- 287 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÇANAKKALE ZAFERİ'NİN 109.YILDÖNÜMÜ DENİZLİ'DE ŞİİR VE TÜRKÜLERLE KUTLANACAK...
ÇANAKKALE ZAFERİ’NİN 109.YILDÖNÜMÜ DENİZLİ’DE ŞİİR VE TÜRKÜLERLE KUTLANACAK...
15 Mart 2024 Cuma günü, saat.21.00’de;Çatalçeşme Tiyatro Salonu-Denizli adresinde, Çanakkale Şehitlerinin 109.yıldönümünü Anma Proğramı tertip edilmiştir. Proğramda yer alacak olan ozan ve sanatçıların isimleri Ozan Nihat-Sultan Torun-Mehmet Dağal-Mehmet Akyol-Mustafa Kemal Aslan’dır. Şiir okumak için sahneye çıkacak olan şairlerin isimleri ise Abdulkadir Uslu-Ahmet Sarı-Ali Tuluk-Bülent Açıkgöz Gülizar Aslan-Hüsamettin Tat-İsmail Gökçe-Mehmet Aslan-Melahat Kuzu-Muhammet Kahraman-Reyhan P.Karaalp-Sadık Dağdeviren-Sezer Sevim Say-Zehra Sultan şeklindedir. Denizli Muharip Gaziler Derneği-Egeli Araştırmacı Yazarlar Birliği ve Denizli Büyükşehir Belediyesi yöneticilerinin organizasyonu ile tertip edilen proğramı isteyen herkes ücretsiz olarak izleyebilir. İlgilenenlere, önemle duyurulur. NOT.Siz de bulunduğunuz il-ilçe-kasaba ve köyde böyle bir etkinlik tertip edebilirsiniz.
*****
Fotoğrafta Gazeteci-Yazar-Şair Kerim Özbekler (Sol Başta, Arkada Mavi Tişörtlü Olan Kişi);Çanakkale Yazarlar ve Şairler Derneği yöneticileri tarafından düzenlenen ’’Şairler Şöleni’’ için gittiği Çanakkale’nin
Eceabat ilçesine bağlı, Kilitbahir Köyünde bulunan Mecidiye Tabyası’ndaki Seyit Onbaşı Heykeli önünde görülüyor.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.