- 136 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
Dünyayı Allahın davası için sev nefsin için sevme der Kur'an
Dünyayı Allahın davası için sev nefsin için sevme der Kur’an
Melekler iradesisdir...Külli iradeyi seçmişler...haram-haram yok onlar için...seçilmiştir büyük melekler ...cehennem melekleri diye görevini belirleme işi şeytan ve ademe verilmiş...külli iradeyi okumak içindir Kur’an ilim insana ve şeytana...Şeytan ki meleklere hocalık yapmış ama üstünlüğün ilimde olduğunu biliyor ama ikinci sıraya düştü...ateş topraktan üstün dediği için değil...ateşin topraktan üstünlüğü ilimdir çünkü...Üstünlük ilimdedir demediği için.günümde nükler ilmi müşrike verildi...o üstün oldu...şirk davası üstün geldi Allahın davasına...Külli iradeye asilik değil bu şirke üstünlük verilmesi...hz Ademe de ilminden dolayı verildi üstünlük çünkü...cennetten kovuluş sebebini hemen anladı ve adalet kapısına koştu tevbesi işte bu.Vehhab kapısı kapanınca adl kapısının koştu yöneldi işte tevbesi bu...biz gazze için hep ebabil bekliyoruz o kapı kapalı.adl kapısına tevbe et...Adl kapısında aradı dünya cennetini ve ahiret cenneti...Esma hazineleri için bir kapı kapansa adl kapısı açıktır...açılır.Allah bir kapıyı kapatsa diğerini açar çünkü...ey dünya cennetinde ve ahiret cennetinde üstün olmak isteyen...şeytan cehennemde yer buldu ancak ilmiyle...ilmine güvenmemeliydi...Şeytan ilmine güvenme suçu istedi...güç zehirlenmesine tutuldu.hastalıklı yani...Tek güvenilecek ilim Allahtadır de...şeytana benzeme...ey feylezof...ey feminist ey kominist...aklına vicdanına güvenme .vahye tevbe et...
Dünyayı Allahın davası için sev nefsin için sevme der Kur’an dünya Allahın davasına kölelik yeridir.Ahirette üstün olmak isteyene
Oruç bizi sırat köprüsünde tutarmış.dünya cehennemine düşerken tutmayan oruç.Oruç değil ki sıratta tutsun.Dünyayı davan için sev...orucu da namazı da davanı dünyada garip bırakan namazlı "O kıldığın namaz değil"demiş yunus emre...bir vahdet-i vücutçu...o pençereden böyle görülmüş yani...Nefsin yatlar katlar sahibi davan GARİP...Gazzelinin işte yatı katı başına yıkıldı çünkü külli iradededir İslam...Hz Ademe de külli irade cennetten çıkma cezası kesti Adem hemen adl kapısına koştu tevbe etti bir esma kapısından diğerine...üstünlüğü kopan uçurtma gibi ipinden yakaladı Şeytan tembeldi aklına güvenmektir tembelliğinin sebebi...Kopan uçurtmanın ipini cehennemde yakalayacak ancak...Aklı onu oyalattı...Meleklerin hocasına ilmi yetmemişti...muhtaçtı...ilme ey selefi ey vahdet-i vücutçu "Hak Alici" sana nasıl yetiyor ilmin...Melekleri taklit et şeytanı taklit et..ademi taklit et...üstünlük sağlayan ilim sadece hz Ademdedir çünkü...Habil melekliği bile taklit etmedi "Öldürmem"dedi oysa azraili taklit etse öldürecekti üstünlük uçurtmasını kopsada hemen yakalayacaktı...şeytanı taklit etse felsefeciyi feministi...laiki taklit etse...KISAS yapardı kabilin taşından daha büyük taş alırdı...nefsini şeytanını da dinlemedi...Vahyi zaten anlamadı.ama İslam davası yere düşmedi o bayrak kabilin taşıyla yere düşmadi çünkü babası sağdı.günümde o bayrak yerlerde .Nefsimiz de düştü garipliğe dva bayrağımızda dştü yere..."Dünyayı sevme"dedin ey vahdet-i vücutçu" senin ilmin İslamı bulmaya yetmiyor...selefinki de...sunninki...de.Sunni sakal sünnet diyor ama hicret sünnet demiyor farz da demiyor...cihad farzsa her cüz’i de farzdır nükler üretmek de farzdır yani...sunni de bunu görmüyor üstünleştirici ilim yok hocalarda...zaten sakal da yok çoğunda...nasıl sunniyse...
