- 143 Okunma
- 0 Yorum
- 1 Beğeni
Tutuklanma
Bir taraftan Sabaha kadar konferans salonu koltukları arasında veya beton zemin üzerinde uyumaya çalışmak, bir diğeri prostat rahatsızlığı nedeni ile polisten izinli tuvalete gitmek. tam bir işkence, çok mütevazı saygılı polislerin yanında birde tam zıddı olanlar var adamın tek derdi psikolojik işkence nasıl olursa olsun fark etmez. fiziki işkence iz bırakır psikolojik işkence insanın aklını alır. amaç bağcıyı dövmek değil mi?
Zar zor sabahı ettik fakat halimiz perme perişan üzerimizde adamlıktan eser yok artık ne olacaksa olsun diyoruz. günlerce spor salonunun tozunu yut yüksek voltajlı lambalılar altında 24 saat o gözleri ve beyinleri sarhoş eden ışık sonra hiç uyumadan sorgulama sonrası beton zemin üzerinde geçen bir gece
Pazar günü saat dokuz sıralarında duruşma başladı sıra ile sulh ceza hakiminin karşısına çıkıp ifadelerimizi verdik sorgulama emniyet savcılık sulh ceza hakimi tamamen aynı paradigma içinde artık kalıplaşmış sorgulamalar ve peşin hükümler sen istediğin kadar suçsuz olduğunu söyle anlamsız. yargı sabahlara kadar çalışıyor ortada onca zanlı, felsefe ben senin suçlu olduğunu ilan ettim sen de kendinin suçsuz olduğunu ispat edeceksin Baro tarafından görevlendirilen avukat sadece kareyi tamamlamakla görevli savunmaya ilişkin en ufak bir katkısı yok.
saat on dört te 14 zanlı toplu olarak hakim karşısına çıkarıldık.
Sulh ceza hakimi kararını açıklamadan önce ’’Yaptığımız çalışma aldığımız ifadeler ve kanaatimiz sonucunda suç durumu suçun mahiyetini göz önüne alarak en adil bir şekilde karar verdik’’ dedikten sonra gözleri dolu dolu titreyen bir ses tonu ile ben dahil 8 kişinin tutuklanmasına karar verdiğini diğer 6 kişinin adli kontrol şartı ile serbest bırakıldığına dair kararını açıkladı.
Kararın okunmasının ardında kollarımıza kelepçeler takılarak adliyeden cezaevine doğru yolculuk başladı,.
Emniyet araçlarına bindirilmiş imiz sırasında Ailelerimizin adliye önünde gelen kötü haber ile adeta yıkılmıştır. Medeni arkadaşımızın babası yakın zamanda baypas ameliyati geçirmiş olmasına rağmen o hali adliye önünde oğlundan gelecek güzel haberi beklerken adeta yıkılmış.
Oğlum ve gelinim o adamcagiza müdahale etmişler bir yanda da gözleri yaşlı bizleri beklemekte bizimle polisler eşliğinde dışarı çıkarılmamızla birden bize doğru kucaklaşma kenetlenmek için bize doğru koştular. Fakat polis engeli ile karşılaşınca çaresiz gözleri yaşlı bizlere sözlü destek olmaya çalıştılar. Ailelerin durumlarında bizim durumunuzu aratmıyor aynı perisalik aynı endişe Aynı korku onlardda var
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.