bayramınız mübarek olsun.
Eserinizi severek okudum
Bu duyarlı güzel, akıcı, anlamlı ve güzel eserinizi kutlarım.
Yüreğinize ve kaleminize sağlık
Güzel yüreğiniz ve kaleminiz daim olsun.
Selam ve sevgiler
Sağlıcakla kalınız…
Çiğdem Karaismailoğlu
Bayramınız mübarek olsun diliyor;yorumunuza çok teşekkür ediyorum.
Selamlar ve esenlikler dilerim.
Sağlıcakla kalın
neler unutmadık ki?
öznemizdeki sihri kaybettik ve masumiyeti
vicdanları kirlettik dünyayı da sevgiyi de dinmeyen bir zulümle insanları nefsimize esir ettik aslında nefsimize esir olduk
hala bir umut var mıdır sahiden de?
yüreğine bin sağlık canım arkadaşım benim
bayramını tüm içtenliğimle kutlarım
içten ve de sonsuz sevgimle
Çiğdem Karaismailoğlu
Sevgimlesin Gülüm