- 137 Okunma
- 1 Yorum
- 0 Beğeni
Paylaşın
Yediğinizin, içtiğinizin, giydiğinizin, yaptığınız iyiliğin, kızdığınız anların, eşşek (bilhassa belden aşağı) şakalarınızın, saçma sapan röportajlarınızın, fanatikliğinizin (gerek siyasi gerekse spor) vesairelerinizin fotoğrafını, videosunu paylaşmak yerine etrafınızdakilerle HAYATINIZI paylaşmaya çalışsanız çok şey değişir...
ihtiyaçlı komşunuzla akşam yemeğinizi paylaşın ama kimse bilmesin.
Mahallenizdeki garibana bir mont, bir çift ayakkabı hediye edin, kimse görmesin.
Hasta olduğunu duyduğunuz bir tanıdığınızı mümkünse bizzat ziyaret edin, mümkün değilse telefonla arayıp geçmiş olsun dikeklerinizi iletip dua edin, dua isteyin, kimse bilmesin.
Cenaze namazlarında yerinizi alın, tabutu sırtlanıp üç beş adım atın varsın kimse tanımasın.
Sevincinizi paylaşın çoğalsın, kederinizi paylaşın hafiflesin,
rızkınızı paylaşın bereketlensin!
Velhasıl Hayatınızı paylaşın ki yaşantınıza huzur gelsin...
Ya da boşverin açın telefonunuzu kaç beğeni/yorum almışsınız ona bakın...
Nasıl olsa her şeyin sahtesinin itibar gördüğü zamandayız...
y.a!…
YORUMLAR
Zırt pırt yediklerini içtiklerini giydiklerini ve evlerinin hallerini paylaşanların psikologlar sorunlu insanlar olduğunu söylüyorlar. Oysaki fakirleri garibanları gözetip de bir takım maddi varlıkları paylaşmak Allah'ın da hoşuna giden bir davranış kalıbıdır... Kutlarım yürekten...
Yusuf Akkaya
Mevla’m razı olacağı ameler ile meşgul etsin bizleri…