- 356 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
DÜNYA ŞİİR GÜNÜ AYDIN-LÜLEBURGAZ-İSTANBUL-ADANA ve MANİSA'DA KUTLANACAK...
AYDIN YAZARLAR VE ŞAİRLER DERNEĞİ İLE SÖKE YAZARLAR VE ŞAİRLER DERNEĞİ ’’DÜNYA ŞİİR GÜNÜ’’NÜ AYDIN’DA KUTLAYACAK...
21 Mart 2024 Perşembe günü, saat.14.00-17.00 arasında;Milli Aydın Bankası Kültür Merkezi-Aydın adresinde ’’Dünya Şiir Günü’’ Aydın Yazarlar ve Şairler Derneği ile Söke Yazarlar ve Şairler Derneği’nin ortaklaşa düzenlediği etkinlikle kutlanacak, sahneye çıkarak şiir okuyacak olan şairlerin isimleri ise aşağıdaki şekildedir. Şükrü Öksüz-Savaş Sarıkaya-Yaşar Uyar-Erkan Acar-Ergün Gül-Beyhan Erdoğan-Ayten Bozkır-Salih Erdem-Ünver Pazarlı-Osman Gökçe-Mehmet Işılak-Hasan Sürer-Naim Özdamar-Tülay Sarayköylü-Oyhan Hasan Bıldırki-Levent Topludal-Güner Tekin-Abdülkadir Güler-Yaşar Çağbayır-Nejla Baştuğ-Bekir Aygül-Celal Tirit-Ahmet Ünsal-Saffet Mantar-Fuat Gürsoy-Abdullah Bedeloğlu-Ali Nihat Düzgün-Tülay Özbay-Ahmet Pehlivan-Betül Erdoğan-Mehmet Koç-Sebahattin Yaldız-Rafetdin Bülbül-Coşkun Taga-Nazire Taga-Zeynep Özügenç-Çetin Aslan-Mehmet Tenekeci-Şaban Kahraman-Sermet Apaydın-Hüseyin Zeybek-Aysel Akgün-Melek Meral. Etkinliği Ahmet Pehlivan ile Aşık Yaşar Uyar sazları ile eşlik edeceklerdir, etkinliği izlemek ücretsizdir. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
************************************************************************************************************************
ONUNCU KÖYÜN KALEMLERİ ŞAİRLER GRUBU DÜNYA ŞİİR GÜNÜNÜ 21 MART 2024 PERŞEMBE GÜNÜ LÜLEBURGAZ’DA KUTLAYACAK...
21 Mart 2024 Perşembe günü, saat.20.30’da;Lüleburgaz Yıldızları Sanat Akademisi Cahit Irgat Salonu Lüleburgaz-Kırklareli adresinde, Lüleburgaz Belediyesi ile Onuncu Köyün Kalemleri’nin ortaklaşa olarak organize ettiği ’’21 Mart Dünya Şiir Günü’’ kutlanacaktır. Sahneye çıkarak, şiir okuyacak olan şairlerin isimleri aşağıdaki şekildedir. Alaaddin İkican-Ayşe Özkılıç-Emine Özdilek-Gürsel İleri-Hayri Varol-Kadir Horzum-İbrahim Koser-İnci Yılmaz Şimşek-Nazmi Metin-Nurcan Balıbey-Nurettin Korkmaz-Recai Küllü-Sibel Çelikel-Yılmaz Taşdelen. Proğramın sunuculuğunu Emel Başer yapacak, moderatörlüğü ise Ferhat Uludere gerçekleştirecek. Etkinliğin ’’Konuk Şairleri’’ ise Altay Öktem-Orhan Alkaya-Kadir Aydemir-Orhan Alkaya ve Turgay Kantürk. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
************************************************************************************************************************
KİBELE KÜLTÜR SANAT DERGİSİ YÖNETİCİLERİ DÜNYA ŞİİR GÜNÜNÜ İSTANBUL’DA KUTLAYACAK...
23 Mart 2024 Cumartesi günü, saat.14.00’de;Kozzy Kültür Merkezi Meclis Binası Kadıköy-İstanbul adresinde, Kibele Kültür Sanat Dergisi Yöneticileri ’’Dünya Şiir Günü’’nü ’’Sözden Saza Şairler’’ sloganı ile kutlayacak. Etkinliğe girişler ücretsizdir, ilgilenenlere önemle duyurulur.
************************************************************************************************************************
ÇUKUROVA EDEBİYATÇILAR DERNEĞİ (ÇED) YÖNETİCİLERİ ’’DÜNYA ŞİİR GÜNÜ’’NÜ 23 MART 2024 CUMARTESİ GÜNÜ ADANA’DA KUTLAYACAK...
23 Mart 2024 Cumartesi günü, saat.1400’de;Çukurova Edebiyatçılar Derneği yöneticileri ’’Dünya Şiir Günü’’nü aşağıdaki adresinde kutlayacaktır, şiir okumak için gelecek şairlere de şiir okuma fırsatı verilecektir. İlgilenenlere, önemle duyurulur.
Halise Tekbaş
Çukurova Edebiyatçılar Derneği (ÇED)
Reşatbey Mah. Turhan Cemal Beriker Bulvarı, Kalağoğlu İşhanı, K.6 Seyhan-Adana
Tel.0-536-8541279
E [email protected]
************************************************************************************************************************
DÜNYA ŞİİR GÜNÜ ULUSLARARASI AKTİVİST SANATÇILAR BİRLİĞİ MANİSA ŞUBESİ TARAFINDA İLK DEFA KUTLANACAK...
23 Mart 2024 Cumartesi günü, saat.14.00-17.00 arasında;Şehzadeler Belediyesi Bedesten Nikah Salonu Şehzadeler-Manisa adresinde, Uluslararası Aktivist Sanatçılar Derneği Manisa Şubesi yöneticilerinin organizesi ile ’’Dünya Şiir Günü Kutlaması’’ etkinliği yapılacaktır. ’’1.Manisa Dünya Şiir Günü Buluşması’’ adı altında Aytekin Karapaça’nın sunacağı proğramda sahneye çıkarak şiir okuyacak olan şairlerin isimleri, aşağıdaki şekildedir. Aysel Özdemir-Ayşe Işıl Gel-Bülent Hasgönüllü-Coşkun Çağlar-Dinçer Taşdemir-Jiyan Polat-Mustafa Ören-Mustafa Pala-Orhan Haşim Elmalı-Ragıp Özcan-Serpil Tuna-Sezin Kılınç-Suat Örs-Suna Tunç-Şerife Çimen-Ümit Rona-Vasıf Turan Kayacak. Proğramın türkü kısmı ise Cemal Ateş’e aittir, ilgilenenlere önemle duyurulur.
************************************************************************************************************************
Gazeteci-Yazar-Şair Kerim Özbekler (Solda) ’’Şairler Şöleni’’ için gittiği Yozgat’ta Elvan Yayınları Sahibi ve biyografya.com’un sahibi İhsan Işık (Sağda) ile birlikte görülüyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.