- 124 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
El-Galibe asilik bu savaş...
El-Galibe asilik bu savaş...
Hasta olacaksan "ORUÇ"tutma.mağlup olacaksan savaşma...Gazzeliyi neden alkışlıyoruz ki.El-Galibe asiliktir bu savaş.esmaya asilik
Zengin değilsen ZEKAT verme çünkü "El-Ganiye asilik var o eylemde...
Zengin değilsen imkan vermiyorsa sıhhatin yol emniyeti...hac yapma.çünkü can kutsal...Kutsallara asilik var o eylemde halde düşünce de duyguda...
Öğünme ...Her Osmanlı torunu Fatihin torunu değil bazısı Vahdettinin torunu.Emri geçmeyen bir padişahın torunu gibi...acizlerin torunu gib.Fatih müşrikin önüne geçirdi cihadı esma davasını peygamberin davasını sahabenin davasını Osmanlının davasını...
El-Galibe asilik bu savaş...
Kimler istedi mi bu savaşı.Çanakkaleyi isteyenler istedi...2. Çanakkale bu savaş kimyasal silahlara sahip oldu müşrik dünya hemen çanakkaleye saldırdı.birlik olduk ama yine de yenildik ama şimdi nüklerliyiz silahlarını parasını peygamber davasının havuzunda birleştirse 57...islam ülkesi çok güçlüyüz ama bu önleniyor çaşitli anlaşmalarla Türkiye NATOda mesela...
Sabiha Gökçen ilk türk deyil ilk ermeni kadın pilottur ...müşrikleri münafıkları kendinden sanan bir ekibiz artık...Gazzeliyi kim kışkırttı mı...belli müşrikler...çanakkaleye sebeb olmuştu İttihad terakkiciler de...
Hainimizin adı: Mehmet...Soyadı:Türk ...
Ülkümüz İlahi adalet mi...ilahi Rahmet mi..Peygamberin Rahmanlığı mı...cizye alamaz olduk müşrikten ve müşrik takiyye ile kendini gizlemeyi başarmış...57 İslam ülkesi bu hainler yüzünden birleşemez oldu.Asiyiz dava-i Muhammede...muhammedi Rahmanlığına...Gazzede savaş o anda biter muhammedin daasına asiliklerden kurtulsa şu 57 İslam ülkesi cihad havusunda birleştirseler paralarını silahlarını Türki cumhuriyetler birlik işte ama suud ayrı telden çalıyor...mısır ayrı telden...bu büyükler hemen cihad havuzu oluştursınlar...gör etkisini...her birine "SUS PAYI"verildi...veya SUS TEHDİDİ" yapıldı...oysa güçlüyüz cihad havuzu oluştursak...4.küresel gücüz...dünya beşten büyük işte...matematik ortada...
Irkçının laikin"Hak Alicinin"Oğul isacının"adaleti ilahi adalete asiliklerle dolu.Yırtıcının Rahmeti yavruları için sürüyü öldürür...ilim Kur’anda evrensellik sadece Kur’anın hakkı ...de...Haykır evrensel zalimlere bu gerçeği...artık
El-Galibe asilik bu savaş...
Bir emekliyi mağdurlaştırma gayreti başlattılar sanki emekli daha önce mağdur değildi gibi...
Oyuna gelmemelisin...Ey emekli...Babanın kaderi o.Gazzeliler de babalarının kaderini arıyor...Ne yaptın ki Allah için.ne bulasın dünyada ahirette
Değerli Emekliler;Maaş alamadığınız günleri ve kuyruları unutmayın.
El-Galibe asilik bu savaş...
Şu esmaya asilik dolu inançlardan kurtulamadık gitti...Nuha gemi ve TUFAN verildi şirki yoketsin diye...o günün şartları o desteği gerketiriyordu de...genelleme yapma hep tufan bekleme hep melek de bekleme hep ebabil de bekleme...Nükler yeterlidir günümün şirkini yıkmamıza...nükler var ama 557 islam ülkesi cihad havuzunda para ve silahlarını biriktiremiyorlar tehdit ediyor İsrail vve bazısına da "Sus payı dağıttı...
Amacın bir esmaya kulluksa haramlar helaldir...cihad havuzu oluşturmak için şehidliği seç serverisin şehitlerin işte sen...çünkü görevlerin serverini görev edindin...evet...İçki haram değil ehveni şerdir bazen "ezanınıza saldırılıyor için ve saldırın onlara Korkaklıktır haram...içkiden daha şerdir o korkoklık çünkü.Mantığı çöpe attık neden...Faiz de bazen ehven-i şerdir...Nükler yapmak için faizle para al...çünkü El hafıza hizmettir bu...Faizin haramlığından da haramdır nüklersizlik işte nüklersiz saldırılan ülke oluyor...Ezanları da susturuluyor işte...Haramlığı mensuh olur...amacın bir esama hizmet ise
İşte anadilimizi unutturdular asimile olduk ...markalarımız bile yabancı dilde...
El-Galibe asilik bu savaş...
Gazzeli o roketleri atmamalıydı...Meşrulaştırmamalıydı savaşı...cihad havuzu oluşmadan savaşmak haramdır...der Tecrübe tarik ilim mantık...ilme asisin...Teknolojiye asisin 200 yıdır...asiliğinin bedelini ödüyor işte GAZZALİ.önce cihad havuzunda birikmeli para ve silah 57 ülke bu taşın altına parmağını koymalıdır...peygamber davasına asiliktir cihad havucuna asilikler de...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.