İçimden Gelen
Sevgili defterim
Burada dilim döndüğünce bir şeyler söyledim. Veya söylemeye çalıştım. Yazma becerisi üzerine çalışmalarım oldu. Hep ilgi alanlarımı ve benliğimin parçalarını yansıttığımı düşünüyorum. Kendimi bütün olarak tam manasıyla ortaya koymam mümkün değil. Böyle bir şeyi yapmak istemem. Öte yandan kendimi gizleyemem de.
Hikâye bitmiyor. Bitmeyecek. Umulur ki hep daim olsun. İnsanın kendini anlatması ne güzel bir zanaat… Aynı zamanda epey zor...
Tüm samimiyetimle ortaya koyduğum benliğim ister yazıda ister şiirde olsun yaptığım işi hiçbir zaman hafife almadım. Hep bir ciddilik vardı. Neden biliyor musunuz. Çoğu zaman yazdıklarım yaşadıklarımdı.
Fakat zaman dar. Dünya geçici ve heves kırılmaya meyilli. Bazı nedenlerden ötürü tarafımca bir olumsuzluk yaşanmışsa özür dileyerek devam edeyim.
Bazen söyleyeceklerimin bitmesinden korkuyorum. Hani bitmez de söyleyeceklerimden vazgeçerim diye endişe duyuyorum.
Gerçekten, bir gün tamamen susmak ve konuşmayı sürdürmeyi bilememek ya da başka bir şey... Adını konduramadığım... Korkunç olsa gerek.
Söyleyeceklerim,,
Bu kadar
Şimdilik buraya kadar nasip oldu
Bundan sonrası için ise konuşmak yersiz
Emanet bedende sonsuzluğu tasavvur edemiyorum
Yarınları hiç mi hiç kestiremiyorum.
Sağlıkla kalınız
Huzurla kalınız
Sevgiyle kalınız.
Munise Senem UÇAR / Mahvash
Ana Karakterler:
içimdengelen
İçimden Gelen Yazısına Yorum Yap
"İçimden Gelen" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.