- 144 Okunma
- 0 Yorum
- 0 Beğeni
ÖMÜR HIZLA ERİYOR CAN!
ZAMAN AKIYOR
ÖMÜR BİTİYOR
Bir işi en mükemmel şekilde yapamayabilirsiniz Çünkü Allah herkese aynı yeteneği vermemiştir.
Lakin o işi kendinizin yapabileceği en mükemmel şekilde yapabilirsiniz yani kapasitenizin sonunu zorlayabilirsiniz.
Biz buna tekamül diyoruz.
Her insan kendi tekamülünü oluşturmak zorunda.
Peki tekamül nasıl oluşur?
Tekamül zamanla yarışarak çok hızlı ve nitelikli bir seyahatle mümkündür.
Bilgi, tecrübe ve yeteneklerini zorlamakla. Zorluklarla karşılaşmak ve onları en kısa sürede aşmakla mümkündür.
Bu yolculukta çok iyi yol rehberlerine ihtiyacımız var. İnsan zekasını ve iradesini keskinleştirmelidir.
İnsan bilgiyi can alıcı noktasından yakalamalıdır Çünkü dünyada o kadar gereksiz bilgi var ki çöplük derecesinde. Her şey birbirine karışmış ve o kadar yalan var ki yalanların arasından doğruyu bulmak neredeyse imkansız hale gelmiş. Şeytanlar ve şeytanın orduları boş durmuyor. Bir şeytan binlerce insanı kandırabilir.
Belki buradan metafiziğe açılan Bir kapıdan da bahsedilebilir Ancak onu şimdi bir kenara bırakalım.
Bu maddi alemde insan hızla akan bu ömrünün içinde kendini çok hızlı bir şekilde geliştirmeli ve tekamül noktasına doğru yol alırken çok güzel eserler ortaya koymalıdır.
İnsan dünyaya bir kez gelir ve bir kez ölür.
Arada ne yaşadıklarımız bizden sorulur.
Sonu ölümle bitecek bu dünyada kötülüğe zaman ve fırsat bulmak sadece şeytanı güldürür.
Oysa ki bizden yardım bekleyen milyonlar var.
Zulüm altında inleyen milyonlar var.
Acı içinde boğuşan milyonlar var.
Ey can Eğer sen mazlumlara gerçekten çare olmak isteseydin yatağında duramaz, gözünü uyku tutmaz yemek yiyemezdin..
YORUMLAR
Henüz yorum yapılmamış.