- 217 Okunma
- 1 Yorum
- 1 Beğeni
şiirlerimi nasıl tanımlarsınız?
Merhaba,
Şiirlerimi genel olarak nasıl tanımlarsınız?
Bir akım olsa şiirlerimin akımı ne olurdu? (konu bakımından şiirlerime yeni bir terim bulabilir misiniz?)
Şiirlerimin konu akımına yeni bir terim geliştirilebilir mi?
Lütfen bu konuda, yardımınıza ihtiyacım var. Cevaplarınızı bekliyorum ve önemsiyorum. BU SAYFADA DEĞERLİ KALEMLERİN OLDUĞUNU BİLİYORUM. AYRICA DÜŞÜNCE TARZINA SAYGI DUYDUĞUM KİŞİLER VAR.
yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim.
Sağlıcakla kalın.
Nesibe KUZU/İSKENDERUN
13.03.2024
YORUMLAR
Merhaba değerli şair.
Şiirleriniz için bir ayrıntılı yorum yazmak benim için mutluluktur.
Çünkü çok iyi bildiğim nice üyeler ki soğuk, kasıntılı, ego fırtınasında esir.
Sizin böylesi bir isteklerde bulunmanızsa çok güzel.
Şiir de akım bekleme öncelikle.
Çünkü güne seçilmiş gurbetçi bir arkadaşımız için çok konuşuldu ve akım, felsefe olgusu🤔
Herkesin kendine özgü kuralı vardır.
Ben ilk bakışta mistik ruhani olguyu sezdim.
Tabiattan, derin dünyalardan kapılmış ve zihinde sonsuz bir duyguyla yaratım.
Doğa, yalnızlık, özlem ruhani ögelerinizi dışarı vurduğu kelimeleri muhtemel anlık yazmak ki anlık (mükemmeli arıyorsan deneme) şiirin salt gerçek yazımıdır.
Zorlama şiiri kabul edemez bilinçli okur.
Kısa şiir tercihleriniz açıkçası bana uygun değil.
Ben akıcı, romansal bir yazımvı olduğum için kısa şiir kabul etmek ender.
Şiir de felsefe bende olmasını hep merak ederim ama günümüz de o kadar edebiyat ekolü hayatın etki alanımızda asla değil.
Doğa ve zihin duyguların bir mısralar geçididir kelimeler.
O yüzden benzersizlik mükemmel yazmakta değil, derin sularda ufak da olsa bir ışık kristali olmak yeğdir.
Ben Yalnızlığın şairiyim ki bana bu lakabı site vermiş gibi gözükse de bir üye şiirinde, benim ayırıcı niteliğim.
Siz de kendinize nitelendirilebilir bir akım yerine bir teorik şair mührü sizi ortaya çıkaracaktır.
Mutlu geceler.
Dipçe olarak, aynı soruları bende sizden yanıt olarak bekliyorum değerli şair...
Kavramsal Empati Yılmaz S tarafından 14.3.2024 00:14:14 zamanında düzenlenmiştir.
Kavramsal Empati Yılmaz S tarafından 14.3.2024 00:14:32 zamanında düzenlenmiştir.
Kavramsal Empati Yılmaz S tarafından 14.3.2024 00:15:22 zamanında düzenlenmiştir.
Kavramsal Empati Yılmaz S
Telefondan yazmak kelime tahminini görememek hatayı görmeyi engelliyor.
Sonradan okuyunca hemen düzelttim.
Lütfen kusura bakma...