- 477 Okunma
- 10 Yorum
- 18 Beğeni
Kayıp İlanı
Okuduğunuz yazı Günün Yazısı olarak seçilmiştir.
Kalbimi söküp alan her şehrin soluğunu kesesim geliyor…
Farkında olmak artık beni tatmin etmiyor. Eşi benzeri görülmemiş bir kasırga gibi; hırçın, kendini bilmez ve acımasız intikamlar doğurmak istiyorum bedenimden.
Sonra canımı yakan her bir şehrin tam kalbine bırakıp o kasırgayı, dağılıp yok olurken izlemek istiyorum o şehri…
Hem de, büyük bir keyifle...
Ben böyle değildim… desem…
Ne işe yarar ki bu saatten sonra. Güneşli günleri kızıla boyama isteğiyle yanıp tutuşurken, çiçekler dalında açıp, kuşlar tepemde bahar şarkıları söyleseler de, ben tüm bunları mahvedecek bir şeyler bulacağım kesinlikle.
Güzel bakan güzel görüyorsa bu hayatı, zifiri bile korkutan gözlerle etrafını algılamaya çalışan birinden ne beklenir söylesenize.
Umutlarımı kaybettim. İnsan kaybolan umutları için kayıp ilanı verebilir mi…
“ Sahibinden kullanmaya fırsat bulunamadan kaybedilmiş umutlar. Bulanın insaniyet namına, kullanmadan sahibine geri getirmesi rica olunur.”
Not; Bulunacağına dair hiç umudum yok, sebebi malum…
Bitiğim...
Yolda yürürken artık ileriye ya da manzaraya bile bakmaz oldum. Hep yere bakıyorum. Kaybettiklerime denk gelirim bile diyemiyorum ama başımı da yerden kaldıramıyorum.
Amannn yanlış anlaşılmasın bu durumum, bulurum umudu değil bendeki; bendeki umutsuz arayışlarım bedenime kendi bedeni gibi yerleşme durumudur…
Son damlanın taştığı o günü dün gibi hatırlıyorum...
O gün yine böyle yürürken, kaldırımda can çekişen bir acı bulmuştum. Zavallı kimden düştüyse ya da taştıysa, bedenini arayan kopmuş bir kol gibi imkansız ve çaresiz gözüküyordu. Halen yaşaması imkansız, o çırpınış halleri ise çaresizliğin resmi gibiydi.
İlk önce üzerinden atlayıp geçmek geldi içimden. Sonra dayanamadım. İçimde azalan umutlarımın açtığı boşluktan olsa gerek, hiç tanımadım o acıyı kucağıma alıp göğsüme basma isteği duydum.
Olan oldu, ben o acıya acıyıp göğsüme bastım ama o bana hiç acımadı...
İşte son kez can evimden böyle vuruldum...
Serilmiştim kaldırıma boylu boyunca, kesilen nefesime, titreyen bedenime, yaşaran gözlerime diyecek lafım yoktu. Kendimden ölümüne utanıyordum ve nefret ediyordum. Ben neyse de onları böyle acıtmaya hakkım yoktu biliyordum.
Özür dilemek istedim, sadece ve sadece özür dilemek.
Yapamadım.
Nefesim de kesilip gitmişti, hiçbir şey diyememiştim.
Siz hiç pişmanlığın gözyaşını gördünüz mü… düştüğü yeri nasıl eritip yok eder hiç tanık oldunuz mu…
Olmayın sakın olmayın, dayanılacak gibi bir şey değil inanın.
Her şeyin sınırını çizenler, bilmez misiniz dayanmanın da bir sınırı var. İnsan acısına sahip çıkmaz mı, arayıp sormaz mı…
Kendi çektiğini düşünüp, o acı birine yapışır kalır diye de hiç mi endişelenmez...
Ey kendini bilmezler!
Size diyecek bir çift lafım var...
Hadi ben umutlarımı kaybettim, bulana bir zararı olmazdı. Siz acılarınıza sahip çıkamadınız hem de hiçbir uyarı da bırakmadınız bulacak olan zavallıya. Hiç mi kendinizden utanmadınız. Bir kayıp ilanı verseydiniz en azından, okuyup bilgilenseydik bari.
Ah ahhh!
Bu nasıl bir şehirdir, bu ne çeşit bir insanlıktır…
Allah hepinizi bildiği güzel şekillerde cezalandırsın emi.
Kalbimi söküp alan her şehrin, soluğunu kesesin var. Sahipsiz acılarını ortalık yerlere bırakanların da ruhlarını oyasım…
Böyle yakıp yıkılmaz ki bir insan, lütfen artık yapmayın...
y...