Nefsimi fakir etsin ama Allahın davasını da garip ediyorsa o din kendi bacağına sıkan insana benzer.Makbul insana benzeyen dini seç
Allahın davası değil ihlassızı üstün etmek...hz Ademin ihlasını yeterli görmedi kovdu cennetinden...Meleklerin hocası olan şeytanı da yeterli ilme ermediği için kovdu cennetinden üstünlükten kovadu yani...ihlaslı idi Nuh düşmanlarına galip gelsin diye gemiyi ve tufanı emrine verdi...Hz İbrahimi de nemrudun ateşine attı külli irade...duada olsun İbrahim diye muhtaçlığın bitmez Allaha tevhid davasının savunucusu da olsan...Nemrutları garipleştirecek nükler iste para iste deprem gibi doğal afetler iste Allahtan...duasızı tevbesizi şükürsüzü sevmez ki Allah...
Dünyada müşrikten üstün olmadan ahirette üstün olamazsın...ancak asimile olursun de.Hocaların inadına.Davan için sömür faizde al dedi Ebussuud efendi...ilim işte bu.Allahın davasının üstünlüğü içinse faiz de farzdır sömürmek de...Bedir savaşının amaçlarını analiz et...O kervanlar kabilin eline taş olacaktı onlara el koymak farzdı...mürtedin malı da kabilin taşına benzediği için mürtedin malına el konulur...
Ah Osmanlının ilk şeyhul İslamı Ebussud efendi olsaydı"Faiz almayı" Allahın davası için bile haram sayan o kafadan o günlerde kurtulsaydık...Peygamber kaç tane evlilik yaptı o dava için...nefis için değil o dava için sınır koyanlar sınırı Allaha koymuş olurlar...nefis ilimde sınırlıdır özgürlüğü hakketmez ama Allah davası özgürlüğü hakkeder...onun üstünlüğüne engel olmak şirktir...müşrikin mürtedin malına bile el koy der fıkhımız Allahı ululama davası üstünlük tahtında olsun İmam dava o...Allahınn adaletinin hakkı imamlık .şirk nükleri sayesinde onu tahtından etti...bozgunculuk azdı...işte.Mürtedin malına el koymayı görev kılan fıkıh faiz almayı haram kılmaz o davaya...o davaya zararlı olmanın adıdır asilik.onun olanı onun davasına sebeb kılmak kulluk görevidir...şeytan cehenneme razı oldu hz Ademi...külli iradeye tevbe ettirmek için...cehenneme razı ol...o dava için...der bu kıssa...o davanın imamlığına çok muhtaçtır yaratılan çünkü...Nuha gemi ve tufan verildi...acınılmaz müşrike ve davasına ama imamlık kaptırdık biz...Bu mu ilimde üstünlük.bu mu üstün din...Allah davasına engel bir dine İslamdır deme...selefilik de şia de ama üstün din üstünlüğe sebeb olan dindir...nefsin zelilliğini seç ama Allahın adaletinin ilminin esmasının bir kenara atıldığı şirkin imam ve taht sahibi olduğu asrın dini cehalettir...Allahın adaleti yürülükte mi bu gün.
İslam ne mi dünya ve ahirette üstün olma ilmi üstün olma öğretisidir Siyonist sömürdü sen de Külli irade için yani Allahı ululama asimile olmama ortamını sağlamak için...güzide o davan için sömür.davan üstün gelsin değilse ezanını da sustururlar...nefsine acıma ezanına acı...Kur’anına acı ilim için yaratıldı mal mülk...Şirk için kullanılmamalı Esma için kullanılmalı İmam sen ol...baş sen ol bu gördede ey ihlaslı..Haram kılma davan için Allahın yaratıkları Külli irade içindir...şeytan da hz Ademi külli iradeye tevbe ettirdi sebeb oldu asiliği de külli irade için "hikmete ram ol"...Şeytanın asiliği mümkün olur muydu değilse asiliği de külli iradeye kulluk içindi sebebti...izin verildi asiliğine kıyamete kadar ama...değilse izinli değil ilah olurdu...hz İsa da izinli ama "Ölümü tadacak"değilse ilaha denk ve ortak saymak olur o inanç...
Siyonistin İslamı dünya üstünlüğü için.dünya işerinde o islamı O ilmi seç.dünyayı şirke kaptırdık."Hak Ali"İslamı ile.Selefilikle Arab beyniyle ve fars beyniyle felsefeyle Kur’anı tefsir etmişler ikisi de...
