- 116 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Yakınlığa ödül bu
Yakınlığa ödül bu
Yakınlığa ödül var...sünnetullah bu
Nuha gemi verdi...
Habile şehitlik...Gaffar şehidin ihlaslının nefsine secde ile muhaliflik yapanın günahını affeder ancak.Tevbesizin secdesizin asinin günahı cezalıktır ...sünnetullah bu...hz Vahşi oldu yahşi...Hz Hamzaya karşılık 83 müşrik öldürdü vahşilikden yahşiliğe dönüş böyle mümkün...
Irkçının adaletine şeytanın adaletine göre ateş topraktan olanın üstünde olmalı.oysa bu hak ihlaslınındır.Yakınlığa ödül bu
Yakınlığa ödül bu
Hz Ademe secde etmesi idareci değil idare edilen olması istenmişti şeytandan...Allahın adaletinde şeytanlığa tahsis edilen yer bu...
Allah peygamberleri fakirse zenginlik verdi ...hicret imkanı verdi...hicret imkanı bulamayanlar şehit oldu hz Yahya şehit oldu...Zellesi affedilir şehit olanın...Nüklerli düşmanın varsa hicret imkanın kalkmıştır...ebu Talib mahallesi kalkmıştır...imtihan sahnesinden darlıkla imtihan ihlaslıya da müşrike de gelir...Ademe secde emri...mağlub ol teslim ol asi olma düşman olma hz Ademe ve soyuna emridir...Hz Muhammede asilik şeytana o gün yaşaklandı...bu lütuf hz muhammededir...hz Muhammed şeytanını yendi...hicrete ihtiyaç duymadı ama müşriklere karşı güçlenmesi için hicrete gerek duygu ve bu da nasip oldu ...Aslangibi uzaktan saldırdı o müşriklere...Nuh devrinde TUFAN saldırdı müşriklere hz Musa devrinde Kızıl deniz saldırdı...Allahın adaletinde müşrikin ve şeytanın yeri mağlubiyettir av olmaktı...bunlar gerçekleşti...Nemrut güçlüydü vadedilen topraklara hicret emri verildi hz İbrahime...hicrete uygun bir yer vardı hz İbrahim için ama günümün ihlaslılarına dünyada hicret yeri yok müşrik nüklerli çünkü...Darlık ihlaslıya geldiğinde "derdi veren dermanını da verdi ama zamanımızda...dert var derman yok...hz eyyuba dert verdi dermanını da verdi...zamanımda dert var derman yok...adildir Allah zamanımın ihlaslılarının ihlası yetersiz...mehdi ile hicret imkanı doğacaktır ihlaslılara tek o zaman...göz yaşımız ve kanımız o zamana kadar akacak...İhlasımız Irkçılığımızı yenemiyor çünkü...biz ihlaslılar ırkçılığı yenemedikçe Mehdi gelmez...vadedilen topraklar hicret bize nasib olmaz...vadedilen topraklar hz İbrahim içindi siyonistler o vadedilmiş toprakları hakketmiyorlar...dünya Allahın adaleti ile yönetiliyor...Yakınlığa ödül var...ırkçılığa zulüm var...dünya Allahın çünkü...
Yakınlığa ödül bu
Allah peygamberimizin duasından dolayı ümmetine kıtlık vermeyecektir...Tufan da...adaleti bile etkiler bir dua...kıtlığı hakkediyoruz ama rusya ukrayna yine tahıl sattı işte...
Yakınlığa ödül bu
Hicret yakınlığa ödüldür...her peygambere verildi mehdiye de verilecek ihlasımız yetersiz o nimete hicret nimetine...Av-Avcı ilişkisi de terse işliyor...çark terse dönüyor zamanımızda...200 yıldır çanakkalede kimyasallarını denediler ürerimizde şimdi de nüklerlerini denerler...av kim mi biz olduk çünkü ihlasımız protoinsiz gramajsız...
Yakınlığa ödül bu
"Fakirliğe kutsallık verene nükler nasib olur mu..."duamız da ters bizim..."Bana ne diyene ırkçıya birleşmek nasib olur mu"...eylemlerimiz hallerimiz düşüncelerimiz duygularımız da ters olmuş...Yakınlığadır ödül...esmaya tevbeyedir...hz Adem latif kapısından cennete kavuşmuştu o kapı kapanınca Adl kapısına tevbe etti...biz adl kapısında bile değiliz latif kapısından zaten kovulmuşuz...Hicrete imkanlar yok oldu işte...adalet kapısına da tembelliğimiz engel koymuş korkaklığımız da...
