- 182 Okunma
- 3 Yorum
- 2 Beğeni
BENİM GERÇEK MASALIM
Güzel kızın gözünde binbir anlam var
Sanki derinden seslenir bana “Babacığım”
Yaşamımıza daha yeni girdiği yıllarda siyah beyaz da olsa televizyon bir lükstü ve birçok evde bulunmaz, ben de dâhil çoğu kişi televizyon izlemek için çay bahçelerine giderdik. Bir akşam bir değişiklik değişiklik olsun diye merhum dedemi de televizyonda bir film izlemek için çay bahçesine götürmüştüm. Dedem kısa süre sonra sıkıldı ve “Beni eve götür!” dedi. Eve giderken yolda bana şunu söyledi:
“Bu izlediğinizin yolda izde gördüklerimizden farkı ne de orada toplanmış izliyorsunuz?”
Belki de dedemin bu görüşü bende sürüyordu ve o nedenle gerçek yaşamda olması mümkün olmayan olayları konu alan fantastik filmleri izlemeyi tercih ederim.
Angie çocukluğundan beri hep süper kahraman olmayı arzu etmektedir. Bir gün iki arkadaşıyla birlikte araba yolculuğu yaparken kaza geçirir. Arkadaşları yaralı olarak kurtulmuşken Angie’nin cesedi kaybolur. Fakat o gizemli bir yolculuktadır ve süper kahraman hayallerini gerçekleştirmek yolundadır.
Çevresinde anlaşamayan anne-baba ile evlatlar arasındaki anlaşmazlıkları onlara görünmeden mesajlar vererek gidermeye çalışır ve başarır da. Öte yandan 5 yıldır kendisinden uzak olan babasına görünür ve onun kız arkadaşıyla evlenebilmesi için yaşamına çeki düzen vermesine yardımcı olur (Giyim kuşamını değiştirir, yemek yapmasını öğretir ve kız arkadaşıyla konuşma cesaretini verir).
Filmin sonunda herkes mutludur. Babası kız arkadaşıyla evlenir, anne-baba ile evletler arasındaki anlaşmazlıklar son bulur. Angie’nin cesedi de bulunur. Ama herkes Angie’nin ruhunun bir şekilde aralarında dolaştığını ve onlara yardım ettiğini anlar.
Bu filmi izlemek için favorilerime eklemiştim. Ama izledikten sonra nedense silmeyip tekrar izledim. Silmeye kıyamadım ve birkaç ay sonra bugün tekrar izledim. Yine de silemedim. Belki yine izlerim…
Neden mi?
Çünkü bu filmi izlemek beni çok duygulandırıyor.
Bu duyguyu da benden başkasının yaşayacağını sanmıyorum.
Bu filmdeki Angie kızım bana her baktığında sanki bana “Babacığım” diye derinden sesleniyor.
Kadir Tozlu
09.03.2024
Bu filmi izlerken yaşadığım duygular aşağıda linkini verdiğim şiirde anlatılmaktadır.
www.edebiyatdefteri.com/siir/459074/guzel-kiz.html
Ana Karakterler:
Angie
BENİM GERÇEK MASALIM Yazısına Yorum Yap
"BENİM GERÇEK MASALIM" başlıklı yazı ile ilgili düşüncelerinizi ve eleştirilerinizi diğer okuyucular ile paylaşın.
YORUMLAR
superbaba
@superbaba
Değerli yorumunuz için teşekkür ederim Emine Hanım...
Saygılar...
Saygılar...