- 135 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Ezanı savunmak gericilikse yaşasın gericilik...
Ezanı savunmak gericilikse yaşasın gericilik...
Dinler yok din var.Allahlar yok Allah var.Ekmel tek olur eksikler binlerce 73.Fırka en ekmel fırkadır fırkalar eksiktir.Esma ekmeldir.Ölçüdür.eksikler çoktur 72...si eksiktir...
Kur’anın öncü önder dediğine gerici der müşrik...çünkü kibirlidir...şımarık vahdet-i vücutçular da yobaz derler Kur’anın önder dediğine...Esması ekmel olan ilahtır ve ilaha dostluk için şart esmaya saygıdır...Esmayı önder edinmektir...
Halkın dilinde"Haçlı- Hilal savaşında"haçlıyı destekleyene müşrik denir...ama Çanakkaleyi geçilmez yaparken Almanlar da yanımızdaydı...ve Natodayız...Domuz yiyen müşriktir ama kız kardeşinin hakkını yiyen değildir...Namaza gelmeyen değildir...tevbesize müşrik de.Adam ömründe namaz kılmamış...Halkın fıkhı da tefsiri de çok farklı...Mürted birine "OY" veren de müşriktir ama...fıkhımız mürtedin elini kurut ...der malına el koy nikahını geçersiz say ...baba-dede mirastan mahtum et der...öldür de der...
Dindan ile dinci farklıdır...Esmaya saygısı yoktur dincinin...saygısı nefsinedir...nefsine köle aklını önder edinmiştir...eylemlerin hallerin düşüncelerin duyguların nefsine köleyse önder edinir dost edinir kendine...
Müşrik kim mi.Allahın adaletini atıp Allahın insan haklarını Allahın kadın haklarını atıp.Kendi adaletiyle yöneten.Egocu nefisci
Siyonist ırkçıdır Allahtan taraf değildir...ırkından taraftır Ezandan taraf değil de ırkından taraf olan kürt de Türk de Ezanın susacağını bilse de kavgayı terk etmeyenler müşriktir mürteddir...elleri kurutulmalı onların...mallarına el konmalı ...
Ezandan taraf olmayan kavga etmeyen EZAN için "OY"kullanırken Ezanı dert edinmiyorsa müşriktir...Ezan günümüz müşriklerini münafıklarını tanımamız için bir ölçüdür..."Baş örtüsü de" ölçüydü...
Yoktu ekmeği aşı/Yoktu toprağı taşı/Çanakkaleyi taşımıştı sortında/Mangal yürekli bir on başı...Ezanı susturma...Kardeş ol ırkçı olma Ezan da kardeşlik...de.
Esmaya saygı şudur.Şirkin yeri ikinci sıradır.Allahın önüne şirk geçmemeli.cihad bunun için.Mal muvahhidin hakkıdır.Müşrikin değil...İdarecilik taht firavunların değil Musaların Hakkı ebu cehillerin değil hz Muhammedlerin hakkı...de"Oy"verme din düşmanına EZANcı ol...
Mürtedle namaz kılmayanla kavga esmaya saygıdandır.Nefisçi oluşlarındandır Nefisle kötülükle kavga..Kötülüğün yeri ikinci sıra...değilse Allahın Rahmetinden cennetinden hz Adem ve şeytan gibi çıkarılırız...beklenen Tevbe esmaya saygıyadır...Ezana saygıyadır"Oy"için ölçün bu mu...miden mi...patetes soğan mı...Müşrikliğin ölçüsü çok belli...
Esmaya saygıdandır ..mürtedin elini kurutmak malına el konulur çünkü Malik Allahtır yani mal malik olan Allah için kullanılmalı
Allahın ne oğlusun ne de dengisin ey şımarık vahdet-i vücutçu.Allahın ne dengisin ne oğlusun boşuna kibirlenme ey nefsim...O Samed...de.
"Falan partinin BOKUNA"bile oy veririm deme...Ezandan yanayım de...müşrik değilsen...Irkçı kardeşliği ezanda aramaz...huzuru da...
"Oy" için anne-babaya düşman olunur mu" evet...sahabe EZAN davası için baba katili oldu...Ezana saygı tek ölçümüz artık...eylemlerimizde hallerimizde düşüncelerimizde duygularımızda da...Tebliğci sandıklarımız bile ZANİ çıkıyor...Zanilik de Ezana saygısızlıktır...Nefse köleliktir yani...
"Faizalma"ayeti şirki bayraklaştırıcı amaçlı değil cizye aldıklarından faiz de al...mantık ölçü şirk-cihad ölçülü,Hak-hilal ölçülü fıkhımız...helaller-haramlar...Ezana saygı seçimin bu ey mü’min...ne ırkın ne cebin ne miden üstün Ezandan...Öne geçirme mideni Ezanın hakkıdır en önde ki yer...
Ayet ayetlerle tefsir edilmezse felsefe oluyor ilim olmuyor."Anne-babaya öf bile deme"ayeti.şirki bayraklaştırmak amaçlı değil.Hz Nuhu Allah azarladı Müşrike evladım deme dedi...Müşrike EZANA saygısıza baba-anne deme ...dedi Kur’an Nuh kıssası ile..
Ezanı savunmak gericilikse yaşasın gericilik...
Eş-aş-iş nefsi şirki bayraklaştırmak içinse haramdır der Oruç.Mal şirk içinse haramdır der faiz.şirki yıkmak içinse farz der cizye...Mantığı belli "Haram-helalin"
Vahyin tefsiri felsefe olmuşsa o vahiyden kaç.İlim olmalı vahyin tefsiri.Eş-aş-iş.nefsi bayraklaştırmak için mi esma aşkı için mi EZAN için mi...
Şeytan ayağına sıkan adam gibidir intihar eden adam gibidir.çünkü kibirlidir.bazı Vahdet-i vücutçu şımarmış çocuk gibidir.Kibirli o da...
Günümün en belirgin ölçüsüdür Ezan...Ezanı ölçü ediniyoruz artık...eylemlerimize hallerimize düşüncelerimize duygularımıza...Ezanı savunmak gericilikse yaşasın gericilik...
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.