- 1232 Okunma
- 4 Yorum
- 0 Beğeni
Gökkuşağı
Merhaba Sevgili günlüğüm(dost),
Yağmurla başladı bugünüm. Yağmur yağıyor tatlı bir yağmur.Yağmurla beraber hassas ruhlar daha da bir hassas oluyor her yağmur damlası ile sanki.Mordoğan’a giderken neler düşünüyorum kendimce. Hep hayalimde dünden kalma bir gökkuşağı. Hani küçükken çizerdik ya resimlerle o enfes renk cümbüşünü.Semayı taçlandırıp bizi saran ve altından geçmeyi umduğumuz gökkuşağı işte.Herkesin hayallerini süsleyen gökkuşağı.
Hayatın içine çekilmesi gereken silik ve manasız renklere pek manalı bir cevaptır gökkuşağı.Renklerin hepsi kardeşçesine pek bir manalı iç içe kaynaşmışçasına heyecanlı ,sevdalı, yüreklendirici ,hayrete sevk edici bir kuşak…
Denizin engin mavilerini seyretmek ne de güzeldi bugün. Mordoğan çok güzel yermiş.Çarşaf gibi denizi seyretmenin verdiği coşku ile yeşille mavi iç içe sanki. Sığ deniz ama güzel insana değişik bir keyfiyet katıyor sanki bir dinginlik veriyor. Hep bir heyecan vardı içimde birden.Ne olduğunu söyleyemeden dillendiremeden Gökkuşağı beliriverdi ufumuzda.Heyecandan yutkundum dilim lal kesildi bu ziyafete.Ne ilk gördüğüm ne sonuncusu ...Gökkuşağı seyretmek içindir başka ne için olabilir ki seyrederken neler geçiyor aklımdan. Birden ufkumuzda ikileşti gökkuşağı.İkisini bir arada hiç görmemiştim.Ve de hiç bu kadar istemedim ikisini bir arada tekrar görebilmeyi...
Yolda giderken mola veriyoruz denize nazır demli çayımızı da yudumluyoruz. Ardından balık halinde balıklara bakıyoruz. Sanki bahar gibi her yan yemyeşil ayrı bir dünya. Şehir sıkıyor boğuyor çok zaman insanı.Arada temiz oksijen lazım ciğerlere.
Gül bahçesinde gezinti şahane idi bugün. Ne enfes açmış güller sanki bahar bahçe her yan. Bilgin abinin bahçesinde yediğimiz öğle yemeği ve bahçedeki gül kokusu sanki ciğerine işliyor insanın.Bahçede denize nazır tam da hayallerimdeki gibi bir ev. Pazarlık bile yaptım villa almak için galiba 1 nal ve bir at daha gerekecek ama o da olacak çok yakındır.
Gökkuşağı bana hep gördüklerimiz ve yaşayacağımız kadar yakın olsa da ; dokunamayacağım kadar uzak ve zor neleri hatırlattı yine bana bugün.Ne değişik hislere kapıldım.
Gül bahçesine girip renk renk gülleri görüpte onlardan bir demet anneme getirmemek olmazdı herhalde. Sanki çiçeklerle beraber evin havası da değişti bugün.Annemin yüzündeki gülümseme herşeye bedeldi.
Bana en sevdiğim rengi soranlara gökkuşağı rengi derim.Başka ne derim maviden gayrı. Şöyle bir renk seç kendine hayattan ki gökkuşağı gibi olsun.
20.12.06 çarşamba