Vahdet-i vücutçunun İslamı Kur’anla eleştirilmiş.Tek şeytan üstünlük ölçüsüyüm dedi.Üstünlük ölçüsü esmadır ne melek ne insan ne "Hak Ali" ne "Oğul İsa"ölçü Allah .şeytan ilmim felsefem üstün dedi hz Adem de melekler de ama adl kapısı imtihanlar belirler üstün dini...üstün ilimliyi...şeytanın ilmi üstün değildi boşuna güvenmişti ilmine kafasına beynine felsefesine...Adem de...zelesi ikminin üstün olmadığına delildir...Yanılmayan ölçü esmadır...Allahın ilmidir...selefilik ayetlerden yararlansa da bir felsefedir ancak "HAK ALİCİLİk"de...Allahın davası imamlık tahdında değil Allahın adaleti rahmeti engelleniyor işte..."dünyayı Allah davası içinse sev...oruç Allah için olmasa asiliktir...kibirdir...nimeti elinin tersiyle itmek olur ki şükürsüzlüktür...ama şükür için şükürcülükde ilimde üstünlük için seçilen kibir bile şükür sayıldı oruç mantığında.o mantığı almmayan perhize denk sanar orucu...şükürsüzlük şükürde üstünlük için olsun der oruç mantığı bize...esma için olsun esmaya asiliğin.Şeytan ilme asi oldu ama ilim için değil amacı ilimde üstünlük değildi...hatta ilmini üstün göstermek amaçlıydı Allahın ilmini üstünlemek için olsaydı suç bile sayılmayacaktı...sükürde üstünlük için şükürsüz ol...şükre hainlik mi bu.Allahın adaletine asilik kız evlat üçte bir alsın ayetine asilik hem güzeldir hem çirkin...ya Erkek evlat mürtedse...şirke destek için harcayacaksa bu mirası...eleştir bu ayeti...ilmi ilim olan dini ara...üstünlüğe sebeb olan Allahın davasının üstünlüğüne sebeb olan ilmi dini arayalım...bu kısa mühletli ayete asilik güzeldie güzellik için çünkü bu asilik de...Allahın adaletini üstün kılmak amaçlı bu eleştiri bu asilik ...ırkçı kendi adaletinden döner bu asilik tevbeye sebetir yani...Allahın adaletini üstünleme ilmini bulmaktır çünkü...
Selefinin İslamı ilim değil Allahın ilmine aslik değil o islamı eleştirmek Vahdet-i vücutçu beni ölçü seç der"Allah esma ölçü tek" şeytan da beni ölçü seç demişti...selefi arab kafasını ölçü seç demekte "Hak Alici" Fars beynini felsefesini üstün seç geç Allahın ilminden der tevbe Allaha secde Allaha mı fars beynine ni bu din ilim mi felsefe mi..fransız beynine dön demiştir laiklik ise...Üstün kılıcı ilmi ilim seç külli iradeye secdeyi tevbeyi tevbe say diyen din anncak ilimdir İslamdır...adam İslam uğruna faiz alınmaz "diyor...oruç mantığına asilik var bu inançta...Ebussud efendi ile bu asi mantık Allah davasına engel mantıktan dönüldü...Allah davası içindir mürtedin canını almak malını almak ve farzdır...müşriki sömürmek farzdır...cizye almak farzdır demiştir fıkhımız...sen fıkhı da çiğnedin...İlminin üstünlüğüne güvenmiş bir asisin tevbe et cehennemde edersin değilse...
Faiz de sömürü yoludur ama nüklerlinin sömürüsü ile kıyaslanınca ehven kalır.Nükler üretmek için faiz almamız ehven-i şerdir...
Ebussuud faize cevaz verdi.İslam ilimdir.Canı namusu korumak için haramları helal kıl.Nükler sahibi olmak için de.der ilim mantık Kur’an da...orucun hacın öğrettiği mantık da...
Ademin cennetten çıkması sebeb oldu tevbeye.Adl sıfatına tevbe etti.Hakketmeden cennet hediye edilmişti.Adl sıfatı kapısından isteme dua ve imtihan başladı...
Evet...Şeytan Ademin izinde arkadan geliyor ikinci sırada o.Adem tevbe etti...cehennemde de şeytan tevbe edecek.Taklitçisi şeytan...de.
