SENİ GÖRMEK İMKANSIZ RÜYALARIM OLMASA
Rüya görmek için önce uyumak lâzım bittabi.Uyumak için de ânı garantilemek ve uçurumun gizlenmesi.
Uçurumlar aklıma geldikçe ne mümkün uyumak?..Kimisi akıllı alet ve edavatla akıllı evlerde otururken biz ; yıkık evimizin kirasını ödemekten aciziz.Mutfak tüpünü almaktan aciz.Eeee haliyle kapıda haciz.
Gel de şimdi uyu da rüyada zatı şahanelerini gör.Ne mümkün?..Uyku yok ..Düş yok..Su pahalı -miş yok...Ayetlerden mealle, hadislerden kütübü sitteyi bitirdim .Aza koydum almadı..Çoğa koydum dolmadı.Kul hakkı yiyenler ne tarafta acaba?..Seçim otobüsleriyle mi cehenneme taşınacaklar?..Yoksa sürünerek mi?..Görmek imkânsız işte..Rüyalar uykuların içinde gizli.Biz ise uykularla olamıyoruz samimi ..Oluyoruz hep sizli bizli.Bunu herkes yapıyor yok gizli mizli.Uykusuz geceler..Demoklesin kılıcı , parıldıyor keskin ucu.Halkı fırkalara böldüler, dediler şucu bucu..
Hasılı kelâm sizleri rüyalarımızda görmeyi imkansız sayarız.Es kaza uyuklayıp görsek acaba hayra mı yorarız?..Olur a görürsek tabirini kime sorarız?...Kâbustur deriz, açıkta kalan ayaklarımızı yorganın altına sokarız.Besmele çeker şeytanın kaçışına bakarız.Ne şeker şarabi..Ne fotoğrafta Arabi..Koru ve kurtar kullarını miskinlerden Ya Rabbi !..Amiiiin!...
YORUMLAR
Bazen olur öyle kaçar uykular kimi hallerini düşünür insan kimi ülkenin durumunu keçide saysan devede saysana kar etmez... Kutlarım içtenlikle...
neneh.
neneh.
Ömrü güzel olası Anadolu'm canı üstat; Maşallah arı gibisiniz. Yüreğine, kalemine sağlık.