- 228 Okunma
- 2 Yorum
- 0 Beğeni
MUTLU OLMAK
MUTLU OLMAK
Amacınız mutlu olmak ise;
yapmanız gereken ilk şey; gereksiz düşüncelerden sıyrılarak, zihninizin kontrolünü ele almaktır!
İkincisi ise; hemen şu anda, anı yaşamak için gönüllü ve iştahlı olmanız yeterlidir! Bunun için ise, ne düne takılı kalacak, ne de geleceği unutacaksınız. Sadece; anı yaşayacak ve yaşamış olduğunuz o anda mutlu olmasını bileceksiniz! Öyleyse hemen ayağa kalkın ve şu anda mutlu olmak için ne yapmanız gerekiyorsa yapın ve hayattan zevk almaya bakın!
Üçüncüsü ise; Yargılayıcı olmadan, hiç kimseyi ve hiçbir şeyi görünüşü, etnik kökeni, dini inancı, siyasi görüşü ve ideolojisinden dolayı asla yargılamayın! Yani herkesi olduğu gibi kabul edin! Çünkü hiç kimse kusursuz değildir. Buna siz de dahil!
Dördüncüsü; her şeyi, doğası gereği olduğunu kabullenin! Çünkü siz, varoluş düzleminde kimseyi veya herhangi bir şeyi değiştirmek için yaratılmadınız. Hiçbir şeyi ya da hiç bir kimseyi düzeltmek için doğmadınız! Siz sadece gerçeklik bilinciyle özgür birer birey olduğunuzun farkına varın ve diğerlerinin de özgürlük alanına saygı duyun!
Beşincisi; kendinizin de, diğerleri gibi, yaratılmiş birer birey olduğunuzun farkına varın! Çünkü ancak bunun farkına vardıgınızda, fiziksel görünüşünüzden veya egonuzdan sıyrılarak, kendiniz hakkında gerçekleri görmüş olursunuz!
Çünkü gerçekliğin kendisi; yaratılıştaki bedeninizi görmekte yatar. Fiziki görünümünüz, var oluşunuz, doğanız saf bilinç ve saf farkındalık için gereklidir!
Bu kişisel gelişim felsefesini kendinize şiar edindiğinizde, oldukça basit ve sıradan bu uygulamaları hayatınızın her alanında uygulayabilir ve bir daha mutsuzluktan bahsetmezsiniz. Çünkü gerçeği bilen biri, mutsuzluktan asla söz etmez! Çünkü hiç bir kimse acı çekmek ya da sorun yaşamak için doğmadı! Çünkü siz mutlu olmak için buradasınız!
Çünkü zihniniz size her türlü saçmalığı gösterdiği gibi, doğru olanı da gösteriyor! Artık bunları değiştirmenin, yani saçmalıkları, mantıklı bir düşünceye dönüştürecek güce sahip olduğunuzun farkına varın! Yeter ki siz, kendinizle barışık olun! Hayat her şeyiyle yaşamaya ve mutlu olmaya değer!
Efkan ÖTGÜN💓🥰😘🌼💫💞🫶💓