YORUMLAR
Öncelikle çok çok bipppppppppp diyorum
Black Sky 🐲👁
Can kuşu kondu kulağıma dedi ki Black Sky üzgün 👁
Ağzının cümlelerini yediğim
İnsan üç sela arkası ölümlü bizde tabi. Anasını babasını bile satan bir dünya sofrasında yaşıyoruz. Bu bir
İki
Kim kime dum duma dümeninde fora yelkenleri açıp kapatıp indiriyor iki ayaklı varlık sürüleri. Umutsuzluk kör kuyudur. Orasında malum üzere karanlık kralının mehzenidir. Buraya kendini atmayacaksın. Direk derisini kslbinden sıyırıp seni kim üzdüyse onu hediye vereceksin ki sana gelmesin o dip karanlık demli ateşi 👁🐲
Üç önce sen
Baba anne kardeş evlat
Hoppa mahşer şayet varsa anam babam evlat eş kimse kimseyi tanımayacaksa önce ben diyeceksin ki bizim gibiler hep önce sevdikleri der 👁işte çuvalladığımız yer burası hali hazırda odunların üstünde kendimizi pişirip başkalarına sunuyoruz merhametimizi
Ya bize kim sunuyor merhametini 👁🐲
Dört balıklar kavanoza kendilerini koyduklarında Dünya şalteri düşecek
Beş çok uzak değil bilemedim en fazla 6 sene içinde zombi baskını olacak dünya temizleme işlemi ama bu sefer temizleme işlemi başlatanlarda en alasından katledilecekler. O güne kadar liste tut. Baktın zombi furyası çıktı gidip onları yakala bir yere kapat. Servise açarsın tek tek canımcım zombicklere 🫠
Ve son
Sen eşsiz bir ruhsun
Ve bu eşsizliğini kimseye çürüttürme
Ya da bana yolla ben yerim onların ruhlarını seve seve
Ne olcak bide senin için düşerim dip karanlığa çay içer dönerim 🫠
Nasılsa onlar bana ben onlara alıştım
Kardeşçe yaklaşırsan kıymet biliyorlar 👁🐲
Ayırmadan etliyi sütlüyü
Varlığı yokluğu hepsinin tek bir kaynağı olduğunu ikrar ederek
Ve son
Seviyorum seni 🙂
Ben yolda yürürken hiç tanımadığım insanlara seviyorum seni diyen birisiyim Tr bunu pek kaldıramıyor lakin alıştırırım 🙂🐋🕊🪽🤍
Hep severek yaratılışını
Ve iyi ki diyerek ruhuna
Ruhe ende ruhe
With love
My smile 🕊🐋🤍✨🪽🪶🪐
Believe_TülAySLAN tarafından 30.3.2024 02:20:10 zamanında düzenlenmiştir.
black_sky
Canım benim hüzün artık bize etki etmiyor sanırım. Alıştık herhalde. Onu uzaktan izlemeyi, elinize alıp evirip çevirip oynayıp sonra fırlatıp atmayı öğrendik. Ve çok haklısın önce ben demeyi beceremedi hiç dilim. Bu konuda çalışmam gerekecek. Zombi, vampir, kurt adam , iblis, bunlar bana insandan daha az korkutucu geliyor. Çıkıp gelseler iki çift lafın belini kırardık;))
Anlayacağın canım üzüntü yok kovduk gitti, varlığın da oldukça iyi geldi eksik olmayasın.
Ruhun, enerjin tarifsiz ışıl ışıl hep parla dilerim.
Sevgimdesin hep seviliyorsun.
Bu saatten sonra yazacağım yorum ne işe yarar diye aklımdan geçirsem de, neyse ki böyle bi randevumuz yok kalpten dile gelen sözlerle...ki ben yazını gece mesaisi başlamadan önce kahve eşliğinde okumuştum, çok da özümseyerek, duyumsayarak, geceyle de katran karası hüznün uyumuna hiç şaşırmadan...
Üstümdeki bu ağırlık ve yorgunlukla geceyi kapatmadan, kıl payıyla da olsa seslenmek istedim. Senin de ne zamandır sesin soluğun çıkmıyordu, merak etmedim de değil.
Yazının içeriği oldukça hüzünlü ve gerçekten bir okur olarak kalbime dokunan acısını ben bu mesafeden soludum. Betimlemeler, vurgular, sesin kırılmışlığı, tonundaki ince dokunuşlar her şey tastamam, yerli yerinde ve diliyorum ki sadece yazıda gelip geçici bi kurgudan ibaret olsun.
Kalbimi bıraktım Sky, sevgiyle...
black_sky
Bir süredir kalemden uzak kaldım. Biraz yoğunluk biraz da üzerine düşmeme diyelim. Alışkanlık olsa gerek bu tarz yazılar ya da hayatın bu tarafını daha rahat görme durumu:)) kurgu ama neyseki bir sorun yok.
