- 108 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
OSMAN AKSOY.
OSMAN AKSOY KİMDİR?
Osman Aksoy, 1952 yılında Ordu’da doğdu. İlk ve orta öğrenimini Giresun’un Piraziz ve Bulancak ilçelerinde tamamladı. Parasız yatılı olarak okuduğu Rize Lisesini 1969 yılında bitirdi. Aynı yıl kayıt olduğu İ.T.Ü Makine Fakültesinden 1973 yılında Makine Mühendisi olarak mezun oldu.
Mezuniyeti sonrası Karabük Demir Çelik ve Sümer banka bağlı kuruluşlarda bir süre görev yaptıktan sonra 1978 yılında devlet memurluğundan ayrılarak özel sektöre geçti.
Bu süre içerisinde Karataş Çember ve Profil Sanayinde Fabrika Müdürü, Singer Dikiş Marinalarında Malzeme ve Satın alma Müdürü, Koleksiyon Mobilya’da Malzeme Direktörü, ÇBS Boya Kimya’da Üretim Direktörü, Çelik Halat Sanayinde Kalite ve Teknoloji Direktörü, Tem sa Termomekanik Sanayinde İstanbul Bölge Müdürü olarak üst düzey yöneticilik yaptı. Yine bu dönemde İBB şirketlerinden İGDAŞ İstanbul Gaz Dağıtım Sanayi şirketinde 1994-1995 yıllarında Genel Müdür Yardımcısı ve daha sonra 2004 yılında kısa süre Genel Müdür olarak görev yaptı.
2000 yılında Kastamonu Entegre Ağaç Sanayi Şirketi Satış ve Pazarlama Direktörü olarak Hayat Holding’e katıldı. 2007 yılında Hayat Holding Genel Sekreteri olarak atandı. Bu arada Hayat Holding’in İran’daki hızlı tüketim malları yatırımlarını yönetmek üzere, Papia ve Teno markalarıyla temizlik kağıdı; Molfix ve Molped markalarıyla da bebek bezi ve hijyenik ped, Test markasıyla deterjan üreten İran’da yerleşik Pars Hayat Şirketi Genel Müdürü olarak 2012-2014 ve 2019-2020 yıllarında İran’da görev yaptı. 15.03.2020 tarihinde İran’daki görevini tamamladı ve Hayat Holding Genel Sekreteri olarak eski görevine tekrar atandı.
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.