Taş Büyüsü
Dünyadaki en eski büyüdür. Maddenin dönüşümünden önce yapılan bu büyü artık unutulmuş. Yeniden hatırlatmanın zamanı geldi. Taş büyüsüyle ilgili bilgileri bulduğumuz yerin tarihte bir çok mucizenin başlangıç noktası olduğunu belirtmeliyim.
Taş büyüsünün anlatıldığı tabletteki dilin çözümü tam 43 yıl sürdü. Şekil ve sembollerin karışık olduğu bu yazım dilinin dünyadaki en eski dil olduğu da kayıtlara geçti. Yapılan araştırmalarda dünyanın en saygın enstitülerinden değerli dil bilimciler, ruhbanlar ve din alimlerinin yanı sıra nümoroloji ve şifreleme alanında çalışmalar yapan değerli yazılımcılarımız da katıldı. Dünyada iklim sıcaklığı çalışmalarından da öte bir bilim birliği bu sayede kurulmuştur . Tüm kıtalardan ve bir çok devlet ve milletten bir araya gelen insanlar, dünyanın en eski büyüsünü çözdü ve tüm dünya tarihini, inanç tarihini, evrim tarihini değiştirecek bilgilere ulaştılar.
Bu bilgilerin içinde yaratılışın açıklanması, ses ve gözdeki inanılmaz gücün harekete geçirilmesi, madde altındaki gizemin hareket ettirilmesi ile ölüm ardıyla ilgili yadsınamaz gerçeklere ulaştılar. Bu çalışmalar yapılırken maalesef değerli bilim insanlarımızdan 27 kişiyi kaybettik. Bulma çalışmalarımız devam etmektedir. Kaybetmekten maksat ölüm olsa da ölümün artık insanlık için sorun olmadığını söyleyebiliyoruz.
Tüm kehanetlerin işaret ettiği toplu yokoluşların ve yeniden başlangıçların zaman haritasını da çıkardık.
Zamanın yani takvim çalışmalarının da özünde yer alan bu taş büyüsü ile ilgili yukarıda yazılanlar sadece kurgudur.
Okuduğunuz için teşekkür eder,
Birbirinize emanet olmanızı dilerim.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.