Arada bir girip sizlere bakıp çıkıyordum zamani gelmiştir birkaç kelime bırakayım dedim. Sizler de geldiniz tamam oldu:))
Varlığın kıymetlidir her daim.
Sevgilerimle.
Kendini insan yanlız sandığı zaman etrafında ne kadar kalabalık olursa olsun bir anlam ifade etmez kutluyorum
black_sky
Saygı ve selamlarımla.
Merhaba Black Sky
Kayıp ilanı verdiğiniz doğru mu
Doğru
İnsan yaşadığı acılara sahip çıkmalı evet. Nasıl mı? Üzerine yeni acılar ekleyerek mi? Hayır.
Kalbinizdeki acıdan geriye bir boşluk bırakmışsınız.
Ve ben çok istesem de o boşluğu dolduramam.
Acıların kalbe neler ettiğini iyi bilirim.
Ve iyi ki inanmak var
İnanmak...
Umut ederim kalbinizde acılardan başka şeyler yani güzellikler taze heyecanlar duyumsayın.
Sevgi ikliminde filiz verin
Nefret duygusu ve intikam savaşı oluşmasın hiç
Kalbinize iyi bakın.
https://www.youtube.com/watch?v=0_lvQ7n40m0
Size gelsin bu güzel türkü
İçimden geldi
Nacizane
Mahvash tarafından 28.3.2024 23:17:17 zamanında düzenlenmiştir.
Mahvash tarafından 28.3.2024 23:17:53 zamanında düzenlenmiştir.
black_sky
Vakit ayırdığın ve ses verdiğin için öncelikle teşekkür ederim. Güzel dileklerin için de. Dilerim ben de acılardan uzak huzur dolu günler yaşarız.
Güzel türkü için de ayrıca teşekkür ederim. Ruhunuza gıda olsun diyelim.
Eksik olma dilerim.
Sevgi ve selamlarımla.
Eşsiz.
Ve ben de teşekkür ediyorum kendi adıma:
Var olun sevgili yazarım.
İçten sevgilerimle her daim ve de yürek dolusu
black_sky
Saygı ve selamlarımla.
Değerli Yazar,
Kaleminizden dökülen bu cümleler, derin bir içsel yolculuğun, umut ve umutsuzluk arasında gidip gelen duyguların yansımalarını gözler önüne seriyor. "Kayıp İlanı" adlı bu yazınızda, kaybedilmiş umutları ararken yaşanan acı ve umutsuzluk dolu anlarını içtenlikle ifade etmişsiniz.
Sözlerinizdeki acı ve umutsuzluk, insanın iç dünyasındaki çatışmaları ve kırılganlığı yansıtıyor. Yalnızca kendi acınızı değil, çevrenizdeki insanların duygularını da derinlemesine hissettiğinizi gösteren dizeleriniz, okuyanları derinden etkilemeye yetiyor.
Sözlerinizdeki çaresizlik ve hüsran, insanın yaşam mücadelesinde karşılaştığı zorlukları ve umutsuzlukları içtenlikle ifade ediyor. Ancak, bu zorluklara rağmen umudu kaybetmemek ve içsel bir çıkış yolu aramak, insanın doğasında var olan güçlü bir direnişin göstergesidir.
Umutsuzlukla dolu bu dizelerinizde, insanın içsel yolculuğunu ve yaşamın karmaşıklığını derinlemesine hissediyoruz. Sözlerinizdeki derin anlam ve içten duygularınız için sizi tebrik eder, kaleminizin ışığını daha nice yazılarınıza yansıtmanızı dilerim. (Elbette size acı vermeyecekse)
Saygılarımla
black_sky
Sağlıcakla kalın.
Umudunu kaybedenin her şeyini kaybettiğine muhalif bir yazı okudum.
Umudunu yitirmiş birinin orta yerde bulduğu, bir başkasının kaybedilmiş acısına ne bu merhamet?
İş bu simulasyonda
tali umutların aksine yitmesi ve de bitmesi mümkün olmayan asal bir umut var demek ki?
"İnsana dair."
*
Nefis açmazlarınızı ve anlatımınızı tebriklerimle saygıdeğer Black_Sky
Umutla.
black_sky
Çokça teşekkürler ederim. Değer kattınız.
Saygı ve selamlarımla.
black_sky
Eksik olmayın dilerim.
Saygı ve selamlarımla.
Ömrümüze güneşi sundular da biz mi göremedik , yankılanan yine kendimizdik çarpa çarpa hüznümüze...
Ne güzelsin sen ey insankadın, bırak ortalık dağınık kalsın ...
Sevgiler...
black_sky
Çok teşekkür ederim hep güzeldir gelişiniz.
Sevgimle her daim.
black_sky
Sarılmak en güzel ilaç olur sanıyorum.
Sarılalım tabii;))
Sevgimdesin hep.