- 177 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
EDİNİN
EDİNİN
Arkadaş olamaz mıyız? Arkadaş kalamaz mıyız?
Hayır olamayız!
Çünkü ben hiç bir zaman dost ya da arkadaş arayışına girmedim.
Çünkü benim dostlarım ya da arkadaşlarım pazarda satılan domates 🍅 değildir!
Çünkü benim arkadaşlıklarım, benim dostlukların, zaman içerisinde kendiliğinden oluştu!
Benim arkadaşlarım arayışa girmeden, farkında olmadan, kendiliğinden, zaman içerisinde pekişip, gelişerek oluştu!
Bu yüzden bir sohbeti, bir bilgi alışverişini, bir eğlenceyi, bir geziyi, yani hayata dair herşeyi, her vesilede ortak karar, ortak şart ve ortak imkanlarla bir araya gelerek paylaştığım ve bundan sonra da çıkar gozetmeden bir araya gelebileceğim arkadaşlarımdır! Üstelik de, yüreği güzel bu arkadaşlarımdan hem kadın olanı, hem de erkek olanı vardır. Yani arkadaşlığımızda cinsiyeti reddedip, biz önce insan olmayı seçmiş, sonra da arkadaş olmuşuz!
Dostlarım da var elbet. Zorda kaldığım anlarda koşup gelecek, dert etme, yanında ben Varım. Sıkıntı yapıp da kendini üzme! Ben ne güne varım diyebilen dostlarım!
Sırrımı gönül rahatlığıyla paylaşacağım dostlarım! Keza bu dostlarım için aynı tavır ve davranışı ben de sergilerim! Üstelik de, yüreği güzel bu dostlarımdan hem kadın olanı, hem de erkek olanı vardır. Yani dostluğumuzda cinsiyeti reddedip, biz önce insan olmayı seçmiş, sonra da dost olmuşuz!
Altını çizecek olur isek, bu yaşa kadar içi doldurulmuş arkadaş ya da dost edinemediysem, bu durum benim de size dost ya da arkadaş olamayacağımı gösterir! Bu yüzden kendinize başka arkadaşlar, ya da dostlar edinin!
Benim arkadaş ve dostlarım da bana yeter. Bir fazlasına hiç mi hiç gerek yoktur!
Buraya kadar benim arkadaş ve dost edinme yontemimdi.
Bundan sonrası ise, sizler için temenni!
Hayat şartları, yaşam koşulları, kaynakların kıtlığı, istemsiz de olsa her birimizi bir diyara savunmasına rağmen, kan bağı olmaksızın, can bağıyla, sadakatle, sevgiyle, insanı mutlu edecek biri olmalı hayatında.
Edinin!!!
Mesela; uzaklarda olmasına rağmen, mutsuz anlarında, ya telefon ederek, ya birileriyle haber göndererek, ya iki satır yazarak, üzülme, seni mutsuz eden şey neyse, o sorunu birlikte aşacağız! Diye mücadele eden biri olmalı.
Edinin!!!
Mesela; zor anlarında, dert etme, yaşadığın zorluğu, birlikte aşacağız Diyen biri olmalı.
Edinin!!!
Mesela; ağladığında, rahat ol. Yasla başını omuzuma ıslatarak ağla. Ağla da rahatla! Diyen biri olmalı.
Edinin!!!
Mesela; hasta olduğunda, elini kavrayarak, bir ihtiyacı, bir isteği, bir sıkıntısı, bir ağrısı mı var Diye gözlerinizin içine bakan biri olmalı.
Edinin!!!
Mesela; gece saatin bilmem kaçı, telefon ettiğinizde, gecenin bu saatinde kim bu patavatsız demeden, ya dostum zordaysa diyerek, üşenmeden telefona uzanıp, hayırdır canım, hayırdır sevdiğim, hayırdır dostum, hayırdır arkadaşım. Umarım önemli bir sorun yoktur diyen biri olmalı.
Edinin!!!
Ve hiç üşenmeden pijamasını çıkarıp, kıyafetlerini giyerek, arkadaşına, sevdiğine,
dostuna koşan biri olmalı insanın hayatında.
Edinin!!!
Tabii ki bütün bu güzellikleri hak edecek, bir de arkadaş, sevgili,
dost olmalı insanın hayatında.
Edinin!!!
"Mesela" demeyelim de, gerçekten sizi çok, ama çom çok seven ve her vesilede, sizi mutlu etmeye çalışan biri olmalı insanın hayatında.
Edinin!!!
İster bir arkadaş.
İster bir dost.
İster bir akraba.
İster bir sevgili.
İster bir eş.
Edinin!!!
Ama ille de sizin mutluluğunuz için mücadele eden biri olmalı hayatınızda.
Edinin!!!
Efkan ÖTGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.