Şeytan da Adem de Külli iradeye kul.Cennetten çıkmalıydı Adem sebeb oldu şeytan tevbe etmeliydi adem şeytan sebeb olmuş...de.
Şeytanla hz Adem bir ağacın iki dalı gibidir...Yaradılan bir ağaç gibidir gövde köke muhtaç kök toprağa muhtaç yaratan SAMET...de şeytan alim benim Allah değil dedi...üstünledi ilmini suçu bu...
İşte ayet..ne meleğe ne şeytana ne de hz Ademe haksızlık yapılmadı adl sıfatı gereği cennetten kovuldu adem ve şeytan...çünkü bu piramidde bu varlık piramidinde şeytanın yeri piramidin zirvesi değildi...zirve İmamlık insana aitti..."Allah Zerre Kadar Haksızlık Yapmaz(4:40)
Bu yaratılanlar ağacında Bu Rahmet ağacında rahmet ağacında hz Muhammet alemlere rahmetti rahmet adalet esma ağacında imamdı o...üstünlük onundu.zamanımda bozulmuş bu.Mehdi ile düzelecektir ayaklar yerini başlar yerini bulacaktır...
Yaptığı binanın azami ömrü 80 yıl olan mimar, 477 yıldır yıkılmayan eserin mimarına gerici diyor."ilme bak ilme...şeytanın üstün ilim bende demesi de böyle birşey...
Hocalar parayı götürüyor diyene gel seni hoca yapalım desek "Aç mı kalayım"diyor...ilme bak ilme...hainiyim ilmin desin bu adam...
Cüz’i irade insana kazandırdı meleklerden üstün oldu tevbeyi secdeyi seçince...Şeytana kaybettirdi meleklerin hocasıydı..."de.
Melek şeytan insan hepsi Allahın ve külli iradenin emrinde görevli...Bu tesbihin imamı İnsan.bu piramidin zirvesi insan...de.
Şükürsüzlük de tevbesizliktir secdesizliktir...Oruç şükrü de öğretir.Şükrüm en üstün şükür olsun amaçlı ol...değilse orucun da oruç değil namazın da namaz değil ibdet...esma yönünden nefsim üstün olsun demektir.nefsin adına vaz geçmendir aştan-eşten...Vatandan hicrettir vatandan geçmek işte o amaçlıya...değilse nüklerli müşrik gelir alır o vatanı nükler ilmine eriş...hicret bu Muhacirlik bu..Suriyeli mücahit diyen denizlerd eğleniyor suriyeliler...o kafadan mücahidlik tecelli etmez...oruç da namaz da hac da tecelli etmez nefsi nefsi diyor o.Nefsim Allaha feda olsun de...orucun işte tek o zaman oruç...ey nefisci...ey ihlassız...
Dünyayı Allahın davası için sev nefsin için sevme der Kur’an Allaha Kulluk Tevhid davasının üstün gelsin diye de sevmedik dünyayı asiyiz biz...ilmimiz de şeytanın ilmi kadar ancak o ilme İslam demişiz bir de...Nefsini feda et der Oruç namaz mantığı.Allah davasını üstün kıl...imam kıl külli iradede yeri bu o davanın der Allahın ilmi...ama selefinin farsın ilmi laikin ilmi...üstün ilim benim demekte hep ve engel olmakta Allahın ilmine Külli iradeye asilik mümkün değil ama...Ezanın da engelendi külli irade tecelli etti...üstün saydığın ilim asilikmiş yani...Hz Ademin cennette oluşu Vehhab ın hediyesiymiş kapattı Allah o kapıyı...adalet kapısına koşmadık"tevbe etmedik hz Adem olmadık onu taklit etmedik...Dünyayı sevme"dedik "Haram kem alettir kemalat olmaz onun"dedik oysa nefse haram onlar...Kur’andaki haramlar nefse haram ihlaslı nefse ise haram yok.der ilim İslam mantık...orucun mantığı da namazın mantığı da eş-aş nefsimize haram meleklik içinse Allahın esmasını adaletini rahmetini dünyada üstün yere getirmek içinse farzdır...Oruç farz işte...
Oruç farzsa...nefsimin kendisi için değilde ihlas için istediği her şey helaldir farzdır efendimiz davası için kaç evlilik yapmış...dördü de geçmiş...ihlas içinse haramlık yok ne evlilikde yani ne eşde ne işde ne eşde...de.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.