- 336 Okunma
- 0 Yorum
- 2 Beğeni
ALLAH AŞKINA ÇOCUKLARIMIZA GENÇLERİMİZE SAHİP ÇIKALIM,ONLARIN KÜFRE İMANSIZLĞA DÜŞMELERİNİ ÖNLEYELİM
Müslüman Ailelerde inkarcı gençler çoğalıyor.Allah Aşkına ,yarınlarımız olan çocuklarımıza,gednçlerimize sahip çıkalım. onlara bıkmadan usanmadan Allahımızı, Peygamberimizi,Dinimizi Kuranımızı anlatalım.
ilmihal bilgilerini öğretelim.
daima Din öğütle ayakta dururu unutmayalım.
Din öğütle ayakta durur Hadisine göre hareket edelim.
şöyle ki,
-Dikkat edin imansızlığa düşmekle Ateşe düşmeyi bir tutunuz. imanınızı sağlam olarak koruyunuz,
iman zayıflığına asla düşmeyiniz.
-öyle bir tehlike gördüğünüz de, hemen namaza sığınınız. tövbeye sığınınız.c camiye sığınınız.Allah kelamı olan kuranı okuyarak o tehlikeyi bertaraf ediniz.
-ilim Amel bakımızdan daima ilerdekileri örnek alınız. beş vaktin üstüne beş v akit kılanları örnek alınız.
Kelimeyi şehadeti, kelimeyi tevhidi çokça getiriniz. Amentüyü ağzınızda hiç düşürmeyiniz.
İki cihan güneş, Sevgili Peygamberimize çokça salavat getiriniz. Allah Elçisi salavatınıza karşılık veriyor bunu asla unutmayınız.. Namazınızı en son Namazınız gibi kılınız secdeyi uzatınız, secde yerinde kabrinizi görüyor gibi kılınız.
-sonra çok çok önemli şu hususu da unutmayınız. kötü arkadaş dan kaçınınız ve dost edinmeyiniz.
biliyorsunuz, Atalarımız,
-bana Arkadaşını söyle, ben sana kim olduğunu söyleyeyim demiş.
-üzüm üzüme baka baka kararır, demiş.
bu konuda en önemli Atasözü de şu olsa gerektir.
kötü arkadaş dan çok kaçının, çok sakınınkötü arkadaş yılan gibdir hep zehir kusar.
unutmayın,
- Bülbül insanı Güle götürür, Karga ise insanı çöplüğe götürür demiş...
ABDULKERİM KAYA EMEKLİ VAİZ.19.03.2024.ANKARA.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.