BİLGE LİDER PROF. Ümit ÖZDAĞ
BİLGE LİDER PROF. Ümit ÖZDAĞ
En üzüldüğüm konulardan birisi de; yıllarca bize yutturulan BİLGE LİDER safsatalığı.
Şimdiye kadar tek bir kitabına, ilmi çalışmalarla ilgili makalesine, Türklük Ülküsü ile ilgili yüz sayfalık kitabına bile rast gelmediğimiz kişiye nasıl inandırdılar bizi?
Ne saf ve sorgulamaktan uzak kalmışız diye yıllar sonra anlayabildik!
Ama ömrümüzü de boş yere heba ettik!
Ümit ÖZDAĞ hocamıza şüpheci gözle bakardık hakkında yazılanları okudukça.
Halbuki çok basit bir araştırma yapabilseydik, ne kadar yanlışın içinde olduğumuzu görebilirdik. Nedense gözlerimizdeki sis perdesini bir türlü kaldıramadık yıllarca.
Bir insanın kaliteli, bilgili olduğunu öğrenmek için araştıracaksın.
Şİmdiye kadar ne yaptı Türk milleti adına?
İlme, irfana katkısı ne oldu?
Öğrenci yetiştirebildi mi?
Uluşlararası kariyeri nedir?
Ne kadar yazılı eser verebildi?
Vs. soruları sormalıydık kendimize ama sormadık!
Biz ne yaptık millet, halk olarak?
Hayatında hiç bir eser verememiş adamın hitabeti iyi olsun; yalanı. palavrası okumayan, sorgulamayan beyinlere seslensin, al sana BİLGE LİDER (!)
Bak unutuyordum!
Bir de fiyakalı sesiyle Necip Fazıl şairimizden, Nazım Hikmet’imizden, Ozan Arif’imizden şiir de okudu mu tastamamdır!
Al sana bilge lider-cik!
Nasıl yanıldığımızı zaman sonra anlıyor; doğru, bilgili, kariyer sahibi gerçek BİLGE LİDERİ buluyoruz yıllar heba edildikten sonra.
Bende yıllar sonra gerçek bir bilge lideri bulabildim.
O liderde Prof. Ümit ÖZDAĞ
Yakinen tanıma fırsatım oldu.
Devleti, milleti, memleketi için en samimi onu gördüm. Hiç bir liderin cesaret edemediği konuları en açık şekilde bize sunan onu gördüm.
BİLGE LİDER olarak kabullendiğim odur.
Çünkü; 50’den fazla kitap yazmış, Türklük ülküsünü eserlerine nakış nakış işlemiş, mesleğinde yazdığı kitaplar, binlerce ilmi makaleler yazmış biri. Var mıdır bunun yarısının yarısının kadar eseri olan lider?
Siyasi partileri ve devleti yönetenlerin bu ülkeye verdiği kaç eser vardır?
Lütfen bu durumu sorgulayın kendinizde!
Gerçeği yansıtmayan, palavradan öteye gitmeyen söylemlerin içi bomboş lafları edenleri sorgulama zamanınız ge3lmedi mi?
Mevcut olanların vazifeleri; ülkemizi TÜRKSÜZLEŞTİRMEK amacını taşımaktadır. Çoğu da griptodur!
Türk milleti, halkı, toplumu kendine gelmeli, vatanımız üzerinde oynanan oyunları görmek mecburiyetindedir.
Bizi Anadolu topraklarından çıkarmak için bin yıldır plan yapanlar, vatanımızı yeni Roma yaratma peşinde olanların gerçek yüzlerini görün!
Prof. Ümit ÖZDAĞ hocamız, Türk milletine oynanan oyunları gösterip bir bir anlatıyor planlarını. Uyanmalıyız ve onun etrafında kenetlenmeliyiz.
Alevimiz, sunnimiz, Ülkücümüz, milliyetçimiz, devrimcimiz Atatürkçümüz, Lazımız, Çerkezimiz, Kürdümüz ve 24 Oğuz boylarımız birleşerek Ümit ÖZDAĞ hocamızın liderliğinde güçlü bir Türkiye inşa edelim.
Emperyalizmin çarklarını elbirliği ile kıralım.
Ey Türk!
Var mısın yarından itibaren gerçek ülkü kervanına katılmaya?
Susuturulan ZAFER MARŞLARINI hep bir ağızdan gür sesimizle söyleyerek inletelim yurdun her bir köşesini.
Biz Türkler;
Tanrı dağı kadar Türk, Hira dağı kadar müslümanız.
Türklük için yakılan Bozkurtlu meşalemizi yükseklerde tutalım.
Ülkü alevi sarsın tüm yürekleri
Tanrı korusun Türk çelik bilekleri
Zafer Direniş
...
Türk dünyasının ve islam aleminin ramazan ayı hayırlara vesile olmasını yüce Tanrımdan dilerim.
Sağlık ve afiyetle...
YORUMLAR
Doludur dünyada cahillerle cehalet,
Çoktur başımızda rezil rezalet.
Yoktur bu dünyada gerçek Adalet,
Dünyada insanlarda vicdan kalmamış.
Kendisini hep dev aynasında gören,
Ne fark eder eş dost fark etmez yâren,
Çoktur haksız yere dümen çeviren,
Dünyada insanlarda kalmamış vicdan.
Aç gözlüler nefsinin yolunu tutmuş,
Mazlumun masumun hakkını yutmuş,
Dünya yaşamında insanlık bitmiş,
Zalim insanlarda kalmamış vicdan.
Herkes gelir geçer gider bu handan,
Fakir garibanlar usanmış candan,
Birileri malı götürür bir yandan,
Zalim insanlarda kalmamış vicdan.