- 139 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ŞANS
ŞANS
Başarı, elbette çalışmayla olur bu hayatta. Bunun böyle olduğuna hep inanmışımdır, daha doğrusu inanmak istemişimdir. Ama gel zaman git zaman çalışmanın başarı içi yeterli olmadığına kanaat getirmişimdir. Nasıl mı dediğinizi işitir gibiyim.
Öyleyse iyi dinleyin diyeceklerimi. Her çalışma, emek, alın teri başarıyı getirmez bu ülkede. Eğri oturun, doğru konuşun. İster inanın, ister inanmayın ama öyledir. Çünkü başarının temelinde çalışmak olduğu görülür, söylenir. Ama bir o kadar da şans vardır. Şansınız yaver gittiyse, gidiyorsa bir anda çok farklı yerlere gelebilirsiniz. Aynı mücadeleyi verdiğiniz dostlarınız bile şaşırırlar bu duruma.
Ya şansınız yaver gitmezse ne olacak? İşte o zaman durduğunuz yerde sayar durursunuz. Bu iyi halinizdir. Bazı şanssızlardansanız geri bile gidebilirsiniz. Peki hiç mi çalışmayalım? Çalışmaktan vaz mı geçelim? Tabi ki hayır… İnsan için ancak çalıştığının karşılığı vardır. Şans etkeni yanındaysa çalışmanızı taçlandırıp güzel sonuçlar elde edebilirsiniz. Ama şans etkeni yanınızda değilse emeğinizi karşılığı neyse, neye denk geliyorsa onu alırsınız. Bahtınıza ne çıkarsa sizindir artık.
NECATİ DİLEK
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.