Yakınlığa ödül bu
Yakınlık kutsal ihlas kutsal...
Bir fakir cennete girmişse"Fakirlik kutsal"demek gerekmez...ashab-ı kehfin köpeği cennete girecek"Köpeklik kutsal mı...
Kur’ana göre ve Allahın adaletine göre şirke nefse kulluk edenin ihlaslıyla ilişkisi AV-AVCI ilişkisidir.Avcı avlanmalı beslenmeli
Verilenler yani Allahın emaneleri görev için verildi nefsin için değil övünme onlarla ama Allahı öv.Allahı hatırla övünürsen olmaz
Yutmak için parçalayan bir güç var dünyamızda...görevi parçalar yutar avcılık ahir zamanda ona layıkmış."el-galib ona nükler verdi kabile taş vermişti Habil şehitliği seçti günahı affoldu ya biz...
İşte ...Nato ırkları birbiriyle savaştırır.Ukrayna-rus harbi suriye iç harbi İsrail filistin harbi...belki hindistan-çin harbi ileride
İman ilimdir.İddiadır deme.Melekler cenneti görüyor cennete inanmak ilim.Hızır biliyor ben cahilim ama...iman ilimdir.Esmayı görür akıl...Miraça erer gönül...
Faydasız ilim "hadisini eksik yorumladık...nükler ilmi farz değil sandık cihad farzsa para kazanmak da silah üretme ilmi de farzdır...namazın farzları 54 farz yeter dedik budadık İslamı İlmi...Merkep taşıdığı kitapların ilmine engelli.İlimden engelli olmak mümkün.faydasız ilim yok.önceliksizolabilir.Kullanamayacağın
İlmi Kur’anı evimizin duvarına koyduk gönlümüze aklımıza koymadık...çark ters döndü...
Faydasız ilim olmaz.Güneşdir ilim.Faydalanamzsın bu mümkün ancak.Kur’an güneş ama faydalanamazsın.nükler ilmine engelliyiz...korkutuluyoruz işte...tembel değiliz azimliyiz ama korkutuluyoruz işte...Firavuna geçit vermeyen bir kızıl deniz emrimizde yok...ihlasımız tetersiz yani...korunmuyoruz Hz Adem de şeytan da cennette korunuyordu asi oldular şeytan cehenneme düştü hz Adem dünyaya düştü...latif kapısı kapandı bize de işte...adalet kapısından da nüklerliye ekmek düşer ama bize düşmez...ergenokondayız...avcı değiliz avız...işte Ya Rahman ya latif..."yakmaya ateş gönderiyorsun"...
Yeşil yeşil dolarlar cennet çiçeğidir...ey Fakirlik kutsal diyen.Nükler yap Görevlerini yapamazsın cennete giremezsin Fakirsen.
Çarkı lehimize çevire bilir miyiz evet...Nato İsrailin aleyhine döner mi döner...menfaat meselesi bu.Türkiye kopuyorum dese NATO hemen İsraile yardımı keser...
Ve
Mısır rusyaya kayarsa çine kayarsa Nato yine zarar görür ve İsraili terk eder kaderine...ama Nüklerli İsraille kim başa çıkabilir
Teröristin silahı askerin silahı amaç yönünden farklıdır.ilim de öyledir.ilim sabra-şükre sebeb olmalı.deterjan kir çıkarmalı yani...
Şükür Adil olan Allah var...Düşmanlık yapana düşmanlık yapılır.Şeytan hz Ademe düşmanlık yaptı cehennem de ona yapacak..."Sünnetullahtır bu"acı ateş neden var...çünkü adil olan Allah var...
Mehdi gelir dertler biter çark da döner...yer yüzüne ihlas iner bir gün.Allaha saygı bitti yer yüzünde...çark ters işler oldu...güneş gökte insanoğlundan şikayetçi toprak da yer yüzünde şikayetçi...Melekler duasını kesmiş...
Her düşmanın düşmanı var adl sıfatının tecellisidir bu.Cehennem şeytanın düşmanı şeytan ademin düşmanı.Rahmandır Allah
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.