- 201 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖZVERİLİ VE BİLİNÇLİ BİR ERKEK
ÖZVERİLİ VE BİLİNÇLİ BİR ERKEK
Hayatımda değişmesi, düzeltilmesi ve onarılması gereken şeyler için.
Hüzünlü anlarımda; hüznüme ortak olup, öfke patlaması yaşadığımda, bana katlanarak sakin bir tavırla yatıştırdığın için.
Kaybetme korkusu yasadığımda; bu korkunun yersiz olduğunu, ürkek bir edayla da olsa, elimi kavrayarak, korkma ben buradayım. Beni kaybetmeyeceksin mesajı verdiğin için.
İnançsızlığa düştüğümüz anlarda; bana güvendiğin ve aynı zamanda sana güvenmemi sağladığın için.
Memnuniyetsizliğime ve memnuniyetsizliğine rağmen, güçlü bir sevgi bağıyla, hâlâ birlikteliğimizi koruyup kollayarak ilişkimizi, daha da güçlendirdiğin için.
Kafa karışıklığımda,
anlayış ve netlik kazanmaya ihtiyaç duyduğum anlarda bana yol gösterdiğin için.
Geçmişte yaşamış olduğum pişmanlıklarımı, keşkelerimi, önüme koyduğun bir yol haritasıyla aşmaya çalışmamı sağladığın için.
Beni ve seni, biz yapabilmek için, daha büyük hedefe, yani mutluluğa yönlendirdiğin için.
Yaptığım hataları tekrarlamamak ve bu yolla daha iyiye, daha güzele ulaşmamızı sağlsdığın için.
İstediğin ilişkinin sağlıklı ilerlemesinde bana klavuzluk edip yolunu gösterdiğin için.
Ve tabii ki, en önemlisi de, benim sevdiğim, beni seven kadın olduğun için, varlığına, seni doğuran anneye, büyüyüp çok güzel bir kadın olma bilincine ulaşmanda emeği geçenlere, saygı ve minnet duygusuyla teşekkür ediyorum.
İyi ki varsın, iyi ki benim sevdiğimsin. İyi ki kadınım, canım, mutluluğum, herşeyimsin.
Kavgayla, yorgunlukla geçen birlikteliğimizin, ... yılı kutlu olsun. Diyen bir erkeği, bir hiç uğruna terkeden kadını anlamak mümkün değil!
Bu yüzden siz kadınlara önerimdir. Böyle erkekleri kaybetmeyin. Onlara sıkı sıkıya sarılın.
Efkan ÖTGÜN
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.