- 253 Okunma
- 2 Yorum
- 7 Beğeni
Kemik Koleksiyoncusu
Çukurdan çıkıp eve gidiyorum. Cesedimi kalbimi kızıl saçlı bir kuyu sırtlandı, arkamdan sürükleyerek getiriyor. Cesedimi kalbimin içine basmış milyonlarla anlaşarak. Uzun bir biyopsi yolculuğu sonrası ana üstü ruh merkezi olan bir kapının önünde durup, tokmağından sarışın atları uyandırdık. Yedi uyuyan anahtarları çevirdiğimizde, atları sırçalı kirpiklerine sürdük ben ve kızıl saçlı kuyu. Yeleli saçlarında havalanan havaifişek askerleri benim. Kalbinin yollarını gözlüyorum, okyanus ardı evrensel türübün mahremiyetinde. Gözlerimde esen yayınları matematik hortumlarıyla çekip uzattım ayak ucundaki göz yaşı kovasına. Bağırarak boğazının çukuruna "ayaksal gözlerin kovanın içinde boğulsunlar" bırak dedim. Duymadım sesinsizliğimi. Sesinsizliğimden başım ağrıyorgiller inip geliyor. Üç adres ve üç telefon numarası değiştirme ülkesinden. "Alo kovalayıcısı" mola istiyorum diyen bir gün toprağı okyanusunda kendini kirlerinden arındırıyor. Arınma gecesi bu duruma itiraz etsede YÖK ülkesi karantinasından ceza almaktan kurtulamıyor. Babül Kitabü’l sayfalarını yeniletmek için paradigma mumyalarıyla kavgaya oturup sürüyor silahlı büyüklerini satrancın kalesine. Kellesi düşen kalenin kel olduğunu gören Babül kitabü’lü Azazil’hutbesini Azazile okuyor.
Karnımızda binlerce kemik koleksiyon merasimleri.
Kalbine koşu bandında intihar etmek istiyorumlarla
basıyorum.
Merhaba cesedim kalbim!
Merhaba ey senim!
Ellerimin kağıt yüzdürücü kalp telleri, kovada boğulan gözlerinin arka kemik sokaklarından asılarak doğum gününün kurtarıcı olarak oscarı kucakladılar.
Yastığımın altında kemik koleksiyoncusuyla tabuttan cesetleri diriltirken yakayı bırakıp kaçtık. Kulaklarımın ayakkabılarını giyiniyor.
ElhamRâ Amin’de.
Yüzüme salıncak kurmuş gamzelerim var
ElhamRâ Aminin’de.
Yastığımın altındaki cesedimi ve kalbimi arıyorum.
Bulanların adliye sulh köprüsüne iadeyi ziyaretle bırakılması.
Amin ElhamRâ’da düğünde.
¿¶ <<>|¦$;]] ÷÷
kuzeykara/ak/ciğer
okyanusları...Ana Karakterler:🖤🤍
Kemik Koleksiyoncusu Yazısına Yorum Yap
"Kemik Koleksiyoncusu" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
22 Mart 2024 Cuma 15:28:49
ŞAİR ŞİİR YAZMIYOR YAŞIYOR SANKİ
SAVAŞIYOR GİBİ;) ZOR SINAV GERÇEKTEN
KALEM KESKİN KILIÇ
TEBRİKLER
Believe_TülAySLAN
@believe-t-layslan
Teşekkürler Müslüm Bey
Kırılacak kemikli tabut çok olunca böylesi merasim oluyor
Tutanaksızca
Saygı ve sevgi 👁️
Kırılacak kemikli tabut çok olunca böylesi merasim oluyor
Tutanaksızca
Saygı ve sevgi 👁️
Believe_TülAySLAN
@believe-t-layslan
Beni ne güzel çözüyorsun merhabalar ey seninlerim
Merhaba kaşım gözüm
Merhaba atalar köküm
Merhaba cenneti muktedirim
Merhaba Gül incil Ağacım
Merhaba Sur Cenazem cesedim kalbim
Merhaba ruhe ende ruhe
🤍🕊🪐🐋💋👁🐲
🤍🤍🤍🤍🕊🐋✨🐲
Merhaba kaşım gözüm
Merhaba atalar köküm
Merhaba cenneti muktedirim
Merhaba Gül incil Ağacım
Merhaba Sur Cenazem cesedim kalbim
Merhaba ruhe ende ruhe
🤍🕊🪐🐋💋👁🐲
🤍🤍🤍🤍🕊🐋